kiva nainen hukassa....

Nähtiin paarissa joku aika sitten. Jäit mieleeni kaunis ja kiva nainen.... Juteltiin ja eri takseihin hypättiin, mutta haluaisin jatkaa juttua. Olit hoitaja ja etelästä tänne pohjoiseen muuttanut. Jos tunnistat itsesi laita viestiä...

14

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttryyyr

"Kiva nainen ".
      Ei siis todellakaan voi olla rovaniemeläinen tapaus .

• someroharjun-turri

Olen oikeasti mies ja harrastan fursuittausta... Olisi mukavaa nähdä sinua uudestaan niin saisit kokeilla minun takahalkiota ;)

• älä-stalkkaa

Eikö avaaja sitten tajunnut että nainen ei halua jatkaa juttua millään tasolla? Se on kuule ihan normaalia että kapakassa tai taksijonossa ventovieraatkin raatailevat humalassa keskenään. Jos olisit merkinnyt tuolle naiselle jotain erikoista niin hän olisi todennäköisesti ottanut numerosi ja yhteystietosi. Luultavasti oli varattu nainen joka meni panemaan oman kultansa kanssa, sellaista se on elämä, toiset saa ja toiset ei.

• voikauheamikäjuntti

Ei nainen tuollaista turakaista halua uudestaan nähdä, puhuu "paarista", kun kyseessä on baari.
      Jatkuvasti saisi tuollaista hävetä muitten seurassa.

• sai.vari

Saatanan "pilkunnussija", ei se kumma, että sinulla on aikaa olla täällä.

• höpöheikki

Minäkin olen ruma mies, mutta kerran tuli baarissa nainen viereen istumaan ja kattelemaan minua. En lämmenny, kun luulin maksulliseksi.

• zuurepit

En muuten ole mikään hoitaja ihan oikeasti, anteeksi vain.

• ensivaste.hoitaja

Kyllä mie sinut muistan kun sie makasit niillä paareilla kun met haettii siut sieltä nakkikioskilta. Poliisit veit sen lyöjän. Olitha sie kovin hellyttävän näkönen huuli turvoksissa mut mie en vaa saa mieleen kuka sie niistä viijestä saasta nyt olliit, joita mie oon elämän aikana hoijellut.

Olko siulla sinappia siinä kravatissa vai olit sie se jolla olliit se kravatti otsas ja muutenkii nii vitsikäs mies?

• tanja-a-a

Avaajalla suojelee ulkonäkö kontaktien solmimiselta. Aika reppanaa kuvitella jonkun haluavan seurustelusuhdetta jos baarissa muutaman sanan vaihtaakin. Todennäköisesti tuo stalkkeri hiippailee samaan kapakkaan tänäkin iltana hiukset taaksepäin kammattuna Mennen -kylvyn ottaneena kyttäämään näkyisikö sitä naista.
      Ja voi jösses jos näkyy, kaveri ottaa Turhapuro-ilmeen päälle ja horjuu juttelemaan "vanhan tutun naisen" kanssa. Saapahan edes hetken luulla että nyt kaikki luulee meitä oikeaksi pariskunnaksi.

• Hoitsuhoitsu

Minkähän näkönen? Muut asiat täsmäis kyllä

• Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]

• Hoitsuhoitsu

Ei täsmää, valitan...ja ei kyllä kiinnostaisi muutenkaan.

• luuserijääyksin
        vaaka-77 kirjoitti:

Mentiin mäkkärin viereisellä taksiasemalle. Mistä paarista lähettiin? Voit laittaa postiakin [email protected]

Jos ihminen ei kykene baari-sanaa edes oikein kirjoittamaan, niin turha vinkua enää perään.

• Pakkomielipuoli

"Jäit mieleen"?

Ai kummalle puolelle?

Jäi mitä ilmeisimmin mielipuoleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe