https://www.instagram.com/p/BJ-7XJXAuAh/
Minusta oli suloinen joten vaikka ei ole minusta(tiedoksi) mut oli ihana pikkuisen ja mamin yhteiskuva.
Minusta oli suloinen joten vaikka ei ole minusta(tiedoksi) mut oli ihana pikkuisen ja mamin yhteiskuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 75
Vanhimmat
Anna pillua ja lopeta se naisten persekuvien katselu
Mistä arvasit että tykkään katsella kaunista😱
Jos Coco tulisi naamasi eteen pillu paljaana, nuolisitko?
Kauniin katsominen on eri asia kuin nuolenta en saa seksuaalisia haluja heräämään kuvasta
Kunnon roskasakki perhe...
Mamma esittelee persettään samassa kuvassa pentunsa kanssa. :D
Oonko myös roskaa kun esittelen lämpimän kuvan syöttö hetkestä. Kuva pitäisi stimuloida imettäviä äitejä. Varsinkin oman lapsen kohdalla tuottamaan lisää maitoa,joten esitteissä suositaan miettimään lasta rinnallaan . Vauvojen näkeminen taas pistää vauvakuumeiseksi
No kyllähän ne näyttää ihan julkisilla paikoilla imettävän poikastaan muutenkin. :D
Onko sulla kans muhkumpi peba?
en saa edes kuvaa pistää tänne. Ukko kieltänyt😂 joten en edes kerro.
Minusta ei oikein ollut kiva. Tuli tunne, etä nainen ja hänen ulkonäkönsä on kaiken keskipiste. Lapsi toimii vain korostavana asusteena naisen ulkonäölle ollessaan pieni kopio äidistään. Todellinen äidin ja lapsen iloinen yhteiskuva olisi ollut kivampi kuin tämä harkittu poseeraus.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016102722526206_vi.shtml
Ole hyvä etsi kivempi mutta itse tykkäsin tästä sulosuudesta
Minusta tuo ei syö tossa rintaa .
Ei se nisä ole tuossa kohtaa.. Se vaan leppuuttelee silmiä tisun päällä. :D
Onko profiilikuvanasi oleva esine Ukonkirves?
Joo.
Oletko siis Suomenuskoinen, minä olen.
Kiva kun ollaan samaa mieltä.😂
Nyt minulla on imetyskuva😂 hetken
Ihmiset eivät tajua että ne on syöttöpussit jos niitä puristelee, ampuu maitoa.
Niin että ukko ei anna laittaa kasvokuvaa mutta puolitissikuvan nöösin kera kyllä. Erikoinen ukko.
Ikävä kyllä näette vain pienen osan rinnasta.😱 mutta luvan sain. Imetys on imetys. Se on peppu miehiä.
Kasvo kuvaa😂 itse minä sitä suojelen. Peppukuvaa ei anna laittaa, sen se on kieltänyt. Enkä halu että tunnistetaan . Vauvoja ei tunnisteta koska ovat saman näköisiä lapset vieraiden ihmisten mukaan ja näkö muuttuu rutkasti kasvaessa.eikä näy lapsesta paljoa.
:D Hieno tissi.
Oma lapsi on aina kaunein.
Näin kuvassa ainoastaan hyvinmuotoutuneen runsaan kiimavitunkantotelineen.
minusta kertakaikkiaan söpö kuva!!!!
Niin minustakin.
Haluaisin tuon naisen perseen naamalleni.
Kaikkea saa haluta
Ei ole minusta kovin söpö kuva, mutsia on fotoshopattu kunnolla.
En tiedä. Mutta tykkäsin kuvasta.
Minä en tykännyt juuri siitä syystä, että kuva fotoshopattu eli siihen oli haettu seksuaalista viehätysmomenttia vaikka samalla se kuvasi perheenäitiä pienen lapsen kanssa.
Minulle sellainen tökkii, että laitetaan pikkulapsia tuollaiseen kuvaan ja tökkii varmasti monia muitakin jotka näkevät kuvassa ym. elementtejä.
Ymmärrän että sinä näit kuvassa vain äidin lapsensa kanssa ja koit sen eri tavalla.
