Tietääkö joku tästä harmonikasta? Se on pianoharmonikka, 96 bassoa ja 11 rekisteriä.
Tai siis, onko Bugari Armando arvostettu merkki näissä soittimmissa?
Bugari harmonikka
5
498
Vastaukset
- kurttua_natkuttava
Et sitten itse uusavuttomana osannut/viitsinyt/halunnut etsiä tietoja:
http://www.bugari.fi/harmonikat- Bugari
Kiitos linkistä!
Asun ulkomailla ja etsin Googlesta hakusanalla Bugari, suomeksi ei näkynyt mitään.
No näyttää hyvältä, olen hommaamassa käytettyä harmonikkaa. Avuton olen kyllä tämän koneen kanssa, vielä avuttomampi uuden kännykän kanssa....
Mutta harmonikkaa on taas ilo soittaa!!! Kivaa joulun odotusta sinulle ja kaikille.
- Bukaristi
Kyllä Bugari on laadukas haitari.Osta huoletta sellainen,niin ei tarvi heti alkaa etsiä parempaa tilalle.
- musiikkimies
bugarit ovat oikein hyviä harmonikkoja,varsinkin,jos ne ovat uudehkoja.minun soitonopettajallani on bugarin harmonikka,ja se soi tosi komeasti
- kyöstijokatietää
Minä tiedän mutta en kerro :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223