Jokainen suomalainen tietää mitä on kanttarellikeitto. Uskallan väittää näin, koska marginaaleja ei tarvitse noteerata.
Näin luki pussin kyljessä, kun sitä tavasin hyllyjen välissä. En osaa oikein orientoitua pussiruokiin. Orientoidun niihin väärin, sillä olen syönyt lähes kaiken elävänä koko elämäni ajan. Tai ainakin lähes kaiken.
Kanttarellikeittoon tarvittiin laktoositonta maitoa ja nokare voita. Lisäksi suositeltiin jauheen vatkaamista kylmään maitoon. Vatkasin jauheen maitoon, mutta ihmettelin mustia rakeita kellumassa seoksen pinnalla. Voita minulla ei ollut.
Tuoteselosteesta selvisi, että vain häviävä osa pussikeitosta sisälsi kanttarelli nimistä sientä. Lisäksi kanttarellilajike oli fontattu muotoon "kantarelli", jota ei sen seitsemän ja puoli prosenttia enää pelastanut pussin kokonaistilavuudesta, joka sekin oli imetty vakuumiksi.
Tämän episodin jälkeen dementoitunut kirjoittajamme kävelijääkaapille ja heitti itse keräämänsä kanttarellit omituiseen kuplivaan mössöön.
Tällainen on urbaani essee ei niin urbaanin ihmisen kirjoittamana.
(Hihitystä)
Urbaani essee
12
71
Vastaukset
- Tekniikkasukeltaja
Pienellä säädöllä tästä saa anekdoottimaisen farssin vaikka mistä.
(Naurua)- Akuutti_anekdootti--
.
"Tuleeks telkusta tänään mitään????????" ameeba
har!1
. - Tekniikkasukeltaja
Akuutti_anekdootti-- kirjoitti:
.
"Tuleeks telkusta tänään mitään????????" ameeba
har!1
.Mjoo
"Asiaan liittyvä terminologia ei ole ollut erityisen selkeä, sillä amebamaisia eliöitä on kutsuttu myös suomenkielisellä yleisnimellä juurijalkaiset. Toisaalta nykyään käytettävä Rhizaria-kunta voidaan helpoiten suomentaa juurijalkaisiksi, jolloin juurijalkaiset-nimitystä on suositeltavaa käyttää vain Rhizaria-kunnasta."
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Mjoo
"Asiaan liittyvä terminologia ei ole ollut erityisen selkeä, sillä amebamaisia eliöitä on kutsuttu myös suomenkielisellä yleisnimellä juurijalkaiset. Toisaalta nykyään käytettävä Rhizaria-kunta voidaan helpoiten suomentaa juurijalkaisiksi, jolloin juurijalkaiset-nimitystä on suositeltavaa käyttää vain Rhizaria-kunnasta."
(Naurua)Voin itse suomentaa tämän varsin monimerityksellisen semantiikkahäkkyrän melko vaivatta.
Ihmiset eivät tajua vittujakaan minkä kanssa ovat tekemisissä.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Voin itse suomentaa tämän varsin monimerityksellisen semantiikkahäkkyrän melko vaivatta.
Ihmiset eivät tajua vittujakaan minkä kanssa ovat tekemisissä.
(Reps)Siis tarkoitan sanoa, että monimeriselityksellist.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Siis tarkoitan sanoa, että monimeriselityksellist.
(Hihitystä)Järkyttävän vaikea sana.
Elämän peruspilarit ovat juuri tällaisia. Ensin luulet, että nyt ymmärsit, ja seuraavassa hetkessä alkaa epäily ja täsmentely.
Kyllä valmis maailma minuakin kiehtoo.
(Reps) - mnjooooo----
Mjoo
(Naurua).
"Mut onkse ookoo laulaa suihkussa aim ö rhainstoun kaupoi"
har!11
.
- Kyöstix
Pataan tule urpo, niin että nenärusto rutisee ;)
- Anzzynpanimo
Minusta tunttuu
Että tämä sammakkomieehemme on syönyt aiemminkin
Outuja sieniä varssinkin sammakkoukkojen reissulla
Pathmos saarella, jossa Johannes skrivasi ilmestyskirjansa
On tosiaan voimapaperia.........siitä kun vääntää jointin
Ilmestyy Johanna paikalle katsellen" sillä silmällää"
Kerrankin justkun olin Stellan kaa panemassa olutta- Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Mä siis tässä funtsin ennustajaeukon uraa, sillä alanvaihdos tekisi terää. Jotenkin näin tämän sienikeissin tulon etukäteen.
(Naurua)
- Vedenalainenanzzy
Sammakkomies siis tietää, että päässä kuuluvat jutut ovat
Vain harhoja
Mutta usein niistä tulee nerokkaita ideoita
Jopa käyttökelpoisiakin
Esm märkäpuvun pohjatappi............
Sellaisen merkityxen voi ymmärtää vain kokenut sammakkomies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287