Hei sinä satakiloinen Turun suunnalta!

Koitetaanny

Laihdutuskaveria olisin etsimässä. Olen 33-vuotias kolmen lapsen äiti, ja teoriassa tiedän tasan, kuinka läski liikahtaisi. On luettu Borgit ja muut opukset, mutta ongelmana on pitkäjänteisyys. Tarvittavat muutokset eivät ole isoja, (isot on tehty jo) joten sitä helpommin lipsun niistä takaisin vanhaan lihavuutta ylläpitävään tyyliini.

Painoa on 173 cm pituuteen nähden roimasti liikaa, suunnilleen sata kiloa. Eikä siinä valitettavasti ole juuri lihaksiakaan painamassa. ;) Neljäs lapsi olisi toiveissa, mutta ennen yritystä pitäisi laihtua järkeviin mittoihin.

Tarvitsisin jonkun kaveriksi. Jauhamaan kiloista, syistä ja tekosyistä, riemuitsemaan onnistumisista ja rohkaisemaan huonolta tieltä takaisin. Asun Turussa, ja toiveissa olisi ensin viestittelyä ja sitten jossain vaiheessa lisäksi tapaamisia, laihdutusvalmennetaan toisiamme. Mutta ihan WhatsAppkaveruus auttaisi alkuun.

Laita viestiä osoitteeseen [email protected]

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka-vin

Asiallista hakea tukea vertais ihmisiltä. Mutta eikö voisi ajatella ruokavalion muutosta lopettamalla kaikki hiilihydraatit ja sokerin.
      Näin terveys paranee ja siinä sivussa kilot varisee huomaamatta.
      Face book sivustoilla on useita ryhmiä, missä keskustelevat ruokavaliosta ym.

• Koitetaanny

Kiitos vinkistä! Sillähän tää 30 kilon ylipaino tosiaan voisi ratketa. :D Ei, hyvää varmasti tarkoitit, mutta hakusessa olisi nimenomaan tsemppikaveria, tietotaito laihtumiseen kyllä on hallussa. Ainakin paperilla. :P Näistäkin mielelläni juttelisin jonkun samassa tilanteessa kipuilevan kanssa...

• KlP

Hei, vieläkö tämä on ajankohtainen? : ) Mitä kuuluu laihdutukseen?
      Itse asun kyllä Helsingissä mutta ainakin sähköpostia voisi vaihtaa!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      48
      5107
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      65
      2884
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      270
      1328
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1113
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1104
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1075
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1048
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      74
      1034
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      142
      954
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49