kiva nainen hukassa....

Nähtiin paarissa joku aika sitten. Jäit mieleeni kaunis ja kiva nainen.... Juteltiin ja eri takseihin hypättiin, mutta haluaisin jatkaa juttua. Olit hoitaja ja etelästä tänne pohjoiseen muuttanut. Jos tunnistat itsesi laita viestiä...

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttryyyr

      "Kiva nainen ".
      Ei siis todellakaan voi olla rovaniemeläinen tapaus .

      • someroharjun-turri

        Olen oikeasti mies ja harrastan fursuittausta... Olisi mukavaa nähdä sinua uudestaan niin saisit kokeilla minun takahalkiota ;)


    • älä-stalkkaa

      Eikö avaaja sitten tajunnut että nainen ei halua jatkaa juttua millään tasolla? Se on kuule ihan normaalia että kapakassa tai taksijonossa ventovieraatkin raatailevat humalassa keskenään. Jos olisit merkinnyt tuolle naiselle jotain erikoista niin hän olisi todennäköisesti ottanut numerosi ja yhteystietosi. Luultavasti oli varattu nainen joka meni panemaan oman kultansa kanssa, sellaista se on elämä, toiset saa ja toiset ei.

    • voikauheamikäjuntti

      Ei nainen tuollaista turakaista halua uudestaan nähdä, puhuu "paarista", kun kyseessä on baari.
      Jatkuvasti saisi tuollaista hävetä muitten seurassa.

      • sai.vari

        Saatanan "pilkunnussija", ei se kumma, että sinulla on aikaa olla täällä.


    • höpöheikki

      Minäkin olen ruma mies, mutta kerran tuli baarissa nainen viereen istumaan ja kattelemaan minua. En lämmenny, kun luulin maksulliseksi.

    • zuurepit

      En muuten ole mikään hoitaja ihan oikeasti, anteeksi vain.

    • ensivaste.hoitaja

      Kyllä mie sinut muistan kun sie makasit niillä paareilla kun met haettii siut sieltä nakkikioskilta. Poliisit veit sen lyöjän. Olitha sie kovin hellyttävän näkönen huuli turvoksissa mut mie en vaa saa mieleen kuka sie niistä viijestä saasta nyt olliit, joita mie oon elämän aikana hoijellut.

      Olko siulla sinappia siinä kravatissa vai olit sie se jolla olliit se kravatti otsas ja muutenkii nii vitsikäs mies?

    • tanja-a-a

      Avaajalla suojelee ulkonäkö kontaktien solmimiselta. Aika reppanaa kuvitella jonkun haluavan seurustelusuhdetta jos baarissa muutaman sanan vaihtaakin. Todennäköisesti tuo stalkkeri hiippailee samaan kapakkaan tänäkin iltana hiukset taaksepäin kammattuna Mennen -kylvyn ottaneena kyttäämään näkyisikö sitä naista.
      Ja voi jösses jos näkyy, kaveri ottaa Turhapuro-ilmeen päälle ja horjuu juttelemaan "vanhan tutun naisen" kanssa. Saapahan edes hetken luulla että nyt kaikki luulee meitä oikeaksi pariskunnaksi.

    • Hoitsuhoitsu

      Minkähän näkönen? Muut asiat täsmäis kyllä

      • Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]


      • Hoitsuhoitsu

        Ei täsmää, valitan...ja ei kyllä kiinnostaisi muutenkaan.


      • luuserijääyksin
        vaaka-77 kirjoitti:

        Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]

        Jos ihminen ei kykene baari-sanaa edes oikein kirjoittamaan, niin turha vinkua enää perään.


    • Pakkomielipuoli

      "Jäit mieleen"?

      Ai kummalle puolelle?

      Jäi mitä ilmeisimmin mielipuoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe