Selittäkääpä valkoritari..

Vielä on paljon termejä ja nimikkeitä mitä en tiedä? Palstaileminen ihan kivaa, mutta ois kiva päästä termeistä jne. sisälle...

Ja samalla ois kiva tietää, että mihinkähän alajaokseen itse mahdan kuulua? :D

111

1972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkoritari on mies joka ei harrasta naisten lutkittelua.

• Eli olen sellainen sit. Onkos muita kriteerejä? Puolustaakos ne miesten ajatuksiakin?

• helgamies_
        tähänsekaappi kirjoitti:

Eli olen sellainen sit. Onkos muita kriteerejä? Puolustaakos ne miesten ajatuksiakin?

Olet juuri sellainen.

• täsnäin

Valkoritari = puolustelee sokeasti naisten tekosia tai mitä ikinä, tavoitteenaan saada suosiota/hyväksyntää naisten silmissä.

• No tuo ei päde sit. Minä en haeskele täällä kenenkään suosiota. Puhelen oikeastaan suoruuden puolesta. Ihan sama, kummallekko sukupuolelle turisen...

Ehkä nyt kuitenkin tajuan tuon valkoritarin kuitenkin.

• tähänsekaappi kirjoitti:

No tuo ei päde sit. Minä en haeskele täällä kenenkään suosiota. Puhelen oikeastaan suoruuden puolesta. Ihan sama, kummallekko sukupuolelle turisen...

Ehkä nyt kuitenkin tajuan tuon valkoritarin kuitenkin.

Niin tuo tuossa on virallinen määritelma, mutta palstalla kaikki joita ei voi lukea misogynisteiksi ovat valkoritareita jotka elättelevät kuulemma toivoa saada virtuaalista pillua.

• ageless_stranger kirjoitti:

Niin tuo tuossa on virallinen määritelma, mutta palstalla kaikki joita ei voi lukea misogynisteiksi ovat valkoritareita jotka elättelevät kuulemma toivoa saada virtuaalista pillua.

Ja käänteisesti kaikki jotka eivät ole valkoritareita ovat väistämättä naisvihaajia.

• ageless_stranger kirjoitti:

Okei. Hauska määritelmä toi virtuaalipillu! :D

• scrg kirjoitti:

Ja käänteisesti kaikki jotka eivät ole valkoritareita ovat väistämättä naisvihaajia.

No tuo ei taas pidä paikkaansa. Mutta sinustako naiset ajattelevat noin?

• helgamies_
        ageless_stranger kirjoitti:

Hienoa että täältä paljastuu jatkuvasti lisää valkoritareita.

No tuo ei taas pidä paikkaansa. Mutta sinustako naiset ajattelevat noin?

Se on palstan henki. Parhain mahdollinen keskitie on olla samaan aikaan sekä naisvihaaja että valkoritari.

• scrg kirjoitti:

Se on palstan henki. Parhain mahdollinen keskitie on olla samaan aikaan sekä naisvihaaja että valkoritari.

No mä oon aikamonelle naiselle sanonut olevani erimieltä jostain ja ei ne oo mua kovin mollanneet, mutta ei sen puoleen miehetkään. Jotain pikkuisia älyttömyyksiä on jossain ollut, mutta ei paha. Eikä se toisaalta haittaa... Ei haittaa niin pitkään kun pysyy anonyymina. :)

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

Sinäkin...kö? Minusta sulla on kyllä sovinistisia ajatuksia välillä ja sarkasmiakin harrastat! Joten tää taitaa taas mennä silleen että...en usko sua. =)))

• että.silleen kirjoitti:

Sinäkin...kö? Minusta sulla on kyllä sovinistisia ajatuksia välillä ja sarkasmiakin harrastat! Joten tää taitaa taas mennä silleen että...en usko sua. =)))

Sovinistisia ajatuksia? Voisitko perustella. Kaikinmokomin, mitä vaan, mutta perustelut puuttuu. :-)

Sarkasmia olisi varmaan terveellistä vähän rajoittaa.

Olen mä oikeastikin omassa elämässäni aika sovinisti mitä tulee miehen ja naisen välisiin suhteisiin. Se on toimiva käytäntö. Olen mä sitä ehkä joskus jopa selostanut. Minä esim. päätän niistä asioista joista haluan päättää. Näin siksi, että minä miehenä osaan ottaa naisen huomioon paljon paremmin kuin nainen ikinä miestä.

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

Sarkasmia olisi varmaan terveellistä vähän rajoittaa.

Olen mä oikeastikin omassa elämässäni aika sovinisti mitä tulee miehen ja naisen välisiin suhteisiin. Se on toimiva käytäntö. Olen mä sitä ehkä joskus jopa selostanut. Minä esim. päätän niistä asioista joista haluan päättää. Näin siksi, että minä miehenä osaan ottaa naisen huomioon paljon paremmin kuin nainen ikinä miestä.

Saattaahan se olla sinun kokemasi kannalta asia noinkin, en ala väittelemään.
        Mutta kun kirjoituksiasi on oppinut vähän lukemaan... kieli poskessa... ja minä tykkään hyvin tehdystä ja piiloitetusta sarkasmistasi.
        Kyllä sen sieltä usein löytää... kun osaa sitä jo odottaa.
        No usein sulla on myös noita äijien sovinistia heittoja, toisillenne tarkoitettuja toivottavasti!

Saattaahan se olla sinun kokemasi kannalta asia noinkin, en ala väittelemään.
        Mutta kun kirjoituksiasi on oppinut vähän lukemaan... kieli poskessa... ja minä tykkään hyvin tehdystä ja piiloitetusta sarkasmistasi.
        Kyllä sen sieltä usein löytää... kun osaa sitä jo odottaa.
        No usein sulla on myös noita äijien sovinistia heittoja, toisillenne tarkoitettuja toivottavasti!

Sarkasmia pitäisi oikeasti ruveta rajoittamaan. Se alkaa hiipiä jo kaikkeen keskustelupalstan ulkopuoliseen elämäänkin, siis teksteihin. Ei reklamaatiota voi kirjoittaa siten.

Tunnistan itse tuosta sovinismista täällä pari alalajia. Toinen on esim. ne loputtomasti jatkuvat vitsit siitä miten "kaikki naiset aina...". Ja taustalla oleva ajatus on että naisilla (joillakin tai monilla tai kaikilla) on naurettavia piirteitä ja käyttäytymismalleja joille on lupa nauraa.

Toinen puoli sovinismia on sitten se, että odotukset on aina matalammalla, kun kyseessä on nainen eikä mies. Samat sanat tai teot mieheltä, niin ajatus joka herää voi olla että "** mikä dorka!", mutta jos nainen, niin "...naisilta nyt voi odottaa mitä vaan..."

• Valkoritari saa aina. :-)

• Sit haluun olla valkoritari tietysti! :D

Sit haluun olla valkoritari tietysti! :D

Siksihän ätmit ovat meille valkoritareille katkeria. Tosin en ymmärrä, miksi tämä tuntuu olevan jotain vielä kauheampaa kuin olla jännämies. :-)

• Ikis..M

• sivustaseuraajanen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siksihän ätmit ovat meille valkoritareille katkeria. Tosin en ymmärrä, miksi tämä tuntuu olevan jotain vielä kauheampaa kuin olla jännämies. :-)

Ätmejä vituttaa jokainen joka saa, koska ätmi ei pysty millään saamaan. Aisurit vituttaa, koska on perhekeskeisiä, mitä ätmit ei oo. Jännämiehet vituttaa kun on jänniä mitä ätmit ei oo. Ja valkoritarit vituttaa koska osaa puhua asioista naisten kielellä mitä ätmit ei osaa. Ätmiys on miesvihan aate myös.

• Palstan.Rumin.Mies
        sivustaseuraajanen kirjoitti:

Ätmejä vituttaa jokainen joka saa, koska ätmi ei pysty millään saamaan. Aisurit vituttaa, koska on perhekeskeisiä, mitä ätmit ei oo. Jännämiehet vituttaa kun on jänniä mitä ätmit ei oo. Ja valkoritarit vituttaa koska osaa puhua asioista naisten kielellä mitä ätmit ei osaa. Ätmiys on miesvihan aate myös.

