vuosikello

sukanvarsi

Lehdessä luki ettei kokoukseen tullut kuin yksi .Sitä ihmetteli tuntemattomaksi jäänyt kirjoittaja.Noh, itse olen jättäytynyt yhdistystominnoista vähemmälle ja oikeastaan kokonaan pois.Samat henkilöt siellä pyörii ja saavat pyöriäkkin minun puolesta.He kun ovat maailman parhaita leipureita, ruuanlaittajia, kahvinkeittäjiä ja sukankutojia.Osaavat parhaiten laittaa suolaa ruokaan ja makkaranpaistokin on aivan ensiluokkaista heillä.Haalivat kaiken työn itselleen ja sitten marttyyrimäisesti kitisevät siitä kun ei kukaan muu tee mitään! Näinhän siinä käy.Ei ole toimijoita. Pyhällä ollaan nyt innoissaan joten toivottavasti siellä ymmärretään että vaatii taitoa tehdä asioita yhdessä.

1

411

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellokäyntiin

Viikonlopun Lapin Kansassa oli Anita Rooddickin viisaus: "Ystävällisyyden lopputulos on yksinkertainen: vedät ihmisiä puoleesi!"Eihän se sen kummempaa ole! Itsekin olen ollut erilaisissa vapaaehtoisjutuissa, jossa on tuntunut, etten osaa mitään, tielläkö pyörin!!!!!Sitten on ollut joukossa joku, joka on sanonut, kiva kun sinäkin olet täällä! Näitä mielestään ainoita asioiden osaajia on ollut ja niitä aina riittää, mutta yksikin ystävällinen joukossa kummasti kadottaa tämän "minä, minä ja minä" henkilön ainutkertaisuuden! Tuntuu myös, että heitä "maailman parhaita osaajia" on vähentynyt täältä meiltä, olisiko paikkakunta vaihtunut?Meitä jokaista tarvitaan, että saamme aikaan hyvän lopputuloksen, yksi osaa jonkun asian paremmin kuin toinen ja siitä voisimme antaa kiitoksen toisillemme, ilman että asianosaisen siitä tarvitsisi tehdä numeroa!!! Kun hommat on talkoilla tehty, se pitää sanoa, että me teimme tämän yhdessä ja lopuksi sitten "yläfemmat" koko porukalla!!!!Nyt joulu lähestyy, laitetaampa hyvä kiertämään, nyt vain joukolla eri juttuihin mukaan, että saamme tänne kirkonkylällekin sitä yhteisöllisyyttä! VALOA JA ILOA, ei me kyllä huonoja olla, et sinä etkä minä, vaikka Pelekosenniemi on melkosen pieni, eikö Möttöset joskus näin laulaneet????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      100
      687
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      588
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68