Uumajan tuloksia

Paleomäki

Karppaustakin saa tutkia - ainakin Ruotsissa - kunhan ei nimitä sitä karppaukseksi ja naamioi ruokavalion jollakin tavoin virallisterveelliseltä kuulostavaksi esim. vaihtamalla täysrasvaisen lihan vähärasvaiseen.

Uumajan yliopistossa tehty väitöskirjatutkimus osoitti, että paleoruokavalio (vesitettynäkin) alentaa ylipainon, rasvamaksan, insuliiniresistenssin ja korkean verenpaineen riskejä. Tietenkin ruokavalio, josta puuttuivat lisätty sokeri ja vilja, vaikutti myönteisesti näihin sydäntaudin riskitekijöihin.
Läkartidningen: Paleolitisk kost påverkar riskfaktorer för hjärt–kärlsjukdom

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VirtakujanPaskaMaha

      uumajan ULKOHUUSSI YHDISTYS , JONK PUH,JOHT. Veijo ilarikki Puustinen kertoo että lchf--diettiin kuuluu 4 rasiaa vihreää norttia / vrk ja 7 tunnin yhtämittainen tulpattoman mopon polkeminen Tukholman Kipinäkerhon takatiloissa.

      • Pekka-totinen

        Tosiasia koskee näemmä.


    • Pekka-totinen

      Minulla on nytkin voisula pullo käsissä josta olen juonut yli puolet ja kohta menee loputkin.... Kyllä VHH:lla on hauskaa... Oi jospa oisit saanut olla mukana ,,,NÖHF...NÖHF.---------- Voi pierettää vain niin pirusti.... ja värjää alushousut pääsiäistipun värisiksi...

      • Pekka-totinen

        Voita käyttämällä saa pullastakin paremman makuista, kuin leivontamargariinilla, mutta eihän tätä häiriköt ymmärrä.


    • ÄÄLIÖhURRI

      ........... ja puustista Rotaksi ja Rottaa puustiseksi...............hehehehehehehehehe HOHOHOHOHOHOHO

    • arvaaKukas

      minä kutsun puustista rotaksi ja rottaa puustiseksi.

      • Pekka-veikeä

        Ja minä kutsun sinua hyvin yksinkertaiseksi ihmiseksi, jos edes olet ihminen, ehkä robotti?
        Luulet asioiden hoituvan haukkumalla Puustista. Matalaotsaisten ja räkänokkien puuhaa.


    • arvaaKenkuka

      minä kutsun sinua ja puustista rotaksi ja rottia teiksi........ matalaotsaisuutenne vuoksi....... Osallistukaa YLE:n nenäpäivään ...pelkillä nenillänne: saa kansa nauraa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe