Olen jo pitkään ollut ihastunut ja rakastunut. Haluan viedä tämän seuraavalle asteelle ja kokea, mitä on seurustelusuhteessa eläminen rakkaan miehen kanssa kun siinä keskellä on samalla nainen kolmantena pyöränä. Olen tämän naisen iskenyt jo ajat sitten mutta miehen iskutaidot huonommat. Naiseen tekee vaikutuksen se, että llen muskelisulopoika-nimimerkkiä käyttävä naisten naurattaja.
TOIMIIKO SILMÄNISKU..???!
3
110
Vastaukset
- Kakkosenjonkatiedän
Molempiako sinä isket? Kolmen kopla olette? Meillä sentään esitetään salapanoa eikä kerrota kun mitään ei ole koskaan ollutkaan. Kolmen kopla meilläkin mutta ei se minusta ole kiinnostunut. Ihan vain salaa muka ja minä esitän tyhmää ja viatonta laillista kulissia niille. Eikö nämä kuviot ole aika sekavia? Jos minä jään kiinni tästä joskus en onneksi ole yksin syyllinen. Meitä on nyt useampi jolla tunnistettavaa.
- huomiosuora
Miten se oikein sitten toimii jos on kaksi kumppania joista toinen on mies ja toinen on nainen?
- musclesuloboy
SE ON MUN YKSITYISASIA MITEN HOIDAN NÄMÄ ASIAT. JOS HENKILÖ ON SUKUPOULIYHTEYDESSÄ MIEHEN JA NAISEN SEKÄ ITSENSÄ KANSSA NIIN SE ON HÄNEN INTIIMI HENKILÖKOHTAIS ASIA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712