Kärjistät tietenkin koska olet feministi ja näet alempitasoiset miehet oikeutenasi polkea suohon vaikkapa ilman syytä. Itse olen ruma ätmi. Vituttaa kyllä kun en saa mutta naiset eivät pääsääntöisesti vituta koska onhan minulla myös naisia kaveripiirissäni ja näen paljon asioita naisen ajattelumaailmastakin. Ei ole naisen vika että minusta on luonto luonut ruman. Biologia sanelee luonnossakin sen että vain komeat yksilöt saa ja pääsee lisääntymään. Itseni kaltaiset rumat luonnonlaki pyrkii poistamaan geenikartastostaan. Silti se ei poista katkeruutta koska rumuus aiheuttaa parisuhteettoman ja perheettömän elämän minulle ja vastavuoroon luonto on luonut vietin lisääntymiseen.

• sivustaseuraajanen kirjoitti:

"Ätmejä vituttaa jokainen joka saa, koska ätmi ei pysty millään saamaan"
        No eikö sinua vituttaisi. Ätmillä on perustarve, joka jää syystä taikka toisesta toteutumatta.

"Aisurit vituttaa, koska on perhekeskeisiä" No miten voit olla perhekeskeinen, jos et edes saa.

"Jännämiehet vituttaa kun on jänniä mitä ätmit ei oo" Tässähän tulee se maailman epäoikeudenmukaisuus. Paha ei saa palkkansa vaan p*llua. Tässäkin v*tuttaa oikeasti naiset.

" valkoritarit vituttaa koska osaa puhua asioista naisten kielellä mitä ätmit ei osaa."
        Valkoritareissa ketuttaa se, että he lipeävät rintamasta. Ei lakollakaan ole mitään tehoa, jos osa porukasta tekee töitä ja työnantaja pyörittää tuotantoaan lakosta huolimatta.

Valkoritari on siis jonkinlainen rikkuri. Se on vähän niin kuin rintamalla ollessa olisi lähtenyt Neuvostoliiton puolelle kaalikeiton perässä.

• sivustaseuraajanen kirjoitti:

Mitäs sit jos on valkoritariksi nimetty hc-ätämi?

• TotuusSattuu
        Miesmannn kirjoitti:

No eikö sinua vituttaisi. Ätmillä on perustarve, joka jää syystä taikka toisesta toteutumatta.

"Aisurit vituttaa, koska on perhekeskeisiä" No miten voit olla perhekeskeinen, jos et edes saa.

"Jännämiehet vituttaa kun on jänniä mitä ätmit ei oo" Tässähän tulee se maailman epäoikeudenmukaisuus. Paha ei saa palkkansa vaan p*llua. Tässäkin v*tuttaa oikeasti naiset.

" valkoritarit vituttaa koska osaa puhua asioista naisten kielellä mitä ätmit ei osaa."
        Valkoritareissa ketuttaa se, että he lipeävät rintamasta. Ei lakollakaan ole mitään tehoa, jos osa porukasta tekee töitä ja työnantaja pyörittää tuotantoaan lakosta huolimatta.

Valkoritari on siis jonkinlainen rikkuri. Se on vähän niin kuin rintamalla ollessa olisi lähtenyt Neuvostoliiton puolelle kaalikeiton perässä.

"Valkoritareissa ketuttaa se, että he lipeävät rintamasta. Ei lakollakaan ole mitään tehoa, jos osa porukasta tekee töitä ja työnantaja pyörittää tuotantoaan lakosta huolimatta."

Eivät ätmit saisi vaikka me valkoritarit lopettaisimme naisten kanssa olon. Miksi meidän siis pitäisi lakkoilla kun se ei hyödytä ketään?

• TotuusSattuu kirjoitti:

"Valkoritareissa ketuttaa se, että he lipeävät rintamasta. Ei lakollakaan ole mitään tehoa, jos osa porukasta tekee töitä ja työnantaja pyörittää tuotantoaan lakosta huolimatta."

Eivät ätmit saisi vaikka me valkoritarit lopettaisimme naisten kanssa olon. Miksi meidän siis pitäisi lakkoilla kun se ei hyödytä ketään?

Tässähän ei ole kysymys vain ätmien saamisesta vaan koko miesasian ajamisesta.

• flowersreally
        Miesmannn kirjoitti:

"Valkoritari on siis jonkinlainen rikkuri. Se on vähän niin kuin rintamalla ollessa olisi lähtenyt Neuvostoliiton puolelle kaalikeiton perässä."

Vain niiden mielissä, jotka kuvittelevat miesten ja naisten välillä vallitsevan sotatilan.

• 121212121212
        Ratikkakuski kirjoitti:

Äläpäs nyt Ratikka huijaa :D

Valkoritari on se mies joka siteeraa kiihkeästi feministisiä ajatuksia puolustaessaan naisia, ja saa palkaksi taputuksen pään päälle.
        Pelimies on se mies joka kertoo naisten olevan _ihania_, _rakastettavia_, ja pääsee porukan kuumimman kissan pöksyihin.

Taitaa jälkimmäinen kategoria olla lähempänä ;)

• 98797987
        sivustaseuraajanen kirjoitti:

Et olisi voinut paremmin tiivistää.. Kaikkea vihataan, paitsi sitä 10% vähemmistöä miehistä, jotka eivät vittumaisen luonteen tai moniongelmaisuuden takia saa naisia.

• 879876879
        TotuusSattuu kirjoitti:

Tai... Miksi pitäisi saada hyväksyntää palstan ÄTMEILTÄ, jos voi saada hyväksyntää palstan naisilta?????? Oikein kurjuuden maksimointi itse valittuna! Tätä en ole koskaan ymmärtänyt..

• 98797987 kirjoitti:

Et olisi voinut paremmin tiivistää.. Kaikkea vihataan, paitsi sitä 10% vähemmistöä miehistä, jotka eivät vittumaisen luonteen tai moniongelmaisuuden takia saa naisia.

Juuri tuollaiset moniongelmaiset ja vittumaiset miehet kaikki naiset aina tuntee parhaiten.

• flowersreally
        879876879 kirjoitti:

Tai... Miksi pitäisi saada hyväksyntää palstan ÄTMEILTÄ, jos voi saada hyväksyntää palstan naisilta?????? Oikein kurjuuden maksimointi itse valittuna! Tätä en ole koskaan ymmärtänyt..

Ätmilauman hyväksyntä miehen tiellä pitää.

Laumasta poikkeavat ovat mg.. eiku rikkureita!

• flowersreally kirjoitti:

Ätmilauman hyväksyntä miehen tiellä pitää.

Laumasta poikkeavat ovat mg.. eiku rikkureita!

Onhan noita yrityksiä "järjestäytyä" nähty naisiltakin. Tosin ei kai tuolla ole rikkureita etsitty ja syyllistetty.

Tämä kai koskee lähinnä Amerikan jännemmän värisiä:
        http://www.noweddingnowomb.com/

• Miesmannn kirjoitti:

Mä yritin ensin miettiä, mutta en tullut minkäänlaiseen johtopäätökseen. Mikä olisi se miehille yhteinen "miesasia"?

On maailma ennen ja jälkeen e-pillerin. Ennen seksiin kuului väistämättä raskauden riski ja lasten elättäminen yksin oli hankalaa, joten tuo ohjasi syy-seuraus-suhteita ymmärtäviä ihmisiä pitkiin yksiavioisiin suhteisiin. Kirkot, uskonnot ja yhteiskunta vain kannusti tuota käytöstä, koska se loi vakautta.

Nyt on ensinnäkin naisilla enemmän vapauksia, mistä seuraa että miehilläkin (ainakin joillain) on enemmän vapauksia ja että "peliä" voi pelata erilaisilla strategioilla. Jännempi maailma.

• Ikis..M
        Miesmannn kirjoitti:

Miesmannnilta oikein hyvä ja totuudellinen kommentti.

• 1014
        Miesmannn kirjoitti:

Eli samasta asiasta, mitä feminismi on naisten kannalta katsoen.

• vastauksiaperkele

Mikä on Lyrica? Entä Teemu ja Telaketju???

• Kurppamullanalta

Lääkeaineita, joista ensimmäistä käytetään kroonisiin kiputiloihin mutta on tullut nappipäiden herkuksi sen pään sekoittavan vaikutuksen vuoksi (kuka hullu haluaa olla ns.koomakännissä 24/7?!) ja ahdistukseen määrätään myös usein. Rauhoittavia nuo kaksi mutta teemuiksi sanotaan myös erästä vahvaa kipulääkettäkin (saan parantumattomaan syöpäkipuun sitä niin tulee tiedettyä) mutta täällä kai puhutaan temest.. Teemuna.

Täytyy vain ihmetellä niitä, jotka huvikseen rouskii noita. Mitäs sit kun sairastuu oikeasti ja tolet korkeat.. Tulee ongelmia kun noita ei meinata kirjoittaa edes kuolemansairaille helposti.
        Kannattaa miettiä.

• 121212121212
        Kurppamullanalta kirjoitti:

Lääkeaineita, joista ensimmäistä käytetään kroonisiin kiputiloihin mutta on tullut nappipäiden herkuksi sen pään sekoittavan vaikutuksen vuoksi (kuka hullu haluaa olla ns.koomakännissä 24/7?!) ja ahdistukseen määrätään myös usein. Rauhoittavia nuo kaksi mutta teemuiksi sanotaan myös erästä vahvaa kipulääkettäkin (saan parantumattomaan syöpäkipuun sitä niin tulee tiedettyä) mutta täällä kai puhutaan temest.. Teemuna.

Täytyy vain ihmetellä niitä, jotka huvikseen rouskii noita. Mitäs sit kun sairastuu oikeasti ja tolet korkeat.. Tulee ongelmia kun noita ei meinata kirjoittaa edes kuolemansairaille helposti.
        Kannattaa miettiä.

:(

Hali sinulle, kurppamullanalta.

• Parempi olla realisti kuin valkoritari.

• FKLmeklmsdkldfs

Valkoritari on mies joka komppaa naisia ja on aina naisten puolella. Valkoritari pitää ehdottomasti naisen puolta riippumatta siitä onko nainen asiassaan tai toiminnassan kohtuullinen.

Esimerkki fyysisestä valkoritarista on mies joka tulee lyömään toista miestä joka on lyönyt naista joka on puukottanut lyöjäänsä. Valkoritari ei puolusta uhria/tunnusta kohtuutta - vaan valkoritari tunnustaa vain sukupuolta. Valkoritari hyväksyy naiselta kaiken eikä valkoritari vaadi naiselta mitään vaan asettuu palvelemaan ja suojelemaan naista hänen sukupuolensa takia.

Valkoritarit ovat pohjimmaista sovinistista saastaa maailmassa, itseoikeuttavia epätasa-arvon itseoikeutettuja "taistelijoita".

• 960

No tuon määritelmän mukaisia hemmoja ei ainakaan tällä palstalla hillu.
        Tämä on siis valkoritareista vapaa palsta.

• Fewkfmdsdksfds

Kysymys ei ole mistään suureellisesta asiasta (vaikka joskus se ilmenee suureellisena), vaan toimintatavasta ja asennemaailmasta jossa valkoritari asettaa naiset erityiskohtelun piiriin sukupuolen takia.

Kyllä näitä tapauksia on palstalla. Valkoritarin perisovinismi on monille perseileville naisille oikein mieluista koska se estää heitä kärsimästä persilynsä negatiivisimpia seurauksia. Valkoritarien klassinen tapa on pyrkiä eliminoimaan tarpeellinen naiskritiikki - joka on tosin sitten naisten vapauden polkemista koska ainakin minun mielestäni naisilla on oikeus kokea negatiivisten tekojensa seurauksetkin eikä heitä tarvi tai pidä pelastaa niiltä. Valkoritarien toiminta TYHMISTÄÄ NAISIA koska he eivät voi oppia virheistään.

Tämän takia valkoritarismi on nimenomaan sovinismia pahimmasta päästä; naisen sulkemista rasiaan.

• 2322
        Fewkfmdsdksfds kirjoitti:

Kysymys ei ole mistään suureellisesta asiasta (vaikka joskus se ilmenee suureellisena), vaan toimintatavasta ja asennemaailmasta jossa valkoritari asettaa naiset erityiskohtelun piiriin sukupuolen takia.

Kyllä näitä tapauksia on palstalla. Valkoritarin perisovinismi on monille perseileville naisille oikein mieluista koska se estää heitä kärsimästä persilynsä negatiivisimpia seurauksia. Valkoritarien klassinen tapa on pyrkiä eliminoimaan tarpeellinen naiskritiikki - joka on tosin sitten naisten vapauden polkemista koska ainakin minun mielestäni naisilla on oikeus kokea negatiivisten tekojensa seurauksetkin eikä heitä tarvi tai pidä pelastaa niiltä. Valkoritarien toiminta TYHMISTÄÄ NAISIA koska he eivät voi oppia virheistään.

Tämän takia valkoritarismi on nimenomaan sovinismia pahimmasta päästä; naisen sulkemista rasiaan.

No se taas riippuu näkökulmasta. Täällä osa tuntuu ajattelevan, että muiden ihmisten parinvalinnat ja seksuaalielämä olisi jollain tavalla heidän asiansa. Maailmassa on joku vika jos muut ihmiset tekevät elämänvalintansa ilman heidän lupaansa ja - iik - omien arvojensa eikä palstaätmien arvojen mukaan, ja näitä väärin valinneita pitää kouluttaa ja opettaa.

Jos kriitikillä tarkoittaa lutkittelua ja perseilyllä sitä että joku elää omaa elämäänsä ihan itse, niin ei sellaisen "kritiikin" ole tarkoituskaan johtaa mihinkään seurauksiin. Jos perseilyllä taas tarkoitetaan esim. kumppanin pettämistä tai valehtelua niin sellaista ei tietysti kannata puolustaa. Veikkaan vaan, että tällä palstalla kyse on yleensä tuosta ensimmäisestä. Perseily tarkoittaa palstalla esim. pakkien antamista "vääristä" syistä (oikeastihan pakkeihin on AINA tasan yksi syy ja se on aina oikea: ei yksinkertaisesti kiinnosta) tai vapaiden ihmisten välistä vapaaehtoista seksuaalista kanssakäymistä.

Tällaisista asioista jankuttamisella ei ole mitään painoarvoa kenenkään elämänvalinnoissa, ja on aivan absurdia edes kuvitella että ilman valkoritareitakaan haukkumisella saataisiin naiset pariutumaan ei-kiinnostavien miesten kanssa tai palamaan siveyskäsityksineen keskiajalle. Ei ne valkoritarit vie teiltä pois mahdollisuutta vaikuttaa painostamalla naisten päätöksiin ja valintoihin - ei teillä ole tuollaista valtaa naisiin muutenkaan.

• Minun mielestäni tällä palstalla ei ole hirveästi valkoritareita, en nyt ainakaan ketään osaa nimetä sellaiseksi.

Joillakin kommentoijilla vähän taipumuksia sinne päin, mutta niittenkin kanssa pärjäilee kun antaa niitten vouhottaa.

Naisia ojennan palstalla jos siihen on syytä, toisaalta kohtelen hyvinkin jos siihen on aihetta.

• 987979

Se siinä onkin. Sulla (ja Ikiksellä) ei ole statusta ojentaa täällä ketään -kukaan ei kuuntele. Ei TÄÄLLÄ ole sun alaisia.

• 987979 kirjoitti:

Se siinä onkin. Sulla (ja Ikiksellä) ei ole statusta ojentaa täällä ketään -kukaan ei kuuntele. Ei TÄÄLLÄ ole sun alaisia.

Alaisia täällä ei ole kellään, ei valkoritareilla tai naisillakaan.

Minä pidän osaltani huolen siitä ettei täällä miehiä sorreta vaan homma pysyy tasapuolisena.

Valkoritarointi on järjettömintä mitä tiedän, aikuiset miehet määkii naisasiaa palstalla ja vetää yksin himassa tumppuun.

• sioille.helmiä

Ojennat? Ketä olet onnistunut täällä ojentamaan? :D

Mulle tuli nyt jostain syystä mieleen eräs Marcus Aureliuksen ajatus:

"Pidä itsesi ojennuksessa, ei ojennettuna"

Hyvä neuvo itse kullekin. Tällä palstallakin. :)

• 87687986
        keittiöekspertti kirjoitti:

Minä pidän osaltani huolen siitä ettei täällä miehiä sorreta vaan homma pysyy tasapuolisena.

Valkoritarointi on järjettömintä mitä tiedän, aikuiset miehet määkii naisasiaa palstalla ja vetää yksin himassa tumppuun.

Ehe.. KAIKKI tämän palstan ns. "valkoritarit" on parisuhteessa.

• 87687986 kirjoitti:

Ehe.. KAIKKI tämän palstan ns. "valkoritarit" on parisuhteessa.

Sinkkupalstan "miehet" parisuhteessa?

Keksi toinen satu.

• sioille.helmiä kirjoitti:

Ojennat? Ketä olet onnistunut täällä ojentamaan? :D

Mulle tuli nyt jostain syystä mieleen eräs Marcus Aureliuksen ajatus:

"Pidä itsesi ojennuksessa, ei ojennettuna"

Hyvä neuvo itse kullekin. Tällä palstallakin. :)

Ojentaminen ehkä huono sanavalinta, mutta oon ruvennu pitään miestenkin näkökulmaa esillä.

Muistan itseni uutena tulokkaana palstalla, vaistomaisesti rupesin pitään naisten puolta. Vähän aikaa täällä kirjoiteltuani huomasin että suurin ongelma on oikeasti kasvoton naisääni joka jyrää miesten mielipiteet.

Sitten oli pakko vetää kehiin näitä vitunkantotelinejuttuja jotta hommaan saataisiin miestenkin kulmaa. Ihmettelen tuota kritiikitöntä valkoritarointia, aikuiset jätkät heittää ihme juttua naisten puolesta, ja palkintona on vain känsät kourissa.

• sioille.helmiä

Ojentaminen ehkä huono sanavalinta, mutta oon ruvennu pitään miestenkin näkökulmaa esillä.

Muistan itseni uutena tulokkaana palstalla, vaistomaisesti rupesin pitään naisten puolta. Vähän aikaa täällä kirjoiteltuani huomasin että suurin ongelma on oikeasti kasvoton naisääni joka jyrää miesten mielipiteet.

Sitten oli pakko vetää kehiin näitä vitunkantotelinejuttuja jotta hommaan saataisiin miestenkin kulmaa. Ihmettelen tuota kritiikitöntä valkoritarointia, aikuiset jätkät heittää ihme juttua naisten puolesta, ja palkintona on vain känsät kourissa.

Mulle vaan tuli mieleen ojentamisesta yks palstan kovimmista Ojentajista, joka osui ja upotti kaikki palstakurpat, aisurit ja valkoritarit... :)

Missäköhän Tinsamies muuten nykyisin luuraa? Onkohan lähtenyt etsimään puistopanonsa jälkeen avaruuteen lennättämää kortsua, jotta voisi tuoda asiasta todistusaineistoa palstalaisille...?

Mulle vaan tuli mieleen ojentamisesta yks palstan kovimmista Ojentajista, joka osui ja upotti kaikki palstakurpat, aisurit ja valkoritarit... :)

Missäköhän Tinsamies muuten nykyisin luuraa? Onkohan lähtenyt etsimään puistopanonsa jälkeen avaruuteen lennättämää kortsua, jotta voisi tuoda asiasta todistusaineistoa palstalaisille...?

Toivottavasti palaa palstalle.

• 390

No naisiahan tällä palstalla tähänkin asti on pääasiassa sorrettu, miehiä harvemmin.

• sioille.helmiä

Toivottavasti palaa palstalle.

Oletko varma, ettei ole jo tehnyt comebackia? :)

• 390 kirjoitti:

No naisiahan tällä palstalla tähänkin asti on pääasiassa sorrettu, miehiä harvemmin.

Eihän täällä muuta tehdä kun sorretaan toisia, touhu on ihan skitsoa.

Voin rehellisesti sanoa että olen oikeasti miettinyt jättää palstan rauhaan, täällä ei ole oikeasti kuin yksi kommentoija jonka viestit tuntuu kivoilta.

• 876868768
        sioille.helmiä kirjoitti:

Yrittää varmaan nostaa statustaan äärioikeistoveljien siivellä..

Oletko varma, ettei ole jo tehnyt comebackia? :)

Oletan että pidät mua "Tinsamiehenä"?

Ei se mitään, "että.silleen" pitää mua expuana.

Palstalla on varmaan muitakin teorioita. Toivon että nää mainitut hahmot on ollu edes hyviä, olisi häpeä tulla sotketuksi johonkin luuseriin.

• sioille.helmiä

Oletan että pidät mua "Tinsamiehenä"?

Ei se mitään, "että.silleen" pitää mua expuana.

Palstalla on varmaan muitakin teorioita. Toivon että nää mainitut hahmot on ollu edes hyviä, olisi häpeä tulla sotketuksi johonkin luuseriin.

Saat olettaa mitä haluat, mutta totuus on se, etten pidä ketään teistä oikein minään. Ihanan ylimielistä, mutta totta... :)

Mutta nyt kun otit asian puheeksi niin on minua eräs asia palstoilla aina vähän mietityttänyt. Siis se järjetön selittelyn ja arvuuttelun tarve siihen, että onko joku jokin entinen kirjoittaja tai ei jne.? Mitä väliä sillä on? Siis oikeastikin mitä väliä?

Mitä taas tulee Tinsamieheen niin tuskin se koskaan on edes poistunutkaan. Kyllä se vaan jossain täällä lymyilee. Kyse on kai lopulta siitä, että milloin antaa addiktiolleen periksi ja samalla vimmalla osuminen ja upottaminen jatkuu?

Jos on fiksu, silloin taas tulee takaisin ja näkyviin huolella mietityllä ja rakennetulla uudella roolilla. Tosin siinäkin taitaa olla vain ajan kysymys kun se todellinen persoona ei pysty vastustamaan kiusausta... :)

Ja vielä kerran varmuuden vuoksi, ettei jää epäselväksi. Minua ei oikeastikaan pahemmin kiinnosta, ei oikeastaan ollenkaan, ketkä vanhat kirjoittajat minkäkin uuden nimimerkin takana on. Kunhan kerroin, että ojentamisesta tuli mieleen The Tinsaman ja esitin arvaukseni, että kyllä se jossain täällä lymyilee. :D

Saat olettaa mitä haluat, mutta totuus on se, etten pidä ketään teistä oikein minään. Ihanan ylimielistä, mutta totta... :)

Mutta nyt kun otit asian puheeksi niin on minua eräs asia palstoilla aina vähän mietityttänyt. Siis se järjetön selittelyn ja arvuuttelun tarve siihen, että onko joku jokin entinen kirjoittaja tai ei jne.? Mitä väliä sillä on? Siis oikeastikin mitä väliä?

Mitä taas tulee Tinsamieheen niin tuskin se koskaan on edes poistunutkaan. Kyllä se vaan jossain täällä lymyilee. Kyse on kai lopulta siitä, että milloin antaa addiktiolleen periksi ja samalla vimmalla osuminen ja upottaminen jatkuu?

Jos on fiksu, silloin taas tulee takaisin ja näkyviin huolella mietityllä ja rakennetulla uudella roolilla. Tosin siinäkin taitaa olla vain ajan kysymys kun se todellinen persoona ei pysty vastustamaan kiusausta... :)

Ja vielä kerran varmuuden vuoksi, ettei jää epäselväksi. Minua ei oikeastikaan pahemmin kiinnosta, ei oikeastaan ollenkaan, ketkä vanhat kirjoittajat minkäkin uuden nimimerkin takana on. Kunhan kerroin, että ojentamisesta tuli mieleen The Tinsaman ja esitin arvaukseni, että kyllä se jossain täällä lymyilee. :D

Ojentaminen on ehkä huono sanavalinta, mutta palstaa lukiessani mulle tulee vahva halu kertoa suoraan näkemykseni tästä sonnasta mitä täällä kirjoitetaan. Ehkä en ole toisaalta itsekään muita parempi sadatellessani muita tolvanoita...

On täällä palstalla muitakin eronneita "sinkkuja" kuin minä, luulen etten ole ainoa jonka sappi kiehahtaa jos jotkut nostetaan jalustalle pelkän sukupuolen takia. Meitä on yksiä paskoja sekä miehissä että naisissa, parhaat ihmiset on omia yksilöitä ja minun kunnioitus saadaan vain yksilönä.

Minä en tarvitse tätä palstaa mihinkään, jos päätän lopettaa täällä joskus, niin epäilen etten vaivautuisi "rakentamaan uutta roolia" comebackia varten.

• sioille.helmiä

Ojentaminen on ehkä huono sanavalinta, mutta palstaa lukiessani mulle tulee vahva halu kertoa suoraan näkemykseni tästä sonnasta mitä täällä kirjoitetaan. Ehkä en ole toisaalta itsekään muita parempi sadatellessani muita tolvanoita...

On täällä palstalla muitakin eronneita "sinkkuja" kuin minä, luulen etten ole ainoa jonka sappi kiehahtaa jos jotkut nostetaan jalustalle pelkän sukupuolen takia. Meitä on yksiä paskoja sekä miehissä että naisissa, parhaat ihmiset on omia yksilöitä ja minun kunnioitus saadaan vain yksilönä.

Minä en tarvitse tätä palstaa mihinkään, jos päätän lopettaa täällä joskus, niin epäilen etten vaivautuisi "rakentamaan uutta roolia" comebackia varten.

Heh, nostetaan jalustalle sukupuolensa perusteellaa? Täällä?

Mä olen nähnyt täällä ainoastaan kilttien ja kunnollisten ätmiläisten sekä naisia pelkäävien misogynistien jalustalle nostamista.

Jos minä joskus sanon jotain kaunista ja kauniisti naisista tai en suostu syyttämään naisia sukupuolena tämän maailman pahuudesta, ei tarkoita sitä, että olisin nostamassa niitä jalustalle. Minä olen sitä mieltä, että jo ei itse kykene nousemaan jalustalle ja pysymään siellä, ei ole sitä jalustaa ansainnutkaan. Ihan sama mulle kummasta sukupuolesta kyse.

Eikä kukaan tule elämään niin vanhaksi, että näkisi minun ajavan jotain miesasiaa. Minä olen sitä mieltä, että miehet ovat asemansa ansainneet niin kuin tulevat ansaitsemaan ne naisetkin naisasialiikkeen typeryydestä. Sen verran voin miesasialiikkeen miehiä neuvoa, että jos jotain pysyvää muutosta haluaa niin tehkää naiset itselle tarpeettomiksi. Se on naiselle kuin naiselle aina kova paikka huomata olevansa tarpeeton. Naisethan länsimaissa ovat jo tehneet sen ja ottanut itselleen sen henkisen vallan. Missä taas suurin osa naisista menee metsään? Siinä samassa asiassa missä miehetkin. Ovat ojentamassa, vaikka eivät ole ojentuneina. Aika hankalahan se ojentaminen on, jos ei itse ole ojentuneena. Sitähän luulee kyyryä asentoa ojentuneeksi... :)

Heh, nostetaan jalustalle sukupuolensa perusteellaa? Täällä?

Mä olen nähnyt täällä ainoastaan kilttien ja kunnollisten ätmiläisten sekä naisia pelkäävien misogynistien jalustalle nostamista.

Jos minä joskus sanon jotain kaunista ja kauniisti naisista tai en suostu syyttämään naisia sukupuolena tämän maailman pahuudesta, ei tarkoita sitä, että olisin nostamassa niitä jalustalle. Minä olen sitä mieltä, että jo ei itse kykene nousemaan jalustalle ja pysymään siellä, ei ole sitä jalustaa ansainnutkaan. Ihan sama mulle kummasta sukupuolesta kyse.

Eikä kukaan tule elämään niin vanhaksi, että näkisi minun ajavan jotain miesasiaa. Minä olen sitä mieltä, että miehet ovat asemansa ansainneet niin kuin tulevat ansaitsemaan ne naisetkin naisasialiikkeen typeryydestä. Sen verran voin miesasialiikkeen miehiä neuvoa, että jos jotain pysyvää muutosta haluaa niin tehkää naiset itselle tarpeettomiksi. Se on naiselle kuin naiselle aina kova paikka huomata olevansa tarpeeton. Naisethan länsimaissa ovat jo tehneet sen ja ottanut itselleen sen henkisen vallan. Missä taas suurin osa naisista menee metsään? Siinä samassa asiassa missä miehetkin. Ovat ojentamassa, vaikka eivät ole ojentuneina. Aika hankalahan se ojentaminen on, jos ei itse ole ojentuneena. Sitähän luulee kyyryä asentoa ojentuneeksi... :)

Tämän palstan "daamit" on nikittömiä puskasta huutelijoita, ei voi oikein arvostaa.

• sioille.helmiä

Tämän palstan "daamit" on nikittömiä puskasta huutelijoita, ei voi oikein arvostaa.

Heh... Nikkikö siitä huutelusta hyväksyttävämmän ja uskottavamman tekee? Ja minä kun luulin, että se olis kuitenkin se tekstin sisältö. Eikä niistä sukupuolettomista nikittömistä voi aina tietää kumpaa sukupuolta ne edustavat ja miksi huutelevat... :)

Minä henkilökohtaisesti en koe, että olisin saanut mitään turhaa huutelua kohdalleni sukupuolestani johtuen. En edes silloin kun tein aloituksen naisen orgasmin turhuudesta. Muutama räksyttäjä silloinkin puskasta löytyi, mutta motiivihan siihen oli aika selvä. Heillä ei ollut orgasmibonuskorttia ja kiukuttihan se, ettei minullakaan sellaista ollut heille tarjolla. Ymmärtäähän sellaisen kiukun... :)

Heh... Nikkikö siitä huutelusta hyväksyttävämmän ja uskottavamman tekee? Ja minä kun luulin, että se olis kuitenkin se tekstin sisältö. Eikä niistä sukupuolettomista nikittömistä voi aina tietää kumpaa sukupuolta ne edustavat ja miksi huutelevat... :)

Minä henkilökohtaisesti en koe, että olisin saanut mitään turhaa huutelua kohdalleni sukupuolestani johtuen. En edes silloin kun tein aloituksen naisen orgasmin turhuudesta. Muutama räksyttäjä silloinkin puskasta löytyi, mutta motiivihan siihen oli aika selvä. Heillä ei ollut orgasmibonuskorttia ja kiukuttihan se, ettei minullakaan sellaista ollut heille tarjolla. Ymmärtäähän sellaisen kiukun... :)

Nikitön puskista huutelu on mielestäni palstan ruokottomuuksien olennaisin syy, touhu on enempi lastentarhaosastoa.

• sioille.helmiä

Nikitön puskista huutelu on mielestäni palstan ruokottomuuksien olennaisin syy, touhu on enempi lastentarhaosastoa.

Nehän voi ohittaa sujuvasti ja jatkaa keskustelua asiallisesti keskustelevien kanssa. Miksi provosoitua niistä tarpeettomasti? En baarissakaan kiinnitä erityisemmin huomiota typeriin vieraisiin pöytiin huuteleviin tyyppeihin. Kyllä ne yleensä aika nopeasti lopettaa sen huutelun kun eivät saa toivottua huomiota. No, ok. Joskus niille täytyy ärähtää et painuisivat vittuun, mut harvemmin... :)

Palstallahan on ne huutelijat paljon helpompi ohittaa kuin baarissa. No, ok... Hönössä on joskus hauskaa mennää mukaan siihen huuteluun täälläkin ja ärsyttää lisää niitä huutelijoita, mutta silti...

• sioille.helmiä
        sioille.helmiä kirjoitti:

Nehän voi ohittaa sujuvasti ja jatkaa keskustelua asiallisesti keskustelevien kanssa. Miksi provosoitua niistä tarpeettomasti? En baarissakaan kiinnitä erityisemmin huomiota typeriin vieraisiin pöytiin huuteleviin tyyppeihin. Kyllä ne yleensä aika nopeasti lopettaa sen huutelun kun eivät saa toivottua huomiota. No, ok. Joskus niille täytyy ärähtää et painuisivat vittuun, mut harvemmin... :)

Palstallahan on ne huutelijat paljon helpompi ohittaa kuin baarissa. No, ok... Hönössä on joskus hauskaa mennää mukaan siihen huuteluun täälläkin ja ärsyttää lisää niitä huutelijoita, mutta silti...

Niin ja se mitä olen itse palstoilla havainnut on se, että turhan puskista huutelun lopettaa aina mielenkiintoinen keskustelu. Eli suosittelen pyrkimään siihen... :)

Oikeasti kun katsoo tämän palstan keskustelukulttuuria, ne "fiksut" aloitukset ei kerää yhtä kommenttia enempää vastauksia.

Täällä huudellaan yleisesti vieraisiin pöytiin kuten sinun kantapaikassasi.

Niin ja se mitä olen itse palstoilla havainnut on se, että turhan puskista huutelun lopettaa aina mielenkiintoinen keskustelu. Eli suosittelen pyrkimään siihen... :)

Kaikilla meillä on omat mielenkiinnon kohteet, liika fiksut aiheet karkoittaa muut keskustelijat.

• sioille.helmiä

Oikeasti kun katsoo tämän palstan keskustelukulttuuria, ne "fiksut" aloitukset ei kerää yhtä kommenttia enempää vastauksia.

Täällä huudellaan yleisesti vieraisiin pöytiin kuten sinun kantapaikassasi.

Keskustelukulttuuri on koko valtakunnassa persiillään. Ei tarvi katsoa kuin jotain ajankohtaisohjelmia missä eri osapuolet ovat keskustelemassa keskenään... :(

Mitä jää jäljelle? Sinun on rakennettava mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu, jos sitä olet eniten vaille. Eli otettava vastuu omista valinnoista. Myös sananvalinnoista. :)

Tai en minä mistään mitään tiedä. Mut näin mä ainakin itse teen. Eikä mua niin paljon haittaa ne vieraisiin pöytiin huutelijatkaan. Kunhan ovat sopivan matkan päässä eivätkä ihan korvan juuressa.

• sioille.helmiä

Kaikilla meillä on omat mielenkiinnon kohteet, liika fiksut aiheet karkoittaa muut keskustelijat.

Niin ja palatakseen siihen ojentamiseen. Se naisten ojentaminenhan on karkoittanut täältä käsittääkseni aika paljon naispuolisia kirjoittajia. Sitäkö sillä ojentamisella on haettu?

Kyllä minä ainakin viihdyn täällä paremmin silloin kun täällä on myös naispuolisia kirjoittajia. Itseasiassa aivan erinomaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on juuri sopivan erilainen mielen-ja sielunmaisema, että se tuottaa parhaimmillaan aina mielenkiintoisia keskusteluja kun lähestytään asiaa eri kulmista. Mitä keskusteltavaa täällä misogynististen ätmiläisten kanssa olisi, jos täällä ei kirjoittelisi muita? Niinpä...

Keskustelukulttuuri on koko valtakunnassa persiillään. Ei tarvi katsoa kuin jotain ajankohtaisohjelmia missä eri osapuolet ovat keskustelemassa keskenään... :(

Mitä jää jäljelle? Sinun on rakennettava mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu, jos sitä olet eniten vaille. Eli otettava vastuu omista valinnoista. Myös sananvalinnoista. :)

Tai en minä mistään mitään tiedä. Mut näin mä ainakin itse teen. Eikä mua niin paljon haittaa ne vieraisiin pöytiin huutelijatkaan. Kunhan ovat sopivan matkan päässä eivätkä ihan korvan juuressa.

Me oltiin alkujaan eri puolilla, mutta saatiin silti aikaiseksi jonkunlainen dialogi kun kirjoiteltiin omilla nikeillä.

Ei mun asia ole kertoa totuuksia tai arvostella muita, mutta kerron kyllä mielipiteeni jos joku ryhtyy puskista arvostelemaan minun mielipiteitäni. Reilu peli on silloin, jos molemmat perustelevat omaa kantaansa avoimesti.

• sioille.helmiä

Me oltiin alkujaan eri puolilla, mutta saatiin silti aikaiseksi jonkunlainen dialogi kun kirjoiteltiin omilla nikeillä.

Ei mun asia ole kertoa totuuksia tai arvostella muita, mutta kerron kyllä mielipiteeni jos joku ryhtyy puskista arvostelemaan minun mielipiteitäni. Reilu peli on silloin, jos molemmat perustelevat omaa kantaansa avoimesti.

No jos puolia täytyy valita, olen aina ainoastaan omalla puolellani. Lopulta. Mut aina vaan parempi, jos puolia ei joudu valitsemaan.

Ja joo. Ihan kelpo dialogihan tästä lopulta kehittyi. Ja toivottavasti ätmiläisetkin saivat uuden perspektiivin aisureihin ja valkoritareihin. :)

Niin ja palatakseen siihen ojentamiseen. Se naisten ojentaminenhan on karkoittanut täältä käsittääkseni aika paljon naispuolisia kirjoittajia. Sitäkö sillä ojentamisella on haettu?

Kyllä minä ainakin viihdyn täällä paremmin silloin kun täällä on myös naispuolisia kirjoittajia. Itseasiassa aivan erinomaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on juuri sopivan erilainen mielen-ja sielunmaisema, että se tuottaa parhaimmillaan aina mielenkiintoisia keskusteluja kun lähestytään asiaa eri kulmista. Mitä keskusteltavaa täällä misogynististen ätmiläisten kanssa olisi, jos täällä ei kirjoittelisi muita? Niinpä...

Täällä ei ollut montaakaan naisnikkiä noin pari kuukautta sitten kun tulin palstalle, oli vain vihainen kasvoton naisääni joka pyrki tuomitsemaan kaikki miehet jotka eivät olleet valkoritareita.

No jos puolia täytyy valita, olen aina ainoastaan omalla puolellani. Lopulta. Mut aina vaan parempi, jos puolia ei joudu valitsemaan.

Ja joo. Ihan kelpo dialogihan tästä lopulta kehittyi. Ja toivottavasti ätmiläisetkin saivat uuden perspektiivin aisureihin ja valkoritareihin. :)

Aisurit ja valkoritarit on molemmat runkkareita, miehen kuuluu olla mies.

• sioille.helmiä

Täällä ei ollut montaakaan naisnikkiä noin pari kuukautta sitten kun tulin palstalle, oli vain vihainen kasvoton naisääni joka pyrki tuomitsemaan kaikki miehet jotka eivät olleet valkoritareita.

Heh, minua ei ole tuomittu täällä. Ai niin, mutta minä olenkin valkoritarien valkoritari. Naispuoliset palstalaiset tulevat varmasti vahvistamaan sen... :)

• sorietlainasin

miehet on perseestä

• sioille.helmiä

No kyllä aisurit aina välillä saa. Valkoritarit(palstatotuuksien määrittelemät) saa enemmän. Noista Miehistä en taas menisi niinkään takuseen. Aika moni Mies täällä näyttäisi puutetta valittavan... :)

Heh, minua ei ole tuomittu täällä. Ai niin, mutta minä olenkin valkoritarien valkoritari. Naispuoliset palstalaiset tulevat varmasti vahvistamaan sen... :)

Kaikkihan on kiinni sun suhteesta naisiin reaalimaailmassa, tää palsta on siitä vähän irrallaan.

• sorietlainasin kirjoitti:

miehet on perseestä

Naisilla on kivat perseet.

No kyllä aisurit aina välillä saa. Valkoritarit(palstatotuuksien määrittelemät) saa enemmän. Noista Miehistä en taas menisi niinkään takuseen. Aika moni Mies täällä näyttäisi puutetta valittavan... :)

En ole kuullut että oikeassa elämässä aisurit tai valkoritarit veisivät miehiltä naiset.

