leskimies/ aarreko ?

ellos

Tapasin muutama kuukausi sitten keski ikäisen leskimiehen Tapasimme tanssipaikalla ja tanssi on ollutkin yhdistävä tekijä. Koska asumme samassa kaupungissa, tapailemme pari kertaa viikossa. Minä olen työelämässä. Emme yöpyneet saman katson alla mutta hän piti minusta kovasti ja sanoi, että edetään rauhassa. Nyt olimme yhteisellä viikonlopun vietolla ja yövyimme saman katon alla. Illalla hän sanoi, että jos voisi nukkua on sohvalla. On kuulemma väsynyt eikä ole tottunut nukkumaan vieraan naisen vieressä (on jäänyt leskeksi jo vuosia sitten). Peti sitten tehtiin hänelle. Seuraava yö meni samoin. Nyt olen aika järkyttynyt. En pystynyt edes puhumaan asiasta, koska toinen oli aamulla ihan kuin ei mitään. Miksi sitä entistä puolisoa pitää palvoa ja toisen kanssa pidetään vain lasten ja tuttujen takia kulissia. Pakko lopettaa tämäkin juttu kun kerran fyysinen kontakti ei enää kiinnosta. Onko muilla kokemuksia leskimiehistä ?

3

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinkinVoiKäydä

Leskimiehissä on ihan yhtä paljon erilaisia persoonia kuin kaikissa muissakin miehissä. Leskeys ei määritä miestä sen kummemmin.

• hieman_ymmärrystä

Komppaan edellistä kirjoittajaa.
      Ja jos edellinen parisuhde kesti esim. montakymmentä vuotta, ei ole mikään ihme, että uuden parisuhteen aloittaminen ns. takkuaa.
      Keski-ikäisellä ihmisellä saattaa myös olla erinäisiä vaikeuksia seksuaalisen halukkuuden kanssa, se saattaa hävettää niin, että toiseen ihmiseen täytyy tutustua ensin kunnolla ennen kuin niin intiimistä ongelmasta voi edes keskustella.

• Ellos

Niin tässä kävi että eilen mies pisti välit poikki. Huomasi että olin pettynyt viikonloppuun. Ei ole kuulemma päässyt yli ja viihtyy niin hyvin yksin ettei edes hae mitään. Olihan se kiva tietää neljän kuukauden jälkeen Ja kaikkien hänen sukulaistensa näkemisen. Jos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe