Tietääkö joku tästä harmonikasta? Se on pianoharmonikka, 96 bassoa ja 11 rekisteriä.
Tai siis, onko Bugari Armando arvostettu merkki näissä soittimmissa?
Bugari harmonikka
5
609
Vastaukset
- kurttua_natkuttava
Et sitten itse uusavuttomana osannut/viitsinyt/halunnut etsiä tietoja:
http://www.bugari.fi/harmonikat- Bugari
Kiitos linkistä!
Asun ulkomailla ja etsin Googlesta hakusanalla Bugari, suomeksi ei näkynyt mitään.
No näyttää hyvältä, olen hommaamassa käytettyä harmonikkaa. Avuton olen kyllä tämän koneen kanssa, vielä avuttomampi uuden kännykän kanssa....
Mutta harmonikkaa on taas ilo soittaa!!! Kivaa joulun odotusta sinulle ja kaikille.
- Bukaristi
Kyllä Bugari on laadukas haitari.Osta huoletta sellainen,niin ei tarvi heti alkaa etsiä parempaa tilalle.
- musiikkimies
bugarit ovat oikein hyviä harmonikkoja,varsinkin,jos ne ovat uudehkoja.minun soitonopettajallani on bugarin harmonikka,ja se soi tosi komeasti
- kyöstijokatietää
Minä tiedän mutta en kerro :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537