Arkkip. John Vikström paljastui vapaamuurariksi

rapparit

Tämän asian kertoi Ylen ohjelmassa Paraisten ruotsinkielisen seurakunnan kirkkoherra Henric Schmidt, joka on itse 33. asteen vapaamuurari ja käy Turunmaan sairaalan kellarissa olevassa vapaamuurariloosissa. Henric Schmidt kertoi myös, että hänen esimiehenään ollut kirkkoherra vuonna 1974 oli myös vapaamuurari, joka on joku kirkkoherra Turun seurakunnasta.

http://areena.yle.fi/1-3119673#autoplay=true

Vapaamuurari Henric Schmidt on ehdolla myös Porvoon piispan vaaleissa. Jos valitsijahenkilöt äänestävät julkisesti vapaamuurarin johtoonsa, niin koko hiippakunta osallistuu paholaisen palvonnan syntiin.

49

3371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsdfsfdsdff

      Turussa on Liikemiesten lähetysliitto, jonka toimipaikka on Sinitaivassali. Tämä tila on entinen vapaamuurariloosi ja on edelleen kalustettu loosiksi. Sen johdossa on paljon tunnettuja vapaamuurareja ja odd fellows -veljiä. Arkkipiispa Paarma kehtasi jopa vihkiä loosin kristilliseksi tilaksi, mutta mitäpä veli ei tekisi toisten veljien hyväksi.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14506681/turun-sinitaivassalo-vapaamuurarien-pesa

    • uioouiouoioyuiy

      John Vikström pelasi aikanaan jalkapalloa Turun kaupunginjohtaja Juhani Lepän kanssa, jolla oli myös vapaamuurikytkyjä.

    • Erittäin paheksuttavaa. Jokainen pappi, joka on vapaamuurari, on häpeäksi kirkolle.

      Häpeällisenkin papin suorittamat toimituksen ovat onneksi päteviä, sillä niitä ei lasketa yksilön, vaan kirkon suorittamiksi.

      Mikäli tulee varmaa tietoa, että jokin pappi on vapaamuurari, hänen puheitansa ei pidä enää ottaa vakavasti ja hänelle voi sanoa, miksi.

      • kui2

        Mielenkiintoista..
        En minä tuota muurarius- juttua edes kovin paljon tunne enkä tiedä mut mikä siin on sitte niin pahaa, uskovatko ihmiset ihan todella että he palvovat satanaa - vai mikä on ja mitä ihmettä he oikein tekevät - että se olis niin haitallista?


      • kui2 kirjoitti:

        Mielenkiintoista..
        En minä tuota muurarius- juttua edes kovin paljon tunne enkä tiedä mut mikä siin on sitte niin pahaa, uskovatko ihmiset ihan todella että he palvovat satanaa - vai mikä on ja mitä ihmettä he oikein tekevät - että se olis niin haitallista?

        Ei ole siitä kysymys, onko epäjumalia olemassa vai ei, vaan siitä, ettei voi palvella kahta Herraa. Vaikka toinen herra olisi olematonkin, hänen palvelemisensa on todellisuutta. Näin ei kristitty saa tehdä.


      • kui2
        dogmatikos kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys, onko epäjumalia olemassa vai ei, vaan siitä, ettei voi palvella kahta Herraa. Vaikka toinen herra olisi olematonkin, hänen palvelemisensa on todellisuutta. Näin ei kristitty saa tehdä.

        No ketä he sitten palvelevat ja millä perusteella näin ajatellaan, saako heidän toimintansa aikaan esim. jotain konkreettista pahaa jollekin jossakin, mä en tiedä en tunne asiaa -huhujen varassa näitä kyselen - pahaa on, pahaa on, mutta mitä?
        Onko heill kristinuskolle, -sille siis joka yleisesti käsitetään siksi jota sen pitää olla - jotain vieraita rituaaleja jotka tekevät asiasta pahan , vai mitä ihmettä-.

        Epäjumalia ajatellen, palvotaanhan sitä rahaakin aikalailla ja silti sitä kaikki tarvitsee ja käyttää paljonkaan miettimättä - en vain oikein tajua.

        Ihminen "palvelee" paljonkin kaikenlaista huomaamattakin -.

        Eli mikä se konkreettinen asia tuossa on se paha vai täytyykö vain uskoa kun sanovat että siinä jokin kumma on, vaikkei sitä edes tiedä eikä ymmärrä.


      • kopsattu
        kui2 kirjoitti:

        Mielenkiintoista..
        En minä tuota muurarius- juttua edes kovin paljon tunne enkä tiedä mut mikä siin on sitte niin pahaa, uskovatko ihmiset ihan todella että he palvovat satanaa - vai mikä on ja mitä ihmettä he oikein tekevät - että se olis niin haitallista?

        Et tunne ollenkaan sitä, mitä vapaamuurarius on tai olet vain itse sellainen vapaamuurari, joka yrittää peittää vapaamuurariuden pahuuden.

        Vapaamuurarit ovat paholaisen kirkko. Sen takia järjestö on salaseura, ettei tämä salaisuus paljastuisi muille tai järjestön ensimmäisillä asteilla oleville. Asia paljastuu vasta sitten, kun vapaamuurari on niin syvällä järjestössä, ettei paluuta enää ole.

        http://hymy.fi/uutiset/vapaamuurarit-rituaalit-ja-salat/

        Hymy kirjoittaa: - Uskonnolla on hyvin keskeinen rooli vapaamuurariudessa. Itse asiassa vapaamuurarius muistuttaa uskonlahkoa. Luojaa pidetään ylimpänä rakennusmestarina. Muinaiset vapaamuurarit ovat omistaneet loosinsa muinaiselle jumalalle, jota nimitetään rituaalikirjassa KS:ksi.

        Vapaamuurarilupauksessa on epäjumalanpalveluksen uskontunnustus: -Edelleen lupaan ja vakuutan, että vastaan oikeisiin merkkeihin ja noudatan käskyjä, jotka todellinen ja oikeutettu mmL (mestarimuurariloosi) tai sen jäsen minulle antaa, milloin v-k-ni (vakaumukseni) on käskyn pituinen ja merkit soveltuvat SK:aani (Suorakulmaani).

        Kommentti artikkelin yhteydessä: -Mitä on vapaamuurarius?

        Vapaamuurarit harrastavat salaoppia eli okkultismia, joka kaikissa muodoissaan on Kristuksen opin vihollisuutta. Luotettavista lähteistä lainattua:

        ”Okkultismina voidaan pitää sellaista henkistä oppia ja toimintaa, jonka sisältöä tai menetelmiä ei ole päästetty yleiseen tietoon. Seura, joka edellyttää jäsentensä pitävän salassa tietyt järjestön toiminnot, kuten initiointiriitit ja muut seremoniat.

        Vapaamuurarien johto toimii yhdessä illuminaattien kanssa, veljeskuntien alempien tasojen mitään tietämättä ylimpien tasojen todellisista tarkoitusperistä ja päämäärästä. Lopullisena tavoitteenaan heillä on yhdistää koko maailma yhdeksi maailman hallinnoksi.

        Vapaamuurarivaikuttaja Manly P. Hall kirjassaan Lectures on Ancient tiivistääkin asian erittäin hyvin: ”Olemme lähestymässä jalompaa aikakautta, jolloin kansakuntia ei enää ole, vaan koko maailma on yhden järjestyksen, yhden hallituksen, yhden hallinnollisen järjestyksen alaisuudessa”. EU:n superliittovaltio olisi osa tätä järjestelmää.

        2010 edesmennyt entinen mestarimuurari, Juhani Julin, kertoo dokumentoidusti mm. liittyneensä v. 1991 vapaamuurareihin ystäviensä kutsusta, koska kuvitteli sen aluksi vain eettisesti kasvattavana hyvänä järjestönä. Hän kertoi olleensa jäsenä yli 16 vuotta. Seuraavan tekstin pohjautuu suureksi osaksi hänen sanomisiinsa:

        Liittyessä vapaamuurareiden toiminnasta ei saanut mitään irti, vedottiin vapaamuurarien salaisuuteen. Temppelissä on 33 astetta, ja se rakennetaan salaisuuksittain, jokaisella asteella vannotaan uusi vala, opetuksesta seuraavalla tasolla ei edellisessä vaiheessa tiedä mitään.

        Vala sitouttaa henkivaltaan, eikä siinä huomaa olevansa väärän uskonnon kanssa tekemisissä, valhe on erittäin hyvin naamioitu, ja sielunvihollinen on pukeutunut valkeuden enkeliksi. Vapaamuurarius on suuri harhautusoppi, jossa 90% on siteerattua (raamattu) ja loput 10% myrkkyä. Tämä 10% tekee koko liemestä myrkkyä.

        Vapaamuurarius johtaa tietoisesti harhaan myös ulkopuoliset!!

        Missä vaiheessa vapaamuurari sitten tietää mikä henkimaailma sitä johtaa? Lopullinen niitti tulee 33. asteessa, jolloin paljastetaan, että vapaamuurareja johtaa ja heidän jumalansa on – Lucifer. Mm. jo edesmennyt 30. asteen vapaamuurari, ja vapaamuurareista eronnut, Pertti Jotuni on tämän paljastanut.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pertti_Jotuni

        Lähde: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14506676/turun-sinitaivassali-vapaamuurarien-pesa#comment-86779290


      • kui2 kirjoitti:

        No ketä he sitten palvelevat ja millä perusteella näin ajatellaan, saako heidän toimintansa aikaan esim. jotain konkreettista pahaa jollekin jossakin, mä en tiedä en tunne asiaa -huhujen varassa näitä kyselen - pahaa on, pahaa on, mutta mitä?
        Onko heill kristinuskolle, -sille siis joka yleisesti käsitetään siksi jota sen pitää olla - jotain vieraita rituaaleja jotka tekevät asiasta pahan , vai mitä ihmettä-.

        Epäjumalia ajatellen, palvotaanhan sitä rahaakin aikalailla ja silti sitä kaikki tarvitsee ja käyttää paljonkaan miettimättä - en vain oikein tajua.

        Ihminen "palvelee" paljonkin kaikenlaista huomaamattakin -.

        Eli mikä se konkreettinen asia tuossa on se paha vai täytyykö vain uskoa kun sanovat että siinä jokin kumma on, vaikkei sitä edes tiedä eikä ymmärrä.

        Vapaamuurareilla on eri asteensa. Vastatulleelle kerrotaan vain asioita, jotka ovat sopusoinnussa kristinuskon kanssa.

        Korkealle asteelle päässeet, liikkeestä eronneet, vapaamuurarit ovat kertoneet, että vasta siellä kerrotaan, että palvonnan kohde onkin vieraitten jumalien ja saatanan yhdelmä. Siinä vaiheessa moni ei enää pysty eroamaan, sillä on jo sitonut kunniansa ja maineensa vapaamuurariuteen.

        Emme ole tekemisissä salaliittoteorian vaan salaliiton kanssa. Jos vapaamuurariudella olisivat puhtaat paperit, jo vasta-alkajalle kerrottaisiin kaikki, mistä on kysymys. Nyt ihmistä sitoutetaan valoja vannottamalla yhteisöön ja salaisuuksia paljastetaan vasta korkealla tasolla.

        Tämähän on vastakkaista sekä kristinuskolle että normaalielämälle. Ihminen saa tietää heti kaiken, mihin sitoutuu.


      • kui2

        "Et tunne ollenkaan sitä, mitä vapaamuurarius on tai olet vain itse sellainen vapaamuurari, joka yrittää peittää vapaamuurariuden pahuuden."

        Ai, voiko nainenkin olla vapaamuurari vai syytteletkö aina oitis jos et tykkää kysymyksistä. Miksi ihmeessä mun pitäis tietää tuosta aiheesta niin etten vois kysyä -onko se velvollisuus.

        Sen verran hajua mul on että nainen siis minä en voisi olla jäsen. Oletko itse sitten ihan perillä heidän toimistaan? No olet ilmeisesti jotain lukenut ja uskot että heidän Jumansa on lucifer. Millä tavalla se "sitoo" ihmisen. empä tiedä, niin vain sanotaan - itse pitäisi lukea ja arvioida


        Kuinkas alla olevat sitten natsaavat? Minen tiiä.

        "Asia paljastuu vasta sitten, kun vapaamuurari on niin syvällä järjestössä, ettei paluuta enää ole."

        " Mm. jo edesmennyt 30. asteen vapaamuurari, ja vapaamuurareista eronnut, Pertti Jotuni on tämän paljastanut."


      • kui2
        dogmatikos kirjoitti:

        Vapaamuurareilla on eri asteensa. Vastatulleelle kerrotaan vain asioita, jotka ovat sopusoinnussa kristinuskon kanssa.

        Korkealle asteelle päässeet, liikkeestä eronneet, vapaamuurarit ovat kertoneet, että vasta siellä kerrotaan, että palvonnan kohde onkin vieraitten jumalien ja saatanan yhdelmä. Siinä vaiheessa moni ei enää pysty eroamaan, sillä on jo sitonut kunniansa ja maineensa vapaamuurariuteen.

        Emme ole tekemisissä salaliittoteorian vaan salaliiton kanssa. Jos vapaamuurariudella olisivat puhtaat paperit, jo vasta-alkajalle kerrottaisiin kaikki, mistä on kysymys. Nyt ihmistä sitoutetaan valoja vannottamalla yhteisöön ja salaisuuksia paljastetaan vasta korkealla tasolla.

        Tämähän on vastakkaista sekä kristinuskolle että normaalielämälle. Ihminen saa tietää heti kaiken, mihin sitoutuu.

        "palvonnan kohde onkin vieraitten jumalien ja saatanan yhdelmä."

        Eli siis se satana kuitenkin on heidän Jumalansa? Niinkuin ensi kommentissani kysyinkin että uskovatko ihmiset heidän oikeasti palvovan tuota. Mutta on tämä ns. uskonasia vai todellisuutta että palvovat satanaa ja miten se lie vaikuttaa , olankohautus tässä -Mikä se heidän salaliittonsa sitten on ja mihin se vaikuttaa, onkos se toi että sanotaan että he palvovat ns. satanaa.

        No on totta, miksei sitä tosiaan vois kertoa mistä on kysymys alusta alkaen ja mitä kaikkea odotetaan liittyjältä, en ymmärrä todellakaan miksei sitä voi kertoa.

        "Tämähän on vastakkaista sekä kristinuskolle että normaalielämälle. Ihminen saa tietää heti kaiken, mihin sitoutuu." - Eli se salaaminen on se varsinainen paha?

        Mutta onhan kristinuskon piirissäkin toki tuhansia eri suuntauksia, joihin ihmiset ensi-innostukssaan menevät mukaan ja sitten vähitellen paljastuukin mihin kaikkeen kyseinen suuntaus odottaa ihmisen sitoutuvan ja kuinka syvästi ja kokonaisvaltaisesti on elettävä sen sanelemien sääntöjen mukaan, ja ihminen saattaa huomata että oups ei tää nyt ollutkaan ihan mun juttu.


        No mutta tämä nyt riittääkin tällä kertaa mulle "muurariudesta", kiitos vain vastauksista:)


      • kiiskivastarannalta
        dogmatikos kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys, onko epäjumalia olemassa vai ei, vaan siitä, ettei voi palvella kahta Herraa. Vaikka toinen herra olisi olematonkin, hänen palvelemisensa on todellisuutta. Näin ei kristitty saa tehdä.

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        Vapaamuurariuteen on vaikea puuttua, sillä he suojelevat- tietysti- toinen toistaan, ja jäseninä ovat henkilöt, jotka ovat yhteiskunnassa vaikutusvaltaisilla paikoilla, tai nousemassa sinne.


      • Anonyymi
        kui2 kirjoitti:

        No ketä he sitten palvelevat ja millä perusteella näin ajatellaan, saako heidän toimintansa aikaan esim. jotain konkreettista pahaa jollekin jossakin, mä en tiedä en tunne asiaa -huhujen varassa näitä kyselen - pahaa on, pahaa on, mutta mitä?
        Onko heill kristinuskolle, -sille siis joka yleisesti käsitetään siksi jota sen pitää olla - jotain vieraita rituaaleja jotka tekevät asiasta pahan , vai mitä ihmettä-.

        Epäjumalia ajatellen, palvotaanhan sitä rahaakin aikalailla ja silti sitä kaikki tarvitsee ja käyttää paljonkaan miettimättä - en vain oikein tajua.

        Ihminen "palvelee" paljonkin kaikenlaista huomaamattakin -.

        Eli mikä se konkreettinen asia tuossa on se paha vai täytyykö vain uskoa kun sanovat että siinä jokin kumma on, vaikkei sitä edes tiedä eikä ymmärrä.

        Kaikki asiat joita salataan ovat myös pahoja. Miksi hyvää salattaisiin mikäli ollaan hyvän palvelijoina?
        Eli salattavat asiat eivät ole niitä joiden työnantaja on Hyvä.


    • veljien.kesken

      Missä Mäkisen rapparitodisteet ovat. Tottakai Karikin kuuluu tuohon samaan porkkkaan?!

      • Porin.looshi

        Hyvin on onnitunut toistauiseksi onnistunut peittämään jälkensä.


      • dfgdgdfgdfgdf

    • tohell

      Jeesus kertoi minulle tänään, että on syntiä puhua toisesta syntiä. Se on Hänen mukaansa anteeksiantamatonta !!! Raja menee paholaisen vuoksi näinkin mielestäni hankalassa paikassa

      • "Jeesus kertoi minulle tänään, että on syntiä puhua toisesta syntiä. Se on Hänen mukaansa anteeksiantamatonta !!! Raja menee paholaisen vuoksi näinkin mielestäni hankalassa paikassa"
        _____________
        Älä levitä moista väärää sanaa.

        Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi


    • >>Jos valitsijahenkilöt äänestävät julkisesti vapaamuurarin johtoonsa, niin koko hiippakunta osallistuu paholaisen palvonnan syntiin.>>

      Ei näin. Vapaamuurari hiippakunnan johdossa on henkilökohtaisesti vastuussa Jumalalle, valitsijoista vain ne heistä, jotka valitsevat tietoisesti vapaamuurarin ja ymmärtävät tekonsa. On aivan hyvin mahdolllista, että jotkut heistä luulevat, että puhe vapaamuurareiden vihollisen palvelemisesta on vain propagandaa. Myös suurin osa hiippakunnan väestä on syyttömiä.

      Rooman ja ortodoksinen kirkko noudattavat nollatoleranssia. Jos joku pappi havaitaan vapaamuurariksi, hänen on heti erottava yhteisöstä tai hänet erotetaan papinvirasta, eikä hän saa muutenkaan toimittaa kirkon pyhiä toimituksia. Vapaamuurarimaallikko ei saa tulla ehtoolliselle.

      Samaa pitisi noudattaa myös luterilaisessa kirkossa.

      • turkkulainen

        Ja katolisessa kirkossa katsotaan täysin läpi sormien vapaamuurariutta. Tiedän, että papit päästävät vapaamuurarit ehtoolliselle eli kommuiolle, vaikka sanovat tietävän heidän olevan vapaamuurareita.

        Monet vapaamuurarit ovat niin voimansa tunnossa yhteiskunnallisesta asemastaan, että he tunnustavat omalla suullaan olevansa vapaamuurareita suoraan papille sitten astelevat ehtoolliselle kenenkään sitä estämättä.


      • turkkulainen

        Niin ja katoliset seurakunnat, myös Turussa jopa lainaavat kirkkojaan Temppeliherrojen ritarikunnalle, joka on todella pimeä vapaamuurarijärjestö.


      • turkkulainen kirjoitti:

        Niin ja katoliset seurakunnat, myös Turussa jopa lainaavat kirkkojaan Temppeliherrojen ritarikunnalle, joka on todella pimeä vapaamuurarijärjestö.

        Näyttää, että olen väärin informoitu, tai sitten katolisessa kirkossa esiintyy kurittomuutta. Ortodoksisessa kirkossa kuria noudatetaan.


      • sdfsfsf
        dogmatikos kirjoitti:

        Näyttää, että olen väärin informoitu, tai sitten katolisessa kirkossa esiintyy kurittomuutta. Ortodoksisessa kirkossa kuria noudatetaan.

        Katolisen kirkon papit noudattavat soveltaen ohjeita.


      • eriasioita
        turkkulainen kirjoitti:

        Niin ja katoliset seurakunnat, myös Turussa jopa lainaavat kirkkojaan Temppeliherrojen ritarikunnalle, joka on todella pimeä vapaamuurarijärjestö.

        "Temppeliherrojen ritarikunnalle"
        Tuo on katolinen järjestö, ei vapaamuurarijärjestö.

        Katsoin netistä selityksen:
        ...Järjestön toiminta on avointa ja se on poliittisesti sitoutumaton. Ritarikunta harjoittaa hyväntekeväisyyttä ja haluaa myös edistää historian sekä heraldiikan tutkimusta. Yhdistykseen kuuluu noin 300 jäsentä (2011). Se julkaisee Bausceanus-lehteä, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Temppeliherrain Ritarikunta ei ole yhteydessä vapaamuurarilliseen temppeliriritariperinteeseen.
        http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=713


      • eriasioita kirjoitti:

        "Temppeliherrojen ritarikunnalle"
        Tuo on katolinen järjestö, ei vapaamuurarijärjestö.

        Katsoin netistä selityksen:
        ...Järjestön toiminta on avointa ja se on poliittisesti sitoutumaton. Ritarikunta harjoittaa hyväntekeväisyyttä ja haluaa myös edistää historian sekä heraldiikan tutkimusta. Yhdistykseen kuuluu noin 300 jäsentä (2011). Se julkaisee Bausceanus-lehteä, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Temppeliherrain Ritarikunta ei ole yhteydessä vapaamuurarilliseen temppeliriritariperinteeseen.
        http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=713

        Siis onko syytä uskoa, että katolisessa kirkossa noudatetaan vapaamuurarien exkommunikointia, niinkuin olen kuullut?


      • uiyiuyyiyiyu
        eriasioita kirjoitti:

        "Temppeliherrojen ritarikunnalle"
        Tuo on katolinen järjestö, ei vapaamuurarijärjestö.

        Katsoin netistä selityksen:
        ...Järjestön toiminta on avointa ja se on poliittisesti sitoutumaton. Ritarikunta harjoittaa hyväntekeväisyyttä ja haluaa myös edistää historian sekä heraldiikan tutkimusta. Yhdistykseen kuuluu noin 300 jäsentä (2011). Se julkaisee Bausceanus-lehteä, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Temppeliherrain Ritarikunta ei ole yhteydessä vapaamuurarilliseen temppeliriritariperinteeseen.
        http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=713

        Temppeliherrojen ritarikuntia on useita ja yksi niistä on vapaamuurariseura. Katolisilla on saman niminen seura, joka selventää nettisivuillaan asiaa: -Temppeliherrain Ritarikunta ei ole yhteydessä vapaamuurarilliseen temppeliriritariperinteeseen.

        Eli siis on eräs temppeliherrojen ritarikunta, joka on syvältä pimeydestä. Sen puheenjohtajana on ollut pitkään Raision ev.lut kirkkoherra Pertti Ruotsalo, joka on pitänyt työhuoneessaan jopa temppeliherrojen tunnusta (vapaamuurariristi).


      • uiyiuyyiyiyu kirjoitti:

        Temppeliherrojen ritarikuntia on useita ja yksi niistä on vapaamuurariseura. Katolisilla on saman niminen seura, joka selventää nettisivuillaan asiaa: -Temppeliherrain Ritarikunta ei ole yhteydessä vapaamuurarilliseen temppeliriritariperinteeseen.

        Eli siis on eräs temppeliherrojen ritarikunta, joka on syvältä pimeydestä. Sen puheenjohtajana on ollut pitkään Raision ev.lut kirkkoherra Pertti Ruotsalo, joka on pitänyt työhuoneessaan jopa temppeliherrojen tunnusta (vapaamuurariristi).

        Hyi iljetys mainitulle kirkkoherralle ja katolisille 10 .


      • dfggdgdgf
        dogmatikos kirjoitti:

        Hyi iljetys mainitulle kirkkoherralle ja katolisille 10 .

        Niin ja luterilaiset ovat samanlaisia, mm. vapaamuurarit arkkipiispa John Vikström ja Paraisten kirkkoherra Henric Shmidt.


    • vaparit

      Vapaamuurareista on kirjoitettu ja kerrottu todella paljon. Liikkeellä on osaksi väärää ja oikeata tietoa. Vapaamuurarit eivät aluksi tiedä mihin he ovat liittyneet, vaan heille avautuu tietoa vapaamuurariudesta sen mukaan kun he etenevät eri asteissa. Siksi moni vapaamuurari ei usko tosiasioita vapaamuurariuden pimeästä puolesta, koska heille ei ole avattu vapaamuurareiden viimeisiä asteita. Viimeisen asteen vapaamuurarit kieltävät kaiken mitä heistä totuudenmukaisesti esitetään, koska he eivät saa kertoa ulkopuolisille salaisista opeistaan, kirouksista ja valoista joita he vannovat.

      http://www.kotipetripaavola.com/vapaamuurarit.html

      • Paavolahan se on luotettavin lähde tähän(kin) asiaan.

        :-)


      • dfgdgdfgdfgdfgdgs
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Paavolahan se on luotettavin lähde tähän(kin) asiaan.

        :-)

        Petri Paavola on eräissä asioissa täysin oikeassa, eräissä asioissa epätarkka ja eräissä asioissa rikkoon räikeästi Raamattua vastaan. Tässä muutama esimerkki räikeistä Paavolan eksytyksistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14404878/petri-paavola-pilkkasi-pyhaa-henkea

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        Mitä tulee vapaamuurareihin, niin tässä asiassa Paavola antaa oikean kuvan. Ehkä parhaan kuvan saa, kun lukee tätä keskustelua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko/helluntailaisuus


      • dfgdgdfgdfgdfgdgs kirjoitti:

        Petri Paavola on eräissä asioissa täysin oikeassa, eräissä asioissa epätarkka ja eräissä asioissa rikkoon räikeästi Raamattua vastaan. Tässä muutama esimerkki räikeistä Paavolan eksytyksistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14404878/petri-paavola-pilkkasi-pyhaa-henkea

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        Mitä tulee vapaamuurareihin, niin tässä asiassa Paavola antaa oikean kuvan. Ehkä parhaan kuvan saa, kun lukee tätä keskustelua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko/helluntailaisuus

        Missä asiassa Paavola on täysin oikeassa? Miten osoitat faktoilla sen oikeaksi?


