..itsekseen?
Ehkä typerä kysymys, mutta olen 25-vuotias nainen, ja vielä viikko sitten kärsin ihmeellisistä oireista.
Kaikki alkoi n. kuukausi sitten, kun huomasin virtsan olevan etenkin aamuisin todella tummankeltaista, "meripihkan" väristä, vaikka join normaaleja määriä vettä (n. 2,5 l./päivä). Lisäksi virtsa haisi melko voimakkaalle. Mitään muita oireita (kirvely, tihentynyt virtsaamistarve) ei kuitenkaan ollut, joten en mennyt lääkäriin. Tätä tummavirtsaisuutta jatkui muutama viikko, kunnes mulle nousi lämpöä 37,0-37,5 °C. Heräsin siis aamuyöllä sellaiseen horkkamaiseen lämmönnousuun. No, ajattelin, että joku kausiflunssa tekee tuloaan, enkä välittänyt lämpöilystä (muita flunssan oireita ei kylläkään ollut..) Lisäksi selkääni särki, mutta laitoin sen lähestyvien menkkojen piikkiin.
No lämpöilin ja selkäkipuilin muutaman päivän, ja virtsa oli edelleen tummaa. Aloin juoda n. 3,5-4 litraa puhdasta vettä päivässä, lisäksi litran karpalomehua päivässä, ja söin c-vitamiinia ja maitohappobakteereja. Ihme ja kumma, lämpöily ja selkäkivut loppuivat, samoin virtsan väri alkoi vaalentua, ja nyt se on ollut jo n. viikon normaalin väristä.
Mun pitäisi kait olla onnellinen, että olen taas "kunnossa", mutta mua jäi kuitenkin vaivaamaan kun luin netistä, että hoitamaton munuaistulehdus voi vaurioittaa munuaisia, että onkohan mulla nyt ollut sellainen, ja pystyykö munuaisia mitenkään jälkikäteen "tarkastaa", ovatko ne kunnossa?
Älkääkä kysykö, miksen mennyt lääkäriin.. Oireet olivat vaan niin "lieviä" ja pitkällä aikavälillä ilmaantuva, etten heti osannut yhdistää niitä toisiinsa, vasta ns. jälkiviisaana luin munuaistulehduksen oireista netistä..
Voiko munuais-/munuaisaltaantulehdus parantua
Nimimerkkierkkimerkki
2
231
Vastaukset
- Pekka-veikeä
Viittaa matala-asteiseen tulehdukseen, joka ei parane itsekseen eikä lääkkeillä. Matala-asteiset tulehdukset paranee usein vaihtamalla ruokavalion vähähiilihydraattiseksi, sillä viljatuotteet aiheuttaa monille näitä tulehduksia, joita johtuu monet krooniset sairaudet.
Kirjastosta löytyy hyvää aineistoa tai netistä - sdfghjk
Ihan mikä tahansa tulehdus voi parantua ihan itsekseen. Esimerkiksi korvatulehduksethan "hoidetaan" nykyään just näin, annetaan vaan parantua omia aikojaan.. samon poskiontelotulehdus, yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611748Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
- 15899
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897