• sioille.helmiä

Kaikkihan on kiinni sun suhteesta naisiin reaalimaailmassa, tää palsta on siitä vähän irrallaan.

Mutta eihän nämä palstalle kirjoittavat naiset siitä mun suhteesta naisiin reaalimaailmassa mitään tiedä. Tietävät tai tiedätte ainoastaan sen minkä näytän suhtautumisellani naispuolisiin kirjoittajiin täällä ja miksei muihinkin palstalaisiin. Jos tämän perusteella haluaa lähteä olettamaan minun reaalimaailman suhteestani naisiin niin en minä sitä kieltämään ala.

Ja tää palsta muuten ON aika irrallaan reaalimaailmasta. Siis silleen yleisellä tasolla puhuen. Täällä suurimmat naistuntijat on sellaiset tyypit, jotka eivät ole pahemmin naisten kanssa tekemisissä ollut, jos ollenkaan. Ja nekin, jotka ovat, eivät ole näköjään olleet sinä aikana erityisen halukkaita oppimaan tuntemaan naisten sielun- ja mielenmaisemaa. Se säännöllinen pillun saaanti on tainnut olla tärkeämpi juttu... :)

• sioille.helmiä

En ole kuullut että oikeassa elämässä aisurit tai valkoritarit veisivät miehiltä naiset.

Ei ne viekään. Tai mistä sen tietää? Voihan sitä olla, että joku viekin vaikkapa isolla lompakolla tai turvallisella elämällä.

Mutta palstatotuuksien määrittelemät valkoritarit kyllä vie. Ne on ne reaalimaailman valkoritarit sitten ihan eri juttu. Tosin kai niillekin joskus se flaksi käy. Ja voipi olla niinkin, että moni kamupojaksi jäänyt valkoritari näkee jotkut naiset jopa ihmisinä ja ovat mielellään niille joillekin naisille edes ystäviä kun eivät muuta voi saada. En minä tiedä, mutta ajattelin kun mullakin on niitä kamunaisia, jotka ovat ystäviä kun eivät enempää voi saada on niin miksi ei myös toisinpäin? Ei me niissä tunneasioissa lopulta niin erilaisia olla. Ei ainakaan me, kenellä ne on... :)

Mutta eihän nämä palstalle kirjoittavat naiset siitä mun suhteesta naisiin reaalimaailmassa mitään tiedä. Tietävät tai tiedätte ainoastaan sen minkä näytän suhtautumisellani naispuolisiin kirjoittajiin täällä ja miksei muihinkin palstalaisiin. Jos tämän perusteella haluaa lähteä olettamaan minun reaalimaailman suhteestani naisiin niin en minä sitä kieltämään ala.

Ja tää palsta muuten ON aika irrallaan reaalimaailmasta. Siis silleen yleisellä tasolla puhuen. Täällä suurimmat naistuntijat on sellaiset tyypit, jotka eivät ole pahemmin naisten kanssa tekemisissä ollut, jos ollenkaan. Ja nekin, jotka ovat, eivät ole näköjään olleet sinä aikana erityisen halukkaita oppimaan tuntemaan naisten sielun- ja mielenmaisemaa. Se säännöllinen pillun saaanti on tainnut olla tärkeämpi juttu... :)

Minä kuule luulen että parisuhteissaan pettyneet naiset haukkuvat kaikki äijät siinä missä me parisuhteissa pettyneet äijätkin haukumme kaikki akat, mutta kaikilla meillä on kuitenkin sellainen tuntuma elämään että vastakkainen sukupuoli antaa värin ja maun elämään.

Tällä palstalla on liikaa rakkauden ammattilaisia jotka ei tiedä miltä pillu maistuu tai siitinluu tuntuu.

Ei ne viekään. Tai mistä sen tietää? Voihan sitä olla, että joku viekin vaikkapa isolla lompakolla tai turvallisella elämällä.

Mutta palstatotuuksien määrittelemät valkoritarit kyllä vie. Ne on ne reaalimaailman valkoritarit sitten ihan eri juttu. Tosin kai niillekin joskus se flaksi käy. Ja voipi olla niinkin, että moni kamupojaksi jäänyt valkoritari näkee jotkut naiset jopa ihmisinä ja ovat mielellään niille joillekin naisille edes ystäviä kun eivät muuta voi saada. En minä tiedä, mutta ajattelin kun mullakin on niitä kamunaisia, jotka ovat ystäviä kun eivät enempää voi saada on niin miksi ei myös toisinpäin? Ei me niissä tunneasioissa lopulta niin erilaisia olla. Ei ainakaan me, kenellä ne on... :)

Oleppa malliksi kymmenen vuotta parisuhteessa ja perusta perhe ennenkuin alat kertoileen isäsi ikäiselle miehelle rakkaudesta.

• sioille.helmiä

Minä kuule luulen että parisuhteissaan pettyneet naiset haukkuvat kaikki äijät siinä missä me parisuhteissa pettyneet äijätkin haukumme kaikki akat, mutta kaikilla meillä on kuitenkin sellainen tuntuma elämään että vastakkainen sukupuoli antaa värin ja maun elämään.

Tällä palstalla on liikaa rakkauden ammattilaisia jotka ei tiedä miltä pillu maistuu tai siitinluu tuntuu.

No jatkuvat pettymykset suhteissa nyt katkeroittavat kenen tahansa. Se on perin luonnollista. Mutta jos palstaa katsotaan niin monen palstalle kirjoittavan miehen mielestä naisilla on korjausliikkeen paikka ja he ovat tehneet vääriä miesvalintoja. Eikö suhteisiin pettyneet miehet itse olekaan olleet vastuussa omista valinnoista kun ovat jatkuvasti valinneet olla vääränlaisten naisten kanssa, jotka aiheuttavat niitä pettymyksiä ja katkeroittavat mielen?

Heh, ja jos mietitään taas näitä palstatotuuksia niin naisethan on aina kokeneempia kuin miehet, eikö vaan? Siinäkin valossa voisi tehdä sellaisen johtopäätöksen, ainakin täällä palstalla, että miehet tekevät vastakkaisesta sukupuolesta hätäisempiä johtopäätöksiä kuin naiset. Huomattavasti vähemmällä omakohtaisella kokemuksella... :)

Pillun ja siitinluun makuko sen totuuden suhteista kertoo? Kieltä pilluun ja siitinluuta(aika friikkiä kyllä se luu siittimessä) suuhun mahdollisimman paljon ja sitten tulee ekspertiksi? :)

• sioille.helmiä

Oleppa malliksi kymmenen vuotta parisuhteessa ja perusta perhe ennenkuin alat kertoileen isäsi ikäiselle miehelle rakkaudesta.

Noh, on mulla jokunen vuosi sitä perhe-elämääkin takana. On siitä kyllä jo aikaa, mut onpa kuitenkin... :)

No jatkuvat pettymykset suhteissa nyt katkeroittavat kenen tahansa. Se on perin luonnollista. Mutta jos palstaa katsotaan niin monen palstalle kirjoittavan miehen mielestä naisilla on korjausliikkeen paikka ja he ovat tehneet vääriä miesvalintoja. Eikö suhteisiin pettyneet miehet itse olekaan olleet vastuussa omista valinnoista kun ovat jatkuvasti valinneet olla vääränlaisten naisten kanssa, jotka aiheuttavat niitä pettymyksiä ja katkeroittavat mielen?

Heh, ja jos mietitään taas näitä palstatotuuksia niin naisethan on aina kokeneempia kuin miehet, eikö vaan? Siinäkin valossa voisi tehdä sellaisen johtopäätöksen, ainakin täällä palstalla, että miehet tekevät vastakkaisesta sukupuolesta hätäisempiä johtopäätöksiä kuin naiset. Huomattavasti vähemmällä omakohtaisella kokemuksella... :)

Pillun ja siitinluun makuko sen totuuden suhteista kertoo? Kieltä pilluun ja siitinluuta(aika friikkiä kyllä se luu siittimessä) suuhun mahdollisimman paljon ja sitten tulee ekspertiksi? :)

Minä en ole palstatotuuksien tuntija, mutta naisista tiedän jotakin eikä mulla täysin usko ole mennyt siihen että joskus löytyisi sellainen nainen joka osaa laittaa mulle vastaan.

Mitä seksiin tulee, niin se on parisuhteen kivijalka, sitä ei kannata vähätellä.

Noh, on mulla jokunen vuosi sitä perhe-elämääkin takana. On siitä kyllä jo aikaa, mut onpa kuitenkin... :)

Se loppui kun muutit vanhempiesi nurkista pois.

• sioille.helmiä

Se loppui kun muutit vanhempiesi nurkista pois.

Aika heikkoa, mut olkoon...

Nyt minulla on sinulle sellainen pieni neuvo, että luepa meidän dialogi uudestaan, monta kertaa ja ajatuksella. Sitten huomenna taas kun olet jo rauhoittunut lue se uudestaan ja ajatuksella. Kun olet tehnyt sen, kerro minulle missä kohtaa puhuin paskaa, jos paskaa puhuin? Sitten voidaan käydä niiden aihealueiden kimppuun ja selvittää missä menin vikaan. Minä olisin hyvin iloinen, jos sinä osoittaisit sen minulle, koska silloin olisin oppinut taas jotain uutta... :)

Ja sitten mulla on sinulle vielä yksi kysymyskin.

Oletko nyt riittävän ojennuksessa ojentaakseen muita?

Aika heikkoa, mut olkoon...

Nyt minulla on sinulle sellainen pieni neuvo, että luepa meidän dialogi uudestaan, monta kertaa ja ajatuksella. Sitten huomenna taas kun olet jo rauhoittunut lue se uudestaan ja ajatuksella. Kun olet tehnyt sen, kerro minulle missä kohtaa puhuin paskaa, jos paskaa puhuin? Sitten voidaan käydä niiden aihealueiden kimppuun ja selvittää missä menin vikaan. Minä olisin hyvin iloinen, jos sinä osoittaisit sen minulle, koska silloin olisin oppinut taas jotain uutta... :)

Ja sitten mulla on sinulle vielä yksi kysymyskin.

Oletko nyt riittävän ojennuksessa ojentaakseen muita?

Keskustelun kuluessa minä opin jotain sinusta, sinä et oppinut minusta mitään.

Minä näen ettei sinulla ole paljoakaan annettavaa, etkä halua mitään oppiakaan.

• sioille.helmiä

Keskustelun kuluessa minä opin jotain sinusta, sinä et oppinut minusta mitään.

Minä näen ettei sinulla ole paljoakaan annettavaa, etkä halua mitään oppiakaan.

:)...

Minä en ole ollutkaan oppimassa sinusta yhtään mitään. Et ole niin kiinnostava henkilö missään mielessä, että minua kiinnostaisi oppia sinusta yhtään mitään, mutta...

Mutta toivottavasti opit jotain itsestäsi...

:)...

Minä en ole ollutkaan oppimassa sinusta yhtään mitään. Et ole niin kiinnostava henkilö missään mielessä, että minua kiinnostaisi oppia sinusta yhtään mitään, mutta...

Mutta toivottavasti opit jotain itsestäsi...

Tässä iässä on oppinut tuntemaan itsensä, ja osaa mitata toisetkin.

• Se on vain nk. shaming languagea, jolla yritetään mitätöidä omia uskomuksia kyseenalaistavat ja ajaa heidät pois. Se on aina paljon helpompaa kuin omien uskomusten perustelu.

• helgamies_

Nainen on kiimavitunsa viemä, sitä pitää myös valkoritarien kunnioittaa, naiseuden ydintä.

• ouitty
        helgamies_ kirjoitti:

Nainen on kiimavitunsa viemä, sitä pitää myös valkoritarien kunnioittaa, naiseuden ydintä.

Odotan sitä päivää kun näen sinulta kommentin jossa ei ole sanaa "kiimavittu" käytetty ollenkaan!

• Miten sujui työpäiväsi? Kai kävit ahkerasti töissä, niin kuin jokainen normaali ja ahkera ihminen?

• Miespuolinen feministi..

Enemmän naispuolisia kavereita kuin miespuolisia.

Puolustaa naistenoikeuksia..

On oikea iljettävä ovimatto.

• helgamies_

Kantabaarissa käydessä on aina hauska viinankiskonnan ohella seurata valkoritaroivia vuodesta toiseen sinkkuna pysyviä kaveripoikia.

• Menny vähän överiksi se naisten kunnioittaminen. :D

• Ei ne naiset mitään jumalattaria ole..

Kunnioitat niitä sen verran että et raiskaa, tapa, nöyryytä julkisella paikalla tai jätä nakuna pakkaseen kuolemaan...

Noilla arvoilla mennään. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ei ne naiset mitään jumalattaria ole..

Kunnioitat niitä sen verran että et raiskaa, tapa, nöyryytä julkisella paikalla tai jätä nakuna pakkaseen kuolemaan...

Noilla arvoilla mennään. :D

Oon nähnyt kyllin monet naiset ymmärtääkseni että jokainen on oma yksilönsä.

Jotakuta voi rakastaa, toista ei sietääkään.

• keittiöekspertti kirjoitti:

Oon nähnyt kyllin monet naiset ymmärtääkseni että jokainen on oma yksilönsä.

Jotakuta voi rakastaa, toista ei sietääkään.

Niinhän se menee mutta se on siltikkin aina miehen vika.. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Niinhän se menee mutta se on siltikkin aina miehen vika.. :D

Ainakin naisten poitsuen valkoritarin mielestä.

• sioille.helmiä

Ei täällä ole sellaisia. Kyllä niihin enemmän niissä lähiöpubeissa ja wt-diskoissa törmää.

Mut jos puhutaan palstatotuuksien valkoritareista niin minä olen sellaisen perikuva. En ala selittämään itseäni tässä sen enempää auki. Lukemalla mun kirjoituksia asia selviää aika äkkiä... :)

• 121212121212

Enemmän niitä on esim. opiskelijabaareissa ja opiskelijakahviloissa.

Lähiöpubien juopot yleensä jo tajuaa mikä on homman nimi. Siellähän valkoritareita ei katsella edes kamupoikina.

• sioille.helmiä
        121212121212 kirjoitti:

Enemmän niitä on esim. opiskelijabaareissa ja opiskelijakahviloissa.

Lähiöpubien juopot yleensä jo tajuaa mikä on homman nimi. Siellähän valkoritareita ei katsella edes kamupoikina.

Se voi olla muuten hyvinkin totta. En osaa sanoa kun en ole hengaillut paljon niissä opiskelijapiireissä. En oikeastaan ollenkaan. Mut on niihin piiriläisiin tullut muuten törmättyä viihteellä. Kyllä noista opiskelijapojista niitä "idealisteja" löytyy. Joskus käynyt sääliksikin niitä kun heidän "idealismista" huolimatta heidän seurassa olevat opiskelijatytöt ovat kiinnostuneita paljon enemmän sellaisista, jotka jollain tavalla tarjoaa heille haastetta. :D

Kyllä minä suosittelen jokaiselle opiskeluista ja idealismeista huolimatta miettimään ihan itse omilla aivoilla mistä on kyse eikä oppimaan ulkoa eri ideologioita. Kyllä siinä vaiheessa se valkoritarin viitta karisee ja saanti paranee... :)

Mut on niitä kuule ihan riittävästi niissä lähiöpubi- ja wt-diskopiireissäkin. On kokemusta kun nuorempana jonku sen aikasen mimmin kans sattui olemaan kovaäänisiä erimielisyyksiä niin kyllä aina joku valkoritari jostain esiin putkahti. Mut kyl ne aika äkkiä häipyikin kun mimmi käski painumaan vittuun sieltä sekaantumasta muiden ihmisten asioihin... :D

• ovatsäälittäviä
    • Muutama viesti! Vähän käy jossain koulutuksesssa ja täällä on kunnon sota. :-D

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      234
      6142
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2725
    3. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      43
      2308
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1424
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      164
      1420
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1291
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe