Millainen paikka husön ratsastuskeskus on? millaiset ponit, millaiset puitteet, millaiset opettajat/tallityöntekijät?
Entäs tallin ilmapiiri, onko hyvä?
Husön ratsastuskeskus
4
700
Vastaukset
- Husöpusö
Talli on kyllä liian kallis puitteisiin nähden. Jotkut hoitajat ovat törkeitä aloittelijoille. Tallin ilmapiiri on aika hyvä. Opettajat ovat ihan päteviä, mutta ehkä liian löysiä. Itse olen vaihtanut toiselle tallille kilpavalmennukseen. Poneista ei ole kokemusta, mutta hevoset kyllä ihan hyvin koulutettuja. Iso aidattu kenttä löytyy sekä iso maneesi, johon mahtuu kaksi ratsastusryhmää kerralla. Talli on vähän hassusti jaoteltu, mutta muuten hyvä. Ihan hyvä paikka jos ei kunnolla kilpailemaan tähtää ja on varaa maksaa tunnit.
- Anonyymi
husössä oli ennen aika huono ilmapiiri, mutta nyt kun asian eteen on nähty vaivaa niin ilmapiiri on huomattavasti parantunut. Tallialue on iso, mutta ei sekava ja tallihenkilökunta on mukavaa. Opetus on hyvää ja laadukasta, samoin hevoset.
- Anonyymi
Käyn itse tällä talilla
Tosi kivat opet ja tali työn tekijät
Ponit ja hevoset on kanssa kivoja
Ja ilma piiri on hyvä ❤️🫶 - Anonyymi
ihan pars talli mitä voi toivoa ponit ja hevoset on kilttejä samoin opettajat. yksi tallityön tekiä on hieman äksy taisiis kaksi mutt muuten kaikki on kivoja ja ilmapiiri on paras ja hoitajat auttavat ja toisten hoitsuja ei varasteta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974