Terve!
Töiden perässä olisin Rovaniemelle muuttamassa tässä lähiaikoina, ja Syväsenvaara olisi asuinalueena aika optimipaikalla (työ ja (iso) kauppa lähellä). Ongelma vain on, että tuntuu ainoat vapaat asunnot löytyvän siellä Korpitieltä ja ainakin mitä täältä lukenut, niin aika negatiivisesti ko. kerrostaloja täälläkin mollattu, mutta viestit ovat lähinnä viime vuosikymmeneltä. Minkähänlaista siellä olisi nykyään asua?
Korpitie asuinalueena
4
263
Vastaukset
- Asuntoxxx
Niinpä !
- furrun-pepussa-kokenut
ei siellä ole hyvä asua kun someroharjulla asuu rektaali-fursuit ja se riehuu myös korpitiellä!!! saa pelätä milloin se hyökkää pusikosta ja antaa namia pyllyyn ;)
- pikkukassu
Hyvä ja rauhallinen alue jo vuosikymmenen.
Itse asunut täällä vuoden -96 huhtikuusta.( 20,5 VUOTTA).
Alkuaikoina monenlaista menijää mutta kai ne on suurin osa manan mailla ja lähempänä cityä tai sitten ketjujen mukaan Rinteellä ja Sudentiellä.
Henk. kohtaisesti ei muiden asuinpaikat kiinnosta muuten kuin jotta oma reviiri OK!
Joillakin näyttäis ihan elämäntyö olevan eri alueiden asukkaiden pilkkaaminen.
Kohta tämä ketju jatkuu varmaankin jotta Syväsenvaara jumalan selän takana.
" Joka paikkaan pitkä matka, bussit ei kulje kuin kerran päivässä, kalliit lähikaupat. pitää olla oma auto , juoppoja ympäri Siwan polkuja."
Tervetuloa vaan, jos terveet jalat tai hermot odotella tunnin välein kulkevia busseja ym. - justim
Normaalia porukkaa. Työssä käyviä ja yksinäisiä, sekä lapsi perheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321