miten saisin uintini matkan sport tracker känny applikaatioon ?
en tarkoita / tarvitse sykettä.
onko halvempaa vaihtoehtoa kuin suunnon kello 249 eur ?
miten uinti sport trackeriin
4
359
Vastaukset
- Mooverr
En tiedä saako sports träkkeriin mutta Moov on hyvä ranneke uintiin
- Etsinnässä
Mooverr, kertoisitko lyhyesti mitä ja miten Moov uidessasi mittaa.
- Moooveri
Etsinnässä kirjoitti:
Mooverr, kertoisitko lyhyesti mitä ja miten Moov uidessasi mittaa.
Moovissa on liikeanturi jonka mukaan se laskee matkaa kun kerrot sille altaan pituuden.
Siitä löytyy kahta mallia: ranneke ja uimalakki joka mittaa myös pulssia luotettavasti ohimolta. Ei tarvi siis mitään vöitä. - Moooveeriii
Moooveri kirjoitti:
Moovissa on liikeanturi jonka mukaan se laskee matkaa kun kerrot sille altaan pituuden.
Siitä löytyy kahta mallia: ranneke ja uimalakki joka mittaa myös pulssia luotettavasti ohimolta. Ei tarvi siis mitään vöitä.Ja sitten on miehille tarkoitettu ns. pikkuveikan uimalakki, johon pujotat vehkeesi. Laskee matkan, pulssin, kalorit ja jöpötykset. Naisille oma inside-malli myös, joka mittaa sekä ulko- että sisäkosteutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418