Oma suosikkini on MakeupPirita.
https://www.youtube.com/user/MakeupPirita/videos
Seurasin aikoinaan Mizz Annieta, mutta nykyisin hän on pelkästään Ärsyttävä.
Maano Meikkaa on todella taitava maskeeraaja, mutta henkilönä koen hänetkin enemmän ja vähemmän ärsyttävämmälle puolelle.
Paras Suomalainen You Tube makeup kanava?
9
369
Vastaukset
- KosmetiikkaKuukkeli
Piritan videoita on kyllä kivaa kattella. Kaunis, ei liian paskantärkeä, ei mikään itserakas apina (Annie ja Maano ovat vähän semmottisia) ja ääni ja puhetapa ovat tietenkin aivan omaa luokkaansa. Eipä näissä Suomalaisissa ole muita seurattavia.
Muuten kattelen mieluummin ulkomaalaisten tekemiä makeup videoita. - Mun-mielestä
Noista kolmesta puheenollen, Pirita on ihana, ja Maanon meikkihommia seurailen,koska Maano on superetevä maskeeraaja.
Maano ja Annie ärsyttävät Mac vouhotuksillaan ja ilmaistuotteiden kerjuulla. Annien erityisärsytys on englannin vääntäminen (olevinaan niin amerikkalaista kun on joskus ollut vaihtarina jenkeissä) ja jatkuva "goodiebagien" kerjuuhaaliminen. - Suosikkini
Helmi. Ent Helmi's lifestyle.
- Susianna
Tykkään eniten IA MUn kanavasta. Seuraan myös Piritaa ja Maanoa.
- 9plus16on25
1. Maano Meikkaa
2. IA MU - Ui_velo
Mä tykkään seurata Uina Ainoa vaikka se yrittääkin matkia Kylie Jenneriä.
- Ui_velo
Tarkoitin: UinoAino
- EiKukaanKotimainen
Jos edes yksi Suomalainen osaisi tehdä edes sinnepäin samanlaisia videoita kuin Jessica Braun - mutta kun ei... pieniä simppuja ovat suomalaiset sintit ulkomaalaisten jalokalojen joukossa.
- repbgddghwwqssdf2016
En juurikaan katso suomalaisia kauneustubettajia mutta jos yksi pitäis nimetä niin UinoAino ja harvoin katson hänenkään videoita ellei ole kiinnostava aihe.
Ulkomaalaisia taas riittää!
Jos on hyvä englannintaito, kannattaa tsekata Tati Westbrookin kanava! Yks mun suosikeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 513224
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212480- 232408
- 402341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1202104- 292070
- 281971
- 391942
- 1081802
- 361775