vuosikello

sukanvarsi

Lehdessä luki ettei kokoukseen tullut kuin yksi .Sitä ihmetteli tuntemattomaksi jäänyt kirjoittaja.Noh, itse olen jättäytynyt yhdistystominnoista vähemmälle ja oikeastaan kokonaan pois.Samat henkilöt siellä pyörii ja saavat pyöriäkkin minun puolesta.He kun ovat maailman parhaita leipureita, ruuanlaittajia, kahvinkeittäjiä ja sukankutojia.Osaavat parhaiten laittaa suolaa ruokaan ja makkaranpaistokin on aivan ensiluokkaista heillä.Haalivat kaiken työn itselleen ja sitten marttyyrimäisesti kitisevät siitä kun ei kukaan muu tee mitään! Näinhän siinä käy.Ei ole toimijoita. Pyhällä ollaan nyt innoissaan joten toivottavasti siellä ymmärretään että vaatii taitoa tehdä asioita yhdessä.

1

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellokäyntiin

Viikonlopun Lapin Kansassa oli Anita Rooddickin viisaus: "Ystävällisyyden lopputulos on yksinkertainen: vedät ihmisiä puoleesi!"Eihän se sen kummempaa ole! Itsekin olen ollut erilaisissa vapaaehtoisjutuissa, jossa on tuntunut, etten osaa mitään, tielläkö pyörin!!!!!Sitten on ollut joukossa joku, joka on sanonut, kiva kun sinäkin olet täällä! Näitä mielestään ainoita asioiden osaajia on ollut ja niitä aina riittää, mutta yksikin ystävällinen joukossa kummasti kadottaa tämän "minä, minä ja minä" henkilön ainutkertaisuuden! Tuntuu myös, että heitä "maailman parhaita osaajia" on vähentynyt täältä meiltä, olisiko paikkakunta vaihtunut?Meitä jokaista tarvitaan, että saamme aikaan hyvän lopputuloksen, yksi osaa jonkun asian paremmin kuin toinen ja siitä voisimme antaa kiitoksen toisillemme, ilman että asianosaisen siitä tarvitsisi tehdä numeroa!!! Kun hommat on talkoilla tehty, se pitää sanoa, että me teimme tämän yhdessä ja lopuksi sitten "yläfemmat" koko porukalla!!!!Nyt joulu lähestyy, laitetaampa hyvä kiertämään, nyt vain joukolla eri juttuihin mukaan, että saamme tänne kirkonkylällekin sitä yhteisöllisyyttä! VALOA JA ILOA, ei me kyllä huonoja olla, et sinä etkä minä, vaikka Pelekosenniemi on melkosen pieni, eikö Möttöset joskus näin laulaneet????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      80
      4827
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4674
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2408
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2396
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      60
      2336
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      75
      2200
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1906
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1547
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      121
      1377
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      112
      1375
    Aihe