Naiset voisitteko antaa HCÄTMEILLE kerran vuodessa

hardcoreATM

Naiset kun te olette muutenkin niin empaattisia niin voisitteko mahdollisesti antaa meille rumille hcätmeille edes yhden kerran vuodessa - siis ihan aidosti antamisen ilosta annettua pillua? Laittaisistte kalenteriinne ikäänkuin "sivuun" yhden pillunantopäivän nimenomaisesti meille todella rumille hardocore ätmeille.

Se olisi teiltä todella hieno ele, tekisitte meidät onnelliseksi ja estäisitte samalla vähn helv paljon itsemurhia. Ajatelkaa asiaa ja aloittakaa jo tänä vuonna. Kiitos.

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis..M

      "Se olisi teiltä todella hieno ele, tekisitte meidät onnelliseksi ja estäisitte samalla vähn helv paljon itsemurhia."

      Nainen mieluummin ottaa turpaan ja tekee paskalle lapsen kuin lahjoittaisi ätmille elämän.

    • Naiset eivät IKINÄ pane lyhyiden miesten kanssa. Mitä sitten tulee tuohon ätmiyteen niin mua pahempaa hardcore ätmiä ei tällä foorumilla olekaan.
      OLEN NIIN PIENI! Penikseni on myöskin todella pieni, tosi NOLO. Ei se homma oikein muuten toimikaan ellei nainen nai minua strap on dildolla perärööriin.

      • Emmä ainakaan halua panna lyhyttä tai pitkää miestä joka lupailee vaan että mä saan panna sitä rööriin. Entäs mun röörit. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Emmä ainakaan halua panna lyhyttä tai pitkää miestä joka lupailee vaan että mä saan panna sitä rööriin. Entäs mun röörit. :D

        Afrikkalainen mahtisauva hoitelee sut! Vittu se olis upeaa katseltavaa.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Afrikkalainen mahtisauva hoitelee sut! Vittu se olis upeaa katseltavaa.

        Olisko? ;D

        Mulla ei tuollaista fantasiaa ole, monenlaisia kyllä löytyy. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Olisko? ;D

        Mulla ei tuollaista fantasiaa ole, monenlaisia kyllä löytyy. :D

        Näin on. Sen jälkeen sä olet koukussa joka tarjoaa sulle nautinnon kerta toisensa jälkeen.
        http://thedifferenceisblackandwhite.tumblr.com/post/67800617315/comparingcocks



    • Ei kannata antaa jos ette oikeasti tykkää meistä atm miehistä.

      • kaisanoasaa

        Antakaa naiset mulle pillua. Ei tarvi tykätä minusta. En minäkään tykkää teistä.


    • pusi.pusi

      Annoin jo, antamisen ilosta, monesti, ja sain itsekin <3

    • sdfvsdf
    • Minähän tein niin sinkkuna että voin antaa läheisyyttä kun tarvin ja lohduttaa muiden sylijä mutta erin puolisoa.
      mutta sitten halusin varmistaa etten saa tauteja, otin yhden panokaverin ja lopulta kun tavoittelin perhettä, niin otin ukon.
      Tottakai panosuhde oli edellä mutta ei tahtonut, niin lopetin sen kun löysin ukon.

      • Olet vaan kateellinen. Enhän jaa itseäni parisuhteessa.
        Panosuhde hän toi omat kortsut mutta sinuahan haittaa kovana 9cm muna sai kyytiä minulta. Ja tykkäsin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen. Enhän jaa itseäni parisuhteessa.
        Panosuhde hän toi omat kortsut mutta sinuahan haittaa kovana 9cm muna sai kyytiä minulta. Ja tykkäsin.

        Se toimi kuin rapitti uskomaton vauhti.3kk pidin hauskaa ja tuli toisesta kaupungista. Varmaan kolme neljä kertaa oltiin.


        Panosuhteen aikana kysyin. halusiko olla mutta ei huolinut ehkä kaljuuteni oli silloin hidaste. sanoin jos jompi kumpi saa suhteen, päättyy siihen ja se päättyi minulta mutta se lähetteli viestejä vuosia vielä naimis mielessä.

        Olen tyytyväinen itseeni,en koskaan rahaa kysynyt vaan etsin kumppania mutta ihan väärästä paikasta😂


      • Noh eipä tarvitse kokeilla kun kaikki melkein koin 9kk ja sitten alkoi pitkä suhde näihin päiviin asti. Olisin ulkomaalaistakin saanut mutta jouduin piiloutuu vessaan ja juosta karkuun.

        En tiedä kiihottiko lisää kun pyysin jotain tulkkaan etten ole kiinnostunut ja hymyilin leveää hymyä. Hyvä ettei ryöstänyt kun kieltäkää en osaa ja kiltti olin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh eipä tarvitse kokeilla kun kaikki melkein koin 9kk ja sitten alkoi pitkä suhde näihin päiviin asti. Olisin ulkomaalaistakin saanut mutta jouduin piiloutuu vessaan ja juosta karkuun.

        En tiedä kiihottiko lisää kun pyysin jotain tulkkaan etten ole kiinnostunut ja hymyilin leveää hymyä. Hyvä ettei ryöstänyt kun kieltäkää en osaa ja kiltti olin.

        Tietkö kuinka sellainen pelottaa jos ei osaa kieltä ja viedään väkisin. Eräs nainen vuosi aiemmin kertoi kun hänet kaapattiin ja eli seksiorjaksi. Päiväkodissa työssä silloin kun oli 17v työharjoittelussa mutta nyt jo on eläkkeenä.

        Luuletko että se on oma valinta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tietkö kuinka sellainen pelottaa jos ei osaa kieltä ja viedään väkisin. Eräs nainen vuosi aiemmin kertoi kun hänet kaapattiin ja eli seksiorjaksi. Päiväkodissa työssä silloin kun oli 17v työharjoittelussa mutta nyt jo on eläkkeenä.

        Luuletko että se on oma valinta.

        Miksiköhän olin kalju😂 kun yksi jätti ja ainut vika oli siinä se että oli liian täydellistä jos se täydellisyys olisi jatkunut ei olisi etsimis urakkaa ollut.


    • sdfbdsfg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe