sain jostain tälläsen Dr Hauschka/ Cleansing Clay Mask- purkin ja koska ei tuo englanti taivu kovin hyvin kyselenkin jotta osaako joku sanoa miten tätä pitäisi käyttää ja tietysti MIHIN tätä pitäisi käyttää??
Voin kopsata tuon ohjeen tosta purkin kyljestä jos löytyy joku kieli taitoinen suomentamaan sen.
Dr hauschkan savinaamio(?)
6
1100
Vastaukset
- delf
Hauschkan puhdistava savinaamio. Ihan kuin muutkin naamiot... Todennäköisesti niin, että laitat puhdistetuille kasvoille ohuen kerroksen (ei silmien lähelle kuitenkaan). Annat olla kasvoilla ehkä 15 min ja sitten haalealla vedellä huuhtelet hyvin pois. Jos haluat, voin suomentaa - jos saat pian tekstin tänne! Hauschkan tuotteet on todella hyvänlaatuisia.
- Nur
Oon kuullut että kyseinen merkki on tosi hyvä, mutta mistä näitä voi ostaa?
- Mira
Tässä olisi tämä ohje jos joku osaa sen suomentaa. huomasin tämän olevan jauhetta ja nyt tuli vielä sekin ongelma ettei ole hajuakaan mikä suhde on veteen, luulisin että veteen tämä tehdään..
a holistic exfoliant and deep purifying cleanser for all skin conditions. Herbal extracts in a base of clay absorb skin secrations.
Apply the prepared mask after steaming with Dr hauschka Facial steam bath to the fasial skin with a flat brush, or the fingers, avoiding only the eye area. Remove the mask by rinsing thoroughly with lots of warm water and finishing with a blash of cool water. - miraq
Nur kirjoitti:
Oon kuullut että kyseinen merkki on tosi hyvä, mutta mistä näitä voi ostaa?
Tässä on osoite, tuolta löytyy -toivottavasti - kaikki myynti pisteet suomessa. ja niitä ei ole paljoa..
http://www.drhauschka.fi/index.phtml/t/articles1/art/3639/p/4291
- tyytyväinen
Olen käyttänyt Hauschkaa toista kuukautta ja täytyy myöntää, että olen tyytyväinen. Rasvoittuva ihoni on rauhoittunut ja hieman ainakin normalisoitunut. Käytin eilen kokeilupakkauksen tuota savinaamiota ja että tuli tasainen ja kiilloton iho. Tänäänkään ei ole kasvot kiillelleet yhtään. Kaadoin vain jauhetta kämmenelle ja lisäsin ihan vähän kerrallaan vettä, kun siitä tuli semmosta tahnamaista levitin kasvoille. Kun mömmö oli kuivunut, huuhtelin sen pois.
- Krisse
Paljonko tämä savinaamio maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839