Noh minulla ei tule kuvasta sellaista oloa. Minusta vain söpö.
Olen samaa mieltä kanssasi tuosta asiasta.
Toihan on Ice-T:n vaimoke.
En tunne mutt tykkäsin sulosuudesta
Nähdessäni tuollaisia äiti-lapsi kuvia minun aina käy vähän sääliksi niitä lapsia kun ämmät omassa huomiohakuisuudessaan postaa niitä kuvia nettiin. Lapselta ei kysytä eikä se edes tajua että ne kuvat voi jäädä ikuisiksi ajoiksi nettiin pyörimään niin jokaisen äidin tulisi tajuta jättää penskat pois kuvista niin kauaksi aikaa kun ne on itse päteviä päättämään haluaako ne huomiohuorailla äitinsä lailla.
Esim. jos tuo lapsi tuossa kuvassa on poika niin ihan varmasti se häpeää tuommoista vaaleanpunainen rusetti perseessä -kuvaa joskus teini-iässä ja vaikka olisi tyttökin häpeää se varmaan sittenkin jos on älyä päässä. Häpäiskööt akat itsensä mutta jättäisivät lapset sen ulkopuolelle.
Toi lapsi on tyttö punaisella rusetilla.
Ainakin uskon niin tytöksi😱😂 onko se. Vai erehdynkö vaateista.
Oli mikä oli silti pitäisi lähteä siitä että jos kuvaan aiottu esiintyjä ei ole vielä oikeustoimi- ja päätäntäkelpoinen sitten se jätetään kuvasta pois. Jos rakastaa lastaan eikä halua hänelle, eikä itselleen, myöhemmin ongelmia suojelee lasta niin kuin kuuluu:
http://yle.fi/uutiset/3-9168260
Minulla ei tule olemaan tota ongelmaa.
Paisi jos ei josta lehti leikkeestä/ netti uutisesta kun luvat annettu.
Ok, ihan hyvin sulla sitten asiat. Aattelin vaan muistuttaa kun kaikki ei aina ymmärrä ja vähän tarkoituksettoman tylystikin ehkä kommentoin.
Ukko on samaa mieltä😂 uhkaa erolla jos facebookkiin meen😱 kyllä on aika tiukassa nyörissä minä.💖
Loukkaantui siitä kun siskoni julkaisi lapsestani yhden kuvan jos silmät säihkyi onnistunut otos.pienestä auringosta.
Kyllä tuo karvainen puoliso pitää minua ruodissa kun olen vähän kuin "katsokaan mitä ihania" "voi kun suloisia" "kattokaa mitä sai".
"Jaettu ilo ,paras ilo"
Monessa mielessä
Sinulla on viisas mies kun katsoo vähän perään ja estää hölmöilyn jo alkuunsa, olet onnentyttö kun löytänyt noin hyvin huolta pitävän miehen :D
Erotun vain joukosta syrjäytymisellä juhlat kerrotaan facebookissa ei minua muisteta ja kuulumisetkin siellä.
Joo olkoon mulla on kiva, tuhlasin lapsiin 200€ vähän juhla tunnelmissa😂 60 ilmapalloakin. Pistän vähän korealla tuulemaa kärsitään kohta mutta lapsilla hauskaa.
https://m.youtube.com/watch?v=lb6CCmdlSN0
Tollanen karkkikippokin😂 tuli, koristeita ja lapsille mieleiset asut.ostin myös säilytyslaatikon.
Lapset ovat tutustuneet jo käppänään 😂
Ei millään pahalla mut minkähän takia sun artikulointia on aina niin vaikea ymmärtää olkoonkin että tunnut kuitenkin sympaattiselta ihmiseltä?
Noh ongelmaa ei ole kasvotusten😂
Tai Jotakin ongelmii on mutta silloin mun täytyy kertoa😰
Aikalailla samaa mieltä. Muutenkaan minusta ei pitäisi lapsien kuvia järin laitella nettiin, kun tietää että ne siellä melko visusti pysyy ja päätyy ehkä vääriin käsiinkin. Ja kun ei tosiaan ole lapsella vielä vaikutusvaltaa itse päättää.
En tiedä kuinka muut toimivat, mutta itse kysyn kuville julkaisulupaa ihan kaveripiirissäkin.
Toimit fiksusti. Niin pitääkin tehdä. Mä taas julkaisen vain omia kuviani ja niitäkin harkiten. En tosin käytä facebookia, enkä muitakaan missä kukaan kuvia kaipaisi. :)
Tämä nettimummon kuva on kyllä varmaan luvatta käytössä. Granny after death...
Pidä tuo kuva, se on huomattavasti nettimummoa parempi ;)
Paremmasta tiedä, mutta onhan se kuitenkin omasta lärvistä. :)
Vastenmielinen ja järkyttävä kuva. Melkein huostaanoton paikka.
Hitto kun kamala kuva
Jostain syystä minuun tekee aina vaikutuksen, kun näen kuvana tai irl jotain tällaista.
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02247/father-child_2247955b.jpg
Mistä välittyy isän ja lapsen välinen tunneside ja yhdessä olemisen onnellisuus. Tokihan nuo vastaavat äiti ja lapsi kuvat vaikuttaa samoin, mutta jotenkin merkkaa hirmusti omassakin perheessä ne hetket kun näen lapsien ja heidän isänsä viihtyvän yhdessä. Aidon välittämisen tunteen.
Riemunkiljuntaa, kun isän auto ajaa pihaan. Juoksulaukkaa ulko-ovelle isiä vastaan ja heti syliin kaulaamaan. Se jotenkin tekee aina suuren vaikutuksen ja tunnelatauksen. <3
Se on näyistä kauneimpia.
Juuh meillä yksi lapsista itkee oven takana kun lähtee viemään roskia isäänsä,kerran huusi sen aikaa kun oli käymässä pikaisesti kaupassa.meni 30minuuttia ja tuumasin että huutanut koko sen ajan ja huusi kun tuli.
Vähän nää lapset jakautuu tytöt isin ja pojat äidin perään itkijöiksi, nuorimainen joka on poika kun huomaa että äiti poissa se itkee, menee nukkuun ja kun herää ja näkee äiti pois menee nukkuun. Kerran meni nukkuun vaunujen koriin useasti.
Se on tosi raastavaa. Tosi raastavaa kun toinen haluaa nukkua ikävän pois.
Lapset valitsee todella tarkkaa kuka sen takapuolen pesee tai vaihtaa pissaset vaateet.
Meillä on molemmat tyttöjä ja kyllä ne kummankin vanhemman perään ikävöi. Minä tosin olen niin tosi vähän missään iman heitä, että kyseessä vain pari tuntia joskus harvoin kun olen heistä erossa. Isä taas huomattavasti enemmän ollut vauvasta saakka erossa lapsista. Joten huomaa, että isästä on hankalaa luopua edes hetkeksi enemmän kuin äidistä. Taitaa tytöt muutenkin olla enempi isän perään loppujen lopuksi. Enkä ihmettele, isähän on mitä mainioin persoona ja vanhempi. :)
Ainakin itse muistan lapsena olleeni hirmusti isän perään ja isän tytöksi mua aina on sanottukin. Henkilökohtaisesti ajattelen, että kumpikin vanhempi on yhtä tärkeä, isää ei voi äiti korvata ja päinvastoin äitiä ei taas voi isä korvata. Kummallakin on roolinsa ja osansa lapsen elämässä. Hyvä niin.
Meillä en ole huomannut muussa kuin nukuttamisessa, että äidin kanssa mennään mieluusti ja mielummin nukkumaan. Isän kanssa leikkimään. Kai se on vähän muodostunut rutiiniksikin, jonka lapset ovat omaksuneet, että äitihän se aina tulee unille laittamaan ja vieressä unta vartioimaan. :)
Mihin ne tottuu.
Ei ole merkitystä lähdöillä meillä en ole itsekkään kauaa pois kuin ei isikään. Vessahetketkin itkee nuorin perääni aina pitää olla peppu ja paita. Vaatii hamppupesut vetelee kädestäkin nyt mennään.😂
Lapset on niin erilaisia luonteelta.
Ne on erilaisia jep. Ihan pikkusilla voi olla eroahdistustakin. Kuuluu kehitykseen. :)
Jossain määrin se luokitellaan häiriöksikin, kun aletaan puhumaan kouluikäisistä. Mutta juuri tiivis yhdessäolo vanhempien kanssa on onnenomiaan ruokkimaan eroahdistusta. Meillä lapset aloittaa ensi vuonna päivähoidon ja ei se varmaan tule heti helppoa olemaan, kun normaalisti ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä. Ei ainuttakaan vuorokautta erossa vielä ikuna. :)
Luulen, että lapset on jopa reippaampia, kun minä vaikka kuinka järkevästi asian ajattelenkin läpi. Tunteet on semmoset ettei kaivertavalle ikävälle mahda mitään.
Emme mekään vuorokautta paitsi synnytyksen aikoihin on pakko olla. Kun ajoittui aina viikon loppuihin ja muutenkin pienelle vauvalle on hyväksi tarkkailla syömisiä. Kyllä nää ahdistuksen on meidän nuorimaisilla 1v ja 3v.
Meillä 6v(nyt) kerhossa itki puolivuotta. 2kertaa viikossa, kävi vuotta vanhemman lapsen kanssa ja kävin avoimessa kerhoissa samaan aikaan eripäivänä.
Tämä meidän kolmivuotias itkenyt nyt mutta alussa ei itkenyt eikä se ole kuin 3 tuntinen päivä.
Kerhot lapsille ollut mukava tuntustua muihin ikäisiin ja samat siirtyy samaan eskariin eli kehittynyt siten kaverisuhteita kirkon kerhon avoimiakin ollaan käyty.
Kaverisuhteet on lapsilla tärkeitä pienestä pitäen, joten täten pystyn toteuttaa kun samat päivät joten vakiintuu kaverisuhteet kun samat lapset.
Päiväkoti on pitkänä raskas(näin koin esikoisen kanssa) ja taas lyhyenä jää kaverisuhteet harvinaisemmaksi. Eskari on hyvää valmistautumista kouluun. Mutta hoidamme lapset siten miten näemme parhaaksi.
Niin olihan päiviä kun lapsien leikkaukset tekee väkisin yksinäisiä päiviä kun lapsen kanssa sairaalassa myös kotona toinen vanhemmista mutta kaikki ne on tehty lapsien vuoksi.
Aina toinen turvallinen vanhempi ollut läsnä.
Kyllä se tosiaan hyväksi on päästä edes jonkinlaiseen kerhoon tms. tekemään tuttavuutta ja tottumaan muihin ihmisiin. Meillä on muskari ja satutanssi olleet sellaisia paikkoja. Hirmusti ei ole isommalla ollut haluja aina lähteä, taitaa olla samanlainen introvertti kuin minäkin ja isänsä. Viihtyy hyvin omissa oloissaan, joskin osaa tehdä ihmisiin helposti tuttavuutta halutessaan.
Juu, pitkät päivät hoidossa käy työstä. Hyvä jos pystyy tekemään itse lyhyempää työpäivää tai lapset olemaan osapäiväisenä. Ei se tietysti aina onnistu. Ja onhan se lapsestakin pitkälle kiinni kuinka asettuu ja jaksaa päivänsä hoitopaikassa.
Näinhän se menee, kukin perhe toimii omasta näkökulmastaan parhaalla katsomallaan tavalla. :)
Joskus niitä hetkiä tulee, kun täytyy vaan jaksaa olla erossa ja yksin. Mukava kuulla tai lukea, että olette luoneet turvaa olemalla läsnä. :) <3
Valtakunta on kuvineen alastonsuomessa;D Jahka löydän tuon profiilikuvasi sieltä niin yhdennäköisyys noihin huuliin ja hiuksiin on hämmentävä;D
No mitäs sinä siellä teet? Jeesustelija.
Noh en ole alastonsuomessa 😂
No mitäs alastonsuomessa yleensä tehdään:D Mitä sinä teet kaupassa kun siellä käyt? Sarjassamme fiksut kysymykset.
Olen tumma ja perään asti hiukset
Paksummat huulet😍