Onko joitain tyyppejä ketä kantsii varoo Hesasta tai Uudeltamaalta...valkoihosia?
Ulkolaiset miehet suomi24
4
273
Vastaukset
- kalle-kullikova
Minua:) olen nussinut jo niin montaa naista suomi24 treffeillä etten enää muistakaan... 80-90 nyt joka tapaiksessa. Niin ja en halua seurustella:)
- kallekustiikullioo
Iha kaikkii tyyppei suomi24treffeil kannattaa varooo...myös naisii kanssa..
ulkolaisii myös---
minua ei:D - syyt_ja_seuraukset
Silloin ei kannata tavata, jos epäilee miestä uhkaksi. Nainen varmasti treffejä löytää.
- Minua.jo.varotkin
No näitä ei ainakaan kannata varoa, ei ole muutkaan varoneet vaan suorastaan hakeutuneet tällaisten seuraan:
Asiantuntijat kertovat, miten se onnistuu:
"Kaikki neljä IS:n sunnuntaina haastattelemaan naista pitivät Smithiä tapailusuhteen aikana erittäin hyväkäytöksisenä ja huomaavaisena herrasmiehenä, joka osoitti suurta kiinnostusta naisia kohtaan ja hemmotteli heitä.
– Useimmiten hän pyysi luokseen syömään tai katsomaan elokuvaa. Ja sen jälkeen valvoimme aina todella myöhään, ja siksi jäin usein hänen luokseen yöksi, yksi nainen sanoo.
– Hänen kanssaan oli todella helppoa puhua ihan kaikesta ja hän halusi olla aina tukenani. Hän osaa käsitellä naisia ja hän saa ihmiset luottamaan itseensä todella nopeasti. Hän on hyvin taitava puhuja.
– Toisaalta hän oli myös hyvin omistushaluinen ja toisinaan hän saattoi suuttua, jos hän oli saanut vihiä jostain muusta miehestä, yksi naisista kertoo."
Eli kun tuollaiseksi alat ja naamassa on suojaväri, ei Pillusta ole Suomessa puutetta! Ja mitä se kertookaan suomalaisista pillunomistajista? Toivottavasti videot vuotavat joskus nettiin. Ja vuotavathan ne!
Sieltä sitten uudehko aviomies sattumalta löytääkin sen niiiin ihanan ja siveän vastavihityn vaimonsa itse teossa! Kerran toisensa jälkeen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005049466.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947