kiva nainen hukassa....

Nähtiin paarissa joku aika sitten. Jäit mieleeni kaunis ja kiva nainen.... Juteltiin ja eri takseihin hypättiin, mutta haluaisin jatkaa juttua. Olit hoitaja ja etelästä tänne pohjoiseen muuttanut. Jos tunnistat itsesi laita viestiä...

14

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttryyyr

"Kiva nainen ".
      Ei siis todellakaan voi olla rovaniemeläinen tapaus .

• someroharjun-turri

Olen oikeasti mies ja harrastan fursuittausta... Olisi mukavaa nähdä sinua uudestaan niin saisit kokeilla minun takahalkiota ;)

• älä-stalkkaa

Eikö avaaja sitten tajunnut että nainen ei halua jatkaa juttua millään tasolla? Se on kuule ihan normaalia että kapakassa tai taksijonossa ventovieraatkin raatailevat humalassa keskenään. Jos olisit merkinnyt tuolle naiselle jotain erikoista niin hän olisi todennäköisesti ottanut numerosi ja yhteystietosi. Luultavasti oli varattu nainen joka meni panemaan oman kultansa kanssa, sellaista se on elämä, toiset saa ja toiset ei.

• voikauheamikäjuntti

Ei nainen tuollaista turakaista halua uudestaan nähdä, puhuu "paarista", kun kyseessä on baari.
      Jatkuvasti saisi tuollaista hävetä muitten seurassa.

• sai.vari

Saatanan "pilkunnussija", ei se kumma, että sinulla on aikaa olla täällä.

• höpöheikki

Minäkin olen ruma mies, mutta kerran tuli baarissa nainen viereen istumaan ja kattelemaan minua. En lämmenny, kun luulin maksulliseksi.

• zuurepit

En muuten ole mikään hoitaja ihan oikeasti, anteeksi vain.

• ensivaste.hoitaja

Kyllä mie sinut muistan kun sie makasit niillä paareilla kun met haettii siut sieltä nakkikioskilta. Poliisit veit sen lyöjän. Olitha sie kovin hellyttävän näkönen huuli turvoksissa mut mie en vaa saa mieleen kuka sie niistä viijestä saasta nyt olliit, joita mie oon elämän aikana hoijellut.

Olko siulla sinappia siinä kravatissa vai olit sie se jolla olliit se kravatti otsas ja muutenkii nii vitsikäs mies?

• tanja-a-a

Avaajalla suojelee ulkonäkö kontaktien solmimiselta. Aika reppanaa kuvitella jonkun haluavan seurustelusuhdetta jos baarissa muutaman sanan vaihtaakin. Todennäköisesti tuo stalkkeri hiippailee samaan kapakkaan tänäkin iltana hiukset taaksepäin kammattuna Mennen -kylvyn ottaneena kyttäämään näkyisikö sitä naista.
      Ja voi jösses jos näkyy, kaveri ottaa Turhapuro-ilmeen päälle ja horjuu juttelemaan "vanhan tutun naisen" kanssa. Saapahan edes hetken luulla että nyt kaikki luulee meitä oikeaksi pariskunnaksi.

• Hoitsuhoitsu

Minkähän näkönen? Muut asiat täsmäis kyllä

• Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]

• Hoitsuhoitsu

Ei täsmää, valitan...ja ei kyllä kiinnostaisi muutenkaan.

• luuserijääyksin
        vaaka-77 kirjoitti:

Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]

Jos ihminen ei kykene baari-sanaa edes oikein kirjoittamaan, niin turha vinkua enää perään.

• Pakkomielipuoli

"Jäit mieleen"?

Ai kummalle puolelle?

Jäi mitä ilmeisimmin mielipuoleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8193
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1915
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1331
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1274
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1260
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe