Missä voisin rakastella sua? Mulla on kova, pakottava tarve mennä sänkyyn sun kanssa Annukka ja mä tartten sua. Sano mitä mä teen? Siinä vaiheessa kun sinä olet kanssani niin tahdon että siitä tulee jotain erityistä. Mutta otan myös vastaan kaikki muutkin. Haluan rakastella kaikkien teidän kanssa. Oon muskelisulopoika ja pidän sekä miehistä että naisista.
Paikka rakasteluun
6
937
Vastaukset
- muskettisoturipoika
MUSKELISULOPOIKA kun olen, MELKOINEN RAKKAUSPAKKAUS MINÄ OLENKIN SILLÄ MINULLA ON NIIN RUNSAASTI SITÄ MITÄ RAKASTAA. OLEN ETSINYT SEIKKAILUA JA LÖYSIN SITÄ SYNTISISTÖ ÖISTÄ. NYT TAHDON ETTÄ SIITÄ TULEE TÄYDELLISTÄ.
- gjvgjvhj
Olohuoneen lattia on kaikista paras.
- hyeenaaa
Hyeena tulee ja on se hienoo
- helvetisoikoo
Hyi helvetti...!!! Oot se sama saatanan jätkä joka laitto mulle viestiä...!!!!! Saatanan paskakasa mä en kuule oo kiinostunu susta ettäs tiedät!!!!!!!
- AinakiOonNormaali
Voi helvetti, mitä sun päässä liikkuu? Oon aina luullu että oon epänormaali, koska seurustelen mun velipuolen kaa, mutta tän luettua tajusin että oon kuule ihan normaali :D
- Kummallist
Mikä kumma tää muskelisulopoika on ja mis tää mies vaikuttaa? Kui se ain päivittää näit kuulumisiaan tääl?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251646Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111201Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691