Haluaisin kysyä minkä tasoinen olen suurinpiirtein. Ratsastan satunnaisesti enkä millään vakiotunnilla, joten en senkään perusteella voi sanoa.
Ymmärrän varsin hyvin, että pelkän kuvailun perusteella ei voi tarkkaa tasoa sanoa, mutta haluaisin edes vähän käsitystä siihen olenko perusmerkkitasoinen vai HeA tasoinen tms.
Siis. Olen ratsastanut epäsäännöllisesti nyt vähän yli kaksi vuotta. Olen koulupuolelta mennyt kaikkia askellajeja sekä erilaisia ratsastusradan teitä. Olen mennyt pohkeenväistöä, ja avotaivutusta. Myös takaosakäännöksiä olen tehnyt. Saan hevosen lähes aina peräänantoon, ja hetkellisesti muotoon.
Estepuolelta olen mennyt yksittäisenä n. 65cm, ratana ristikkoja.
ratsastustasoni?
1
54
Vastaukset
- z--
Kuten olen ennenkin sanonut, tasoa ei voi määrittää näin netissä, varsinkaan kun et tarkemmin kerro miten ratsastat. Yksittäiset "temput" ei kerro tasosta mitään. Samoja voltteja, avotaivutuksia, väistöjä yms. harjoitellaan ihan joka tasolla. Taitojen kasvaessa vaan vaatimustasoakin nostetaan.
Mutta useimmat ratsastuskoulussa menevät ovat noin HeC-tasoa tai sen alle. Jo kerran viikossa ratsastaminen on suht vähän ja harva pystyy kerran viikossa ratsastamalla kehittymään merkittävästi HeC-tasoa ylemmäs muutamassa vuodessa. Kokeneemmat pääsee ratsastuskoulussakin HeB ja jopa HeA-tasolle, mutta se vaatii yleensä jo vuosien ratsastuksen.
Eli uskoisin että sinäkin olet noin HeC -tasoienn :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268