      • dfgdgdfgdfgdfgdgs
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Missä asiassa Paavola on täysin oikeassa? Miten osoitat faktoilla sen oikeaksi?

        Paavola on oikeassa vapaamuurareissa, TV7:ssa, David Hertzogissa ja Patrick Tiaisessa. Tosin hänen arvostelukirjoituksissa siellä ja täällä vilisee myös virheitä.

        Sitten kun Paavola yrittää selittää Raamattua, niin menee siellä ja täällä pahasti pieleen. Hän on niin suurisuinen, että on jopa tehnyt Pyhän Hengen pilkkaakin. Yleisesti ottaen Paavola on vaarallinen eksyttäjä. Asiasta on lisää:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14404878/petri-paavola-pilkkasi-pyhaa-henkea


      • kui2

        Tämmösiä kopsasin ketjusta, sekavaa on - Luoja tietänee mikä puhe/kirjoitus aiheesta paikkansa pitää. no ehkäpä eronnut on vapaa kertomaan -?

        "Asia paljastuu vasta sitten, kun vapaamuurari on niin syvällä järjestössä, ettei paluuta enää ole."

        Mutta sitten kuitenkin..siis ero.

        "Lopullinen niitti tulee 33. asteessa, jolloin paljastetaan, että vapaamuurareja johtaa ja heidän jumalansa on – Lucifer. Mm. jo edesmennyt 30. asteen vapaamuurari, ja vapaamuurareista eronnut, Pertti Jotuni on tämän paljastanut."

        "Viimeisen asteen vapaamuurarit kieltävät kaiken mitä heistä totuudenmukaisesti esitetään, koska he eivät saa kertoa ulkopuolisille salaisista opeistaan, kirouksista ja valoista joita he vannovat. "

        Tiedä nyt sitten muuta kuin että näin se on ihmisten kanssa usein, ei sitä oikein tiedä ketä uskoa ja ketä ei..kun on kyse asiasta josta itsellä ei niin sitä faktatietoa oo.. :)


      • kui2
        kui2 kirjoitti:

        Tämmösiä kopsasin ketjusta, sekavaa on - Luoja tietänee mikä puhe/kirjoitus aiheesta paikkansa pitää. no ehkäpä eronnut on vapaa kertomaan -?

        "Asia paljastuu vasta sitten, kun vapaamuurari on niin syvällä järjestössä, ettei paluuta enää ole."

        Mutta sitten kuitenkin..siis ero.

        "Lopullinen niitti tulee 33. asteessa, jolloin paljastetaan, että vapaamuurareja johtaa ja heidän jumalansa on – Lucifer. Mm. jo edesmennyt 30. asteen vapaamuurari, ja vapaamuurareista eronnut, Pertti Jotuni on tämän paljastanut."

        "Viimeisen asteen vapaamuurarit kieltävät kaiken mitä heistä totuudenmukaisesti esitetään, koska he eivät saa kertoa ulkopuolisille salaisista opeistaan, kirouksista ja valoista joita he vannovat. "

        Tiedä nyt sitten muuta kuin että näin se on ihmisten kanssa usein, ei sitä oikein tiedä ketä uskoa ja ketä ei..kun on kyse asiasta josta itsellä ei niin sitä faktatietoa oo.. :)

        P.s.
        Niin että miten tuo 30. asteen "muurari" tiesi kertoa mitä asteella 33. kerrotaan, jos sitä ei oltu kerrottu hänelle etukäteen?

        Niin, enkä mä nyt puolustele asiaa josta mul ei juur tietoa, enkä sitten tietenkään voi niin mennä vaan virran mukana tässä eli kauhiasti moitiskella..

        Tässä nyt ainoastaan oon hieman "haistellut" ja puntaroinut ..


    • turuntautihaiseee
    • Odotettavissa

      "Arkkip. John Vikström paljastui vapaamuurariksi"

      En ihmettele.

      • Jubba

        Se on mielenkiintoista, että ainakin vuonna 1992 hän julkisesti kielsi olevansa vapaamuurari kun sitä häneltä suoraan kysyttiin.


      • Anonyymi
        Jubba kirjoitti:

        Se on mielenkiintoista, että ainakin vuonna 1992 hän julkisesti kielsi olevansa vapaamuurari kun sitä häneltä suoraan kysyttiin.

        Hän jäin nyt kiinni valheesta.


    • Respectiä

      Hyvä ystäväni kustuttiin jäseneksi, mutta hän sanoi, että tuli sellainen fiilis, että hän ei sen jälkeen enää saa ajatella itsenäisesti, ja että jos hän ei noudata käskyjä, niin hänelle tapahtuu pahaa. Hän kieltäytyi jäsenyydestä, kunnioitan hänen päätöksensä suuresti. Toivottavasti hän pysyy päätöksessään.

    • Anonyymi

      En ole yllättynyt laisinkaan.

    • Anonyymi

      Teki vähan niin kuin Luoma, vei kirkon kaikkiin paikkoihin. Nämä nykypiispat eroavat vain entisistä siinä suhteessa, että kyllä kristityt aina ennenkin menivät kaikkialle, missä Jeesusta ei tunnettu, mutta ennen seurauksena oli Pyhän Hengen kautta uskoon tulleita ihmisiä, jotka halusivat tehdä parannuksen synneistä.

      Nyt on seurauksena vain uskovien pilkkaamista.

    • Anonyymi

      saatanan lapsi valehtelee.Näitä perkelettä kumartavia on tuomareina ja he tekevät valhetuomioita rikollisen vapaamuurarie hyväksi ja vapasmuurarit murhaavat ihmisiä?

    • Anonyymi

      Aika monet kirkon piispat, ynnä muut tärkeät henkilöt, kuuluvat Vapareihin.

    • Anonyymi

      Niin, totuushan on toki se, että 33. asteessa paljastetaan, että Lucifer on vapaamuurarien Jumala mutta jätit kertomatta sen, että Lucifer, valontuoja, kointähti, on yhtä kuin kristittyjen Kristus.

      Lucifer on latinaa ja tarkoittaa valontuojaa. Etsi latinankielinen Uusi Testamentti ja lue Pietarin toisen kirjeen I luku ja 19. jae:

      "et habemus firmiorem propheticum sermonem cui bene facitis adtendentes quasi lucernae lucenti in caliginoso loco donec dies inlucescat et lucifer oriatur in cordibus vestris"

      "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti (lucifer) koittaa teidän sydämissänne."

      • Anonyymi

        Sinä sekoitat asiat nyt todella pahasti. Lähdit käsittelemään asiaa kielenkäännösten kautta, mikä ei liity itse asiaan. Et ottanut myöskään huomioon asiayhteyttä.

        Jumalan Pojan alkuperäiset nimet ovat kaikki hebrealaisia nimiä. Jumalan Pojalla ei ole yhtään latinalaista nimeä eikä Uutta testamenttia ole alun perin kirjoitettu latinaksi. Lucifer ei ole Jeesuksen Kristuksen nimi.

        Mitä tulee Paholaiseen, hänellä on kyllä latinalainen nimi Lucifer, valontuoja, kointähti, auringon epäjumala, Sol Invictus (sunday), jota mm. vapaamuurarit palvovat. Esim. olympialaisissa sytytetään Kreikassa auringon epäjumalan temppelissä auringon säteillä soihtu, mitä valontuojat kuljettavat kisapaikalle, mikä kaikki liittyy kreikkalaiseen epäjumalanpalvontaa ja siten on Saatanasta. Samaa epäjumalan palvontaa on Lucia-neidot, mitä siunaillaan joulun alla luterilaisissa kirkoissa

        Katoliset ovat kääntäneet latinalaisen Vulgatan ja katolinen kirkko on harhaoppinen ja antikristillinen kirkko, joka ei Raamattua noudata. Paavi käyttää arvonimenään Kristuksen sijainen, mikä on latinaksi antikristus. Paholaisen nimi Lucifer, kointähti tulee Jesajan kirjasta:

        Jes 14:12 Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja."

        Vulgata: Jes 14:12 12 quomodo cecidisti de caelo lucifer...


    • Anonyymi

      Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että yhteiseurooppalainen puolustus- ja turvallisuusmalli panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.

      Kaikesta huolimatta tahomme sekä useiden erilaisten sidosryhmien ja muiden meille tärkeiden instanssien vankka tuki työryhmän viikon takaiselle esitykselle pakottaa kohderyhmää huomioimaan vastuunalaisia kontradiktioita.

    • Anonyymi

      Täällä sitä vain itseään hurskaina pitävät uskovaiset panettelevat vapaamuurariveljiä.

    • Anonyymi

      Ei nuo vapaamuurarien touhut ole yhtään kummallsempia taikamenoja kuin helluntailaisten kielilläpuhumiset, kaatuilemiset, lattialla kieriskelemiset, toistensa nurin tyrkimiset tai ihmeparantamisetkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe