Nuori mies 2004 syksyllä Viikin suunnilla..?

KisuZ

Voi niitä aikoja......

Mutta, minä olin silloin parikymppinen blondi. Mielestäni juurikin suomi24 kautta (toki mahdollista että jokin muukin reitti, jopa chatti) sovittiin treffit tosi kuuman käsittääkseni biologiaa (jotain meribiologiasta juteltiin) opiskelevan vähän päälle parikymppisen miehen kanssa. Alue varmaan oli jossain viikin suunnilla, ehkä osaisin ajaa sinne yhä, mutta taisi olla aika opiskelijakämppä.

Aika usein olen miettinyt mitä kuuluu. Ei ehkä saisi, mutta ainakin tylsän perhe-elämän lomassa on kiva kuvitella sellasta törkeen seksikästä miestä päiväntasaajalla tutkimassa merta.

Luulisi että ehkä olisi törmätty kun töihin tulin joitakin vuosia myöhemmin pk-seudulle -olisin taatusti tunnistanut kohdatessa ja varmaan tunnistaisin yhä -hän vaan ei minua.
Muistan kertoneeni harrastavani piirtämistä ja mies olisi ollut mukava tallentaa paperille.
Tapaamisen aikaan minun piti olla elämä lapselle konsertissa katsomassa guntheriä, mutta taisi olla parempaa tekemistä.
En pysty muistamaan nimeä (ja poltin tuossa yksi vuosi päiväkirjatkin lulematta...) ja en tiedä tiesikö mieskään oikeaa nimeäni (se tietysti jos on ollut tiedossa niin on tehnyt elämäni seuraamisen facebookissa liian helpoksi) . Saavuin autolla, mustalla tai viininpunaisella.

Jos joku nyt the miehen tunnistaa, niin ajatus ei ole tavata tai sotkea perhesuhteita (oletan että jos perhettä on toivonut niin sellanen varmaan on). Enkä välttämättä oikeasti aijo karata kotontani vaikka säännöllisesti sitä omalle puolisolle lupailenkin. Ainakaan muutamaan vuoteen.

0

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
        Maailman menoa
        162
        13844
      2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
        Maailman menoa
        84
        10005
      3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
        Maailman menoa
        101
        9199
      4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
        Maailman menoa
        21
        8339
      5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
        Maailman menoa
        48
        6827
      6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
        Maailman menoa
        43
        6733
      7. 151
        6216
      8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
        Maailman menoa
        102
        5164
      9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
        Maailman menoa
        24
        4055
      10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
        Maailman menoa
        405
        1359
      Aihe