vuosikello

sukanvarsi

Lehdessä luki ettei kokoukseen tullut kuin yksi .Sitä ihmetteli tuntemattomaksi jäänyt kirjoittaja.Noh, itse olen jättäytynyt yhdistystominnoista vähemmälle ja oikeastaan kokonaan pois.Samat henkilöt siellä pyörii ja saavat pyöriäkkin minun puolesta.He kun ovat maailman parhaita leipureita, ruuanlaittajia, kahvinkeittäjiä ja sukankutojia.Osaavat parhaiten laittaa suolaa ruokaan ja makkaranpaistokin on aivan ensiluokkaista heillä.Haalivat kaiken työn itselleen ja sitten marttyyrimäisesti kitisevät siitä kun ei kukaan muu tee mitään! Näinhän siinä käy.Ei ole toimijoita. Pyhällä ollaan nyt innoissaan joten toivottavasti siellä ymmärretään että vaatii taitoa tehdä asioita yhdessä.

1

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellokäyntiin

      Viikonlopun Lapin Kansassa oli Anita Rooddickin viisaus: "Ystävällisyyden lopputulos on yksinkertainen: vedät ihmisiä puoleesi!"Eihän se sen kummempaa ole! Itsekin olen ollut erilaisissa vapaaehtoisjutuissa, jossa on tuntunut, etten osaa mitään, tielläkö pyörin!!!!!Sitten on ollut joukossa joku, joka on sanonut, kiva kun sinäkin olet täällä! Näitä mielestään ainoita asioiden osaajia on ollut ja niitä aina riittää, mutta yksikin ystävällinen joukossa kummasti kadottaa tämän "minä, minä ja minä" henkilön ainutkertaisuuden! Tuntuu myös, että heitä "maailman parhaita osaajia" on vähentynyt täältä meiltä, olisiko paikkakunta vaihtunut?Meitä jokaista tarvitaan, että saamme aikaan hyvän lopputuloksen, yksi osaa jonkun asian paremmin kuin toinen ja siitä voisimme antaa kiitoksen toisillemme, ilman että asianosaisen siitä tarvitsisi tehdä numeroa!!! Kun hommat on talkoilla tehty, se pitää sanoa, että me teimme tämän yhdessä ja lopuksi sitten "yläfemmat" koko porukalla!!!!Nyt joulu lähestyy, laitetaampa hyvä kiertämään, nyt vain joukolla eri juttuihin mukaan, että saamme tänne kirkonkylällekin sitä yhteisöllisyyttä! VALOA JA ILOA, ei me kyllä huonoja olla, et sinä etkä minä, vaikka Pelekosenniemi on melkosen pieni, eikö Möttöset joskus näin laulaneet????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe