Dr hauschkan savinaamio(?)

Mira

sain jostain tälläsen Dr Hauschka/ Cleansing Clay Mask- purkin ja koska ei tuo englanti taivu kovin hyvin kyselenkin jotta osaako joku sanoa miten tätä pitäisi käyttää ja tietysti MIHIN tätä pitäisi käyttää??

Voin kopsata tuon ohjeen tosta purkin kyljestä jos löytyy joku kieli taitoinen suomentamaan sen.

6

1112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • delf

Hauschkan puhdistava savinaamio. Ihan kuin muutkin naamiot... Todennäköisesti niin, että laitat puhdistetuille kasvoille ohuen kerroksen (ei silmien lähelle kuitenkaan). Annat olla kasvoilla ehkä 15 min ja sitten haalealla vedellä huuhtelet hyvin pois. Jos haluat, voin suomentaa - jos saat pian tekstin tänne! Hauschkan tuotteet on todella hyvänlaatuisia.

• Nur

Oon kuullut että kyseinen merkki on tosi hyvä, mutta mistä näitä voi ostaa?

• Mira

Tässä olisi tämä ohje jos joku osaa sen suomentaa. huomasin tämän olevan jauhetta ja nyt tuli vielä sekin ongelma ettei ole hajuakaan mikä suhde on veteen, luulisin että veteen tämä tehdään..

a holistic exfoliant and deep purifying cleanser for all skin conditions. Herbal extracts in a base of clay absorb skin secrations.

Apply the prepared mask after steaming with Dr hauschka Facial steam bath to the fasial skin with a flat brush, or the fingers, avoiding only the eye area. Remove the mask by rinsing thoroughly with lots of warm water and finishing with a blash of cool water.

• miraq

• tyytyväinen

Olen käyttänyt Hauschkaa toista kuukautta ja täytyy myöntää, että olen tyytyväinen. Rasvoittuva ihoni on rauhoittunut ja hieman ainakin normalisoitunut. Käytin eilen kokeilupakkauksen tuota savinaamiota ja että tuli tasainen ja kiilloton iho. Tänäänkään ei ole kasvot kiillelleet yhtään. Kaadoin vain jauhetta kämmenelle ja lisäsin ihan vähän kerrallaan vettä, kun siitä tuli semmosta tahnamaista levitin kasvoille. Kun mömmö oli kuivunut, huuhtelin sen pois.

• Krisse

Paljonko tämä savinaamio maksaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe