Malliteini haluaisi kysyä tytöiltä

tytöttytöt

Moikka. Olen 19v nuorimies, joka esiintyy sillointällöin mainoksissa ja vaate katalogeissa. Olen 185cm pitkä, tyylikkäästi "swagisti" pukeutuva, tummat piirteet omaava, itsevarma ja hauska. Lisäksi kroppa on erinomaisessa tikissä.
Olen tässä ihmetellyt, että miksi en saa tyttöjä 18-20v yöklubeilta (lähinnä BK:sta tai Amarillosta) mukaani tai edes tanssimaan kanssani. Jotkin tytöt vilkuilevat mua tanssilattialla, mutta lähtevät kaverinsa kanssa pakoon, jos tulen heidän luokse tanssimaan. Osa tytöistä saattaa tanssia hetken kanssani, mutta poistua melko pian "vessaan". Kaikki tytöt, jotka olen saanut mukaani ovat tulleet tanssimaan luokseni ja he ovat itse ehdottaneet pussailua yms. He ovat olleet siis ns. rohkeita ja itsevarmoja tyttöjä.
Kysymys kuuluukin: olenko liian ulkomaalaisen tai hyvännäköinen suurimmalle osalle tanssilattian tytöistä. Vai olenko vaan ruma. Mikä selittää tyttöjen tälläisen käytöksen. Kuitenki kaupungilla kävellessäni saan paljon katseita sekä miehiltä, että tytöiltä, mutta en oikein osaa tulkita pitävätkö he mua hyvännäköisenä vai erikoisen/ruman näköisenä. Huom! melkein puolet malleista on melko tavallisen näköistä porukkaa ja itsekään en ole oikein varma minkä näköisenä muut mua pitää.
Kiitos, että jaksoit lukea. Kommentteja ja vastauksia kiitos.

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehhkäpä

Saatat vaikuttaa liian "neidiltä", tai homolta.

• Minun.ajatuksia.sivusta

Jokaisella omat ajatuksensa ja mielipiteensä. Joku pitää hyvännäköisenä, joku taas ei. Joku huomaa pukeutumisen ja ehkä ihailee sitä. Turha miettiä liikaa 'mitähän nuokin ajattelee minusta'.
      Elät elämääsi jne.

• tulos panee?
      (pliiis)

• Tulos paneeeeeeeee?

• oon siis nainen, 12 v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      282
      2574
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1379
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1251
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1188
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe