toi nainen on inhottava ihminen

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016110222554309_vi.shtml

En ole sarjan ainuttakaan osaa nähnyt mutta tämä paljasti luoteen.
72290
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 72

Vanhimmat

Suomi kurppa antaa pakit kahdesta syystä miehelle. Joko mies on liian köyhä tai mies on liian ruma.

2Äänestä
  • Aloittaja

Olen suomalainen ja kurppa palstan ikämäärityksen mukaan.minulla köyhä mies ja isäni mukaan olisin saanut paremmankin näköisen ja ukkoseni mukaan hän on ruma

Ongelma on etten pidä rumana ja siistin parran kanssa näyttää 10 mieheltä.

Miksi et tee mitään elämisen kannattatavaa panostusta, naiselle kelpaa mies,joka pystyy elättää ja huolehtimaan itsestään.
    kahden rahat riittää hyvin 3henkisen perheen elättämiseen.

Sinä syytät nyt naista mutta ainakin tuolla kiukutelulla nainen on mielummin yksin koska silloin otat asenteen nainen on aina ongelma ja syytät häntä.

Sinulla on varmaan sosiaaliset vaikeudet jotka teettää ettei pysty mutta jotakin parempaakin sopivampaakin alaa on tarjolla ja harvemmin kukaan isoa perhettä haluaa.

Äänestä

• Aloittaja

• Aloittaja

• valtakunta kirjoitti:

Olen suomalainen ja kurppa palstan ikämäärityksen mukaan.minulla köyhä mies ja isäni mukaan olisin saanut paremmankin näköisen ja ukkoseni mukaan hän on ruma

Ongelma on etten pidä rumana ja siistin parran kanssa näyttää 10 mieheltä.

Miksi et tee mitään elämisen kannattatavaa panostusta, naiselle kelpaa mies,joka pystyy elättää ja huolehtimaan itsestään.
    kahden rahat riittää hyvin 3henkisen perheen elättämiseen.

Sinä syytät nyt naista mutta ainakin tuolla kiukutelulla nainen on mielummin yksin koska silloin otat asenteen nainen on aina ongelma ja syytät häntä.

Sinulla on varmaan sosiaaliset vaikeudet jotka teettää ettei pysty mutta jotakin parempaakin sopivampaakin alaa on tarjolla ja harvemmin kukaan isoa perhettä haluaa.

Minä olen kuule monessa mukana ja on harrastuksia, olen sosiaalinen ja tulen itse toimeen. Koskaan en ole toisten rahoilla elänyt. Naisettomuus johtuu rumuudesta.

Äänestä

• Aloittaja

rumasinkkumies kirjoitti:

Minä olen kuule monessa mukana ja on harrastuksia, olen sosiaalinen ja tulen itse toimeen. Koskaan en ole toisten rahoilla elänyt. Naisettomuus johtuu rumuudesta.

Ootko kokeillut partaa😱 siistiä. Ootko chatännyt,oletko käynyt festareilla. Kohteletko naista nätisti😂?

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Ootko kokeillut partaa😱 siistiä. Ootko chatännyt,oletko käynyt festareilla. Kohteletko naista nätisti😂?

Onko sulla naama raja? Ikä-raja?

Äänestä

• Aloittaja

Onko sulla ollut suhteita, tärkein kysymys?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Harvoin minulla mitään partaa edes on. Rumalla miehellä ei voi olla naamarajaa tai kriteerejä naiselle.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Onko sulla ollut suhteita, tärkein kysymys?

Eikä ole suhteita ollut koska olen liian ruma

Äänestä

• Aloittaja

Harvoin minulla mitään partaa edes on. Rumalla miehellä ei voi olla naamarajaa tai kriteerejä naiselle.

Siisti parta😍

Äänestä

• rumasinkkumies kirjoitti:

Eikä ole suhteita ollut koska olen liian ruma

Oletko yrittänyt edes?!

Äänestä

Miehet on perseestä

Äänestä

Naista vie kiimavittu, ei mikään "kaunis romanttinen rakkaus".

Äänestä

Mitä naisen olisi sitten mielestäsi pitänyt tehdä? Vetää ohjelma loppuun, tulla ehkä valituksi kumppaniksi ja laittaa sitten liinat kiinni? Eikö se olisi ollut vielä törkeämpää, sekä tuota miestä että niitä kahta muuta ehdokasta kohtaan? Vai tarkoitatko, että vielä ohjelman jälkeenkin olisi pitänyt jatkaa suhdetta mieheen, josta totesi jo tutustumisen alkumetreillä ettei ole kiinnostunut?

Täytyy muistaa, että tässä puhutaan nimenomaan ensimmäisistä tapailukerroista, jolloin vasta tunnustellaan sitä voisiko toinen olla sellainen ihminen joka sopii itselle. Maajussi itsekin deittailee vielä useampaa naista samaan aikaan. Mitään suhdetta tai siihen liittyviä uskollisuusodotuksia ei voi olla, kun toinen osapuoli on vielä avoimesti polygaminen.

Ainut mistä tuossa tilanteessa voi minusta syyttää on se, että voidaan pitää tahdittomana kertoa ihastumisesta toiseen. Ihmisestä riippuen sitä voidaan pitää tarpeettomana loukkauksena. Itse tosin näen asian toisin - pienempi loukkaus minusta jäädä kakkoseksi rakastumiselle kuin kakkoseksi yksinäisyydelle. Mutta makuasioita tietty.

2Äänestä
  • Aloittaja

Se että ei olisi sinne hakenut.

Äänestä

Ikävästi kävi Timpalle. Ätmin osa on karu. Luultavasti tämä nuorempi kolli ei koske tohon emäntään pitkällä tikullakaan.

Äänestä

Tuossa toinen juttu aiheesta:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001943763.html?ref=rss

Eli siinä iltalehden jutussa oli kuinka vanhempi rouva äkki-ihastui rock-henkiseen Janiin, siinä jätettiin kertomatta että olikin lähinnä Rock-vötkylä mikä taas selviää tuosta iltasanoman jutusta.

"Tässä iässä on jo hörhöilyt eletty ja on asetuttu aloilleen. Isossa talossa on paljon hoidettavaa, joten silloin odottaa, että toinenkin on tekeväinen ihminen. Jos minulla on jo yksi lapsi, niin en tarvitse toista. Ei viitsi käyttää aikaa, jos huomaa, että ei tästä tule sen enempää, Marika summaa eron syyt MTV:n haastattelussa."

Timppa taas jokatapauksessa on tosielämän aisuri-timppa.

Iltasanomat kirjoittaa:

"On ollut tosi kivaa ja olet tosi kiva tyyppi. Tässä on käynyt näin, että olen tavannut myös erään toisen ihmisen. Tämä on se tilanne ja jos et kauheasti pahastu, niin mielelläni lähtisin tänään kotiin. Tunteita ihminen ei voi hallita. Näin tässä nyt kävi, Marika kertoi Timolle treffien päätteeksi."

Iltalehti kirjoittaa:

"Timo ei ollut sellainen kuin olin ajatellut. Kuvittelin hänen olevan esimerkiksi puheliaampi, Marika sanoo MTV:lle."

Mikä se olikaan se sana kun kuvataan sitä että on yhdessä oksassa kiinni ja kurottaa sitten jo toista? ai niin, naisen hypergamia :D

Äänestä
  • Aloittaja

Oot kyllä ritari ja pelastit mut kidutuksesta

Äänestä

Olen kattonut sarjaa ja kuten arvailuni taas kerran osoittautui todeksi näin jo ulkonäöstä että jännäjennan näköinen marika ei taatusti tule katsomaan kiltin ja kunnollisen näköistä timppaa loppuun asti vaan poistuu. Harmi kun en tästä tehnyt aloitusta tänne silloin kun farmiviikolle lähdettiin. Ja toinen arvaukseni osui oikeaan myös. Ajattelin itsekseni et varmaan tuon näköistä naista vetää puoleensa jännämiehen näköinen jykeväleuka jonka taas Laura pudotti jatkosta. Ja kaskummaa heti seuraavan päivän lehdessä tämäkin osoittautui jo todeksi. Tässä taas nähdään kuinka ulkonäöstä niin miehellä kun naisellakin on helppo päätellä millaista vastinpariaan hakee.

Äänestä
  • "Jännämiehen näköinen jykeväleuka"?

Mulle tuli siitä lähinnä Frankensteinin hirviö mieleen. Jotenkin oudon näköinen.

Äänestä

• Aloittaja

Oot aikaa makea kun tuollaista katsot😍 minä en katso tv:stä kuin harkitut, ukon kanssa saman aikaan hänen mieleiset katsellaan kauhua,komedia, toimintaa/fantasia ja asiaohjelmaa

Äitin luona kun käyn katson ja lukkiudun aina jokin sarjan nimissä kuin "unelmien poikamies"😁 "haluatko huippumalliksi"😂 kuin katson myös mainokset kiehtovaa.

Äänestä

• vihatipunen kirjoitti:

"Jännämiehen näköinen jykeväleuka"?

Mulle tuli siitä lähinnä Frankensteinin hirviö mieleen. Jotenkin oudon näköinen.

Sanot Frankensteinin hirviöksi ihmistä? Mutta sinusta lihavia ei saanut haukkua. Miksi ulkonäön arvostelu sinusta on ok muutoin paitsi painon osalta?

Äänestä

Idiootit juoru paska roskalehden kimpussa... avot!

1Äänestä

Eipä tullut yllätyksenä, että naisella oli muitakin miehiä jonossa. Itsekin kokenut saman ja siitä johtuen en luota enää naisiin.

Äänestä
  • Aloittaja

Minulla ei ole joten varmasti minunlaisia löytyy vielä.

Äänestä

Miksi tämä Marika yleensä meni Timon maatilalle koska oli jo toinen mies kiikarissa, mun mielestä aika törkeä ja loukkaava teko Timoa kohtaan.
Jos olisi jonkunlaista sivistyneisyyttä akalla ollut, olisi ilmoittanut aikaisemmin.

Äänestä
  • Aloittaja

Mun mielestä oli törkeää, edes ilmoittautua sarjaan. Koska ei ollut edes valmis.

Äänestä

• No sieltä sarjastahan se just ukon löysi.

Äänestä

• Aloittaja

itteootkusanotki kirjoitti:

No sieltä sarjastahan se just ukon löysi.

http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33002029
    Tuossa nähdään ehdokkaita oli enemmän ja ei voinut jättäytyä pois.yhdeltä paikka vietiin joka oli mahdollinen . Vaan piti mennä seuraavalle kierrokselle katsomaan farmi ja kertomaan löysin ukon. Olisi edes antanut oikealle mahdollisuuden.

Eikä edes koko sarjaan mennyt kovin vaihtuvaa mies makua jätti senkin.

Äänestä

Kyllä multa on jotain nyt hukassa, kun ymmärsin että noita ns. "morsmaikkuja" olis ollut jopa kolme kappaletta MIEHELLÄ valittavana!
Tutustumisvaiheessahan nuo vasta olivat käsittääkseni, ja tämä Marika kertoi ihan kauniisti Timolle ettei heistä voisi tulla paria, ja jotain selitystäkin tunteistaan.

Oli Marikan päätöksen/kieltämyksen syy mikä tahansa, oli se suoraselkäistä ilmoittaa Timolle heti, kun asian oli jo itselleen ensin selväksi tehnyt.
Sitä parempi Timon on tehdä tuttavuutta kahden muun jäljelle jääneen ehdokkaan kanssa.
Kun yksi; Miehestä ei kiinnostunut ehdokas on kokonaan pois, sotkemasta kuvioita!
Onkos teilläkin äijät aina oikein trio naisia yhtäaikaa; mistä valikoitte morsianta tositarkoituksella?

Ajatteles asiaa ihan käytännössä; jos kaikista ehdokkaista Timo olisi valinnut ykkös paikalle Marikan, ja siinä vaiheessa nainen olisi sanonut: Kiitos, mut ei kiitos!
Kyllä tuo oli ainoa oikea päätös Marikalta, vaikka pask**han siitä näyttää satavan täällä naisen niskaan. Parempi myöntää erehtyneensä (pettyneensä), kuin sinnitellä ja tehdä vielä pahemman erheen... jokaisen siinä isossa vyyhteessä olleiden ihmisten kannalta.
.............................................................................................................................................................
"Mikä se olikaan se sana kun kuvataan sitä että on yhdessä oksassa kiinni ja kurottaa sitten jo toista? ai niin, naisen hypergamia :D"

- Onko sulla jotain sisäpiiri tietoa, Marika olisi ollut se ykkös vaihtoehto Timolle?
Tuskin vielä tuossa vaiheessa, epäilen. Sinä ja sun hypergamia.... =))))
Saithan sinä sen sinne mahtumaan, vaikka se ei sinne sopisikaan!

-Suuret kiitokset muuten tiedoista jotka mulle kaivoit esiin, niitä hyödynnetään vielä.
Tänään päivällä huoltokeikka maksoi vain 25 euroa, kun faija asian hoiti huoltamolla.
Niin ja päälle se uusitakatsastus toiset 25 euroa. Eli en tehnyt sentään konkurssia!

2Äänestä
  • Aloittaja

inhottavaa kun hyväksyt väärän teon.
    Et erota oikeaa, väärästä, sua kannattaisi varoa.

Äänestä

• "Onko sulla jotain sisäpiiri tietoa, Marika olisi ollut se ykkös vaihtoehto Timolle?
    Saithan sinä sen sinne mahtumaan, vaikka se ei sinne sopisikaan!"

Ei ole sisäpiiritie toa mutta itseasiassa oli Timolle ollut ykkösvaihtoehto iltasanoman jutun mukaan:

"Häkeltynyt Timo kuvaili kameroille Marikan olleen ennakkosuosikki.

– Marika heitti sellaisen... Pommiksi kai sitä voisi sanoa. Se tuli pikkaisen puskista, mutta mikä on käynyt on käynyt. Siinä menee oma aikansa kun asiaa käsittelee, hän pohti kameroille."

Kyllä minusta olisi voinut hoitaa fiksustikin jo ennen farmiviikkoa tuon asian, ei siitä olisi pakko ollut julkista tehdä kun olisi vaan vedonnut henkilökohtaisiin syihin. Tosin voihan siinä olla aika kovat ehdot sopimuksissa ja sitten ohjelmantekijät on osasyyllisiä mutta ei kai tuolle Timolle kovin mukavaa ole ainakaan ja kyllä kai sitä luulisi että jos ohjelmaan hakee että sen verran tosissaan myös olisi ettei ihan lennosta vaihtuisi sulhanen.

Juu, eipä mittään :) kiva jos on hyödyksi jossain vaiheessa tiedot. Nythän sulla on vuosi aikaa ajella niin ei hirmuinen kiire ole mutta jos joku teistä sisaruksista vaikka lukijan hommaa niin varmaan hintansa tienaa kun obd 2 portti likimain kaikissa niin jos vaikka sinulla merkki x ja veljellä y niin ne katsastuskoodit voi silti nollata samalla laitteella.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Osui nyt aika lailla sun omaan nilkkaan. Haukut täällä vierasta ihmistä, että se ei seukkaa jonkun kanssa, jonka kanssa sinä määräät sen seukkaamaan. Voi Jestas.

Miksi muuten laittelet tissikuvia nettiin ja lähetät linkkejä sinkkupalstalle? Miksi yleensäkään hyörit täällä, ethän ole sinkku? Eikö oma äijä riitä?

2Äänestä

• Aloittaja

Ikis..M kirjoitti:

"Onko sulla jotain sisäpiiri tietoa, Marika olisi ollut se ykkös vaihtoehto Timolle?
    Saithan sinä sen sinne mahtumaan, vaikka se ei sinne sopisikaan!"

Ei ole sisäpiiritie toa mutta itseasiassa oli Timolle ollut ykkösvaihtoehto iltasanoman jutun mukaan:

"Häkeltynyt Timo kuvaili kameroille Marikan olleen ennakkosuosikki.

– Marika heitti sellaisen... Pommiksi kai sitä voisi sanoa. Se tuli pikkaisen puskista, mutta mikä on käynyt on käynyt. Siinä menee oma aikansa kun asiaa käsittelee, hän pohti kameroille."

Kyllä minusta olisi voinut hoitaa fiksustikin jo ennen farmiviikkoa tuon asian, ei siitä olisi pakko ollut julkista tehdä kun olisi vaan vedonnut henkilökohtaisiin syihin. Tosin voihan siinä olla aika kovat ehdot sopimuksissa ja sitten ohjelmantekijät on osasyyllisiä mutta ei kai tuolle Timolle kovin mukavaa ole ainakaan ja kyllä kai sitä luulisi että jos ohjelmaan hakee että sen verran tosissaan myös olisi ettei ihan lennosta vaihtuisi sulhanen.

Juu, eipä mittään :) kiva jos on hyödyksi jossain vaiheessa tiedot. Nythän sulla on vuosi aikaa ajella niin ei hirmuinen kiire ole mutta jos joku teistä sisaruksista vaikka lukijan hommaa niin varmaan hintansa tienaa kun obd 2 portti likimain kaikissa niin jos vaikka sinulla merkki x ja veljellä y niin ne katsastuskoodit voi silti nollata samalla laitteella.

Kyllä siitä voi koska tahansa jättäytyä. Olisi paikka avautunut peräti oikealle.

Onhan näitä käynyt että jäänyt pois, olen nähnyt aiemmissa.

Äänestä

• Aloittaja

Osui nyt aika lailla sun omaan nilkkaan. Haukut täällä vierasta ihmistä, että se ei seukkaa jonkun kanssa, jonka kanssa sinä määräät sen seukkaamaan. Voi Jestas.

Miksi muuten laittelet tissikuvia nettiin ja lähetät linkkejä sinkkupalstalle? Miksi yleensäkään hyörit täällä, ethän ole sinkku? Eikö oma äijä riitä?

Olet moraaliton vääristelet tietoja🤣🤣🤣

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sulla se on eriskummallinen moraali käsitys, ihmettelen vaan.
    Olisiko naisen pitänyt vaikka vihille kävellä, jos oli mieheen tutustunut KAHDEN muun naisen kanssa morsian ehdokkaana. Kuules nyt kyllä Suomessa vielä naiset saavat itse päättää kenet valitsevat!
    Ja ihan suoraan sanottuna minusta on vastenmielistä, ett kehtaat kirjoitella täällä muka naisena ties mitä.
    Miehet kirjoittelee mitä kirjoittelee... voisit ihan hyvin tehdä samoin omana itsenäsi.
    Nyt sinä kuset naisten kintuille!

3Äänestä

• Aloittaja

että.silleen kirjoitti:

Olisiko naisen pitänyt vaikka vihille kävellä, jos oli mieheen tutustunut KAHDEN muun naisen kanssa morsian ehdokkaana. Kuules nyt kyllä Suomessa vielä naiset saavat itse päättää kenet valitsevat!
    Ja ihan suoraan sanottuna minusta on vastenmielistä, ett kehtaat kirjoitella täällä muka naisena ties mitä.
    Miehet kirjoittelee mitä kirjoittelee... voisit ihan hyvin tehdä samoin omana itsenäsi.

Höpö höpö. Pidän vain rehellisistä ihmisistä ja tuo nainen ei kuulunut siihen se valittiin monen naisen joukosta, jolloin oli jo tietoinen uudesta ukosta.
    Ja jätti sen uuden ukon sanoin julkisuuteen- hällä on jo yksi lapsi ja toista ei halua.

Mutta tuollaisia on naiset jotka havittelee vain parhainta.

Äänestä

• että.silleen kirjoitti:

Nainen saa jakaa kiimavittuaan kenelle haluaa ja koska tahansa.

Äänestä

Voi ei, nyt ukkelille jäi vain kaks naista? :( Kuka nyt kahdella pärjää?

Ihan sairas tommonen haaremihomma, että samaan aikaan kaikki siellä farmilla. Eikö ne voisi olla edes vuoroviikoin?

Äänestä
  • Aloittaja

Oot moraaliton, hyväksyt selän takana vehtailun.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Itse asiassa en hyväksy, että varattu nainen tai mies laittaa herutuskuvia nettiin.

2Äänestä

• Aloittaja

Itse asiassa en hyväksy, että varattu nainen tai mies laittaa herutuskuvia nettiin.

Onneksi en ole ollut paikalla.🤣🤣

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Nyt osui kyllä omaan nilkkaasi jotenkin, itse olet parisuhteessa ja ainakin minä olen mielestäni lukenut sun sextistisiä kirjoituksiasi... yhdelle sun toiselle miehelle.

Totuuden nimessä, olen itsekin kirjoittanut jotain siihen suuntaan, ja antanut äijien itsensä käsittää... mitä sitt kukin onkin niistä käsittänyt. Hyvin pienestä ovat joutuneet omat käsityksensä luomaan, mutt jokaisella on kai omanlaisensa moraali.
    Se mitä on itselle sallittua... on joltain toiselta kielletty, niin se taitaa mennä.

Kyllä tuolla Marikalla oli enemmän selkärankaa silleen, kun puhalsi pelin poikki ennen kuin se oli edes kunnolla alkanut!
    Kurjaahan se oli Timon kannalta tietenkin, mutt mitä aikaisemmassa vaiheessa Marika perääntyi... sitä vähemmän tuli vahinkoa.
    Eikä sinun tai kenenkään muunkaan mielipide vaikutta minuunkaan; olen tätä mieltä kuin olen!

Samassa tilanteessa suunnilleen olleena tiedän kuinka kiusallista se on.
    Minun leffakaverini kosi mua kihlasormuksen kera, ison joukon edessä.
    Hänen tehdessään mulle aikaisemmin selväksi ett kosii mua, laitoin sen hänen humalatilansa piikkiin mutt varoitin häntä ottamasta asiaa edes uudelleen puheeksi...me kun oltiin ainoastaan kavereita ja halusin asian pysyvän samalla asteella aina.

3Äänestä

• Aloittaja

että.silleen kirjoitti:

Nyt osui kyllä omaan nilkkaasi jotenkin, itse olet parisuhteessa ja ainakin minä olen mielestäni lukenut sun sextistisiä kirjoituksiasi... yhdelle sun toiselle miehelle.

Totuuden nimessä, olen itsekin kirjoittanut jotain siihen suuntaan, ja antanut äijien itsensä käsittää... mitä sitt kukin onkin niistä käsittänyt. Hyvin pienestä ovat joutuneet omat käsityksensä luomaan, mutt jokaisella on kai omanlaisensa moraali.
    Se mitä on itselle sallittua... on joltain toiselta kielletty, niin se taitaa mennä.

Kyllä tuolla Marikalla oli enemmän selkärankaa silleen, kun puhalsi pelin poikki ennen kuin se oli edes kunnolla alkanut!
    Kurjaahan se oli Timon kannalta tietenkin, mutt mitä aikaisemmassa vaiheessa Marika perääntyi... sitä vähemmän tuli vahinkoa.
    Eikä sinun tai kenenkään muunkaan mielipide vaikutta minuunkaan; olen tätä mieltä kuin olen!

Hänen tehdessään mulle aikaisemmin selväksi ett kosii mua, laitoin sen hänen humalatilansa piikkiin mutt varoitin häntä ottamasta asiaa edes uudelleen puheeksi...me kun oltiin ainoastaan kavereita ja halusin asian pysyvän samalla asteella aina.

Kieroilijat vauhdissa.

Äänestä

Yhtään en tiedä mistä tässä keskustellaan, mutta kiimavittu vie naista;)

Äänestä

• Aloittaja

helgasmies_ kirjoitti:

Niihän kiimailee näkeehän ne hyökkii päältä, alta, sivulta ja läpikin yrittää tulla ihan kuin veisin niiden vaihtuvuuden kikkeleissä. Jos ne on kiinnostunut menee naimaan niitä ja jättää minua kohtaan epätositarinat rauhaa.

👍😂

Äänestä

• helgasmies_ kirjoitti:

Kitos kohteliaisuudesta, kiimavittu todellakin vie naista;)

Äänestä

"Samassa tilanteessa suunnilleen olleena tiedän kuinka kiusallista se on.
    Hänen tehdessään mulle aikaisemmin selväksi ett kosii mua, laitoin sen hänen humalatilansa piikkiin mutt varoitin häntä ottamasta asiaa edes uudelleen puheeksi...me kun oltiin ainoastaan kavereita ja halusin asian pysyvän samalla asteella aina."

Kostuiko kiimavittua?

Äänestä

• helgamies_ kirjoitti:

"Samassa tilanteessa suunnilleen olleena tiedän kuinka kiusallista se on.
    Hänen tehdessään mulle aikaisemmin selväksi ett kosii mua, laitoin sen hänen humalatilansa piikkiin mutt varoitin häntä ottamasta asiaa edes uudelleen puheeksi...me kun oltiin ainoastaan kavereita ja halusin asian pysyvän samalla asteella aina."

Kostuiko kiimavittua?

Ei, mutta silmäni kyllä,silkasta kiukusta! Pari kuukautta aikaisemmin oli sanonut mulle kosivansa mua vielä...lähi aikoina. Naureskelin hänen jutulleen, koska ajattelin sen olevan vain viinan huuruja... hän oli päissään kuin käki.
    Mehän oltiin työkavereita ja hyviä ystäviä keskenämme.

Kiittelin häntä niinkin suuresta arvostuksesta ett ihan vaimoksi ottaisi. Mutt Pyysin lopettamaan tuollaiset puheet... ennen kuin joku vielä kuulee ja ottaa tosissaan.
    Toinen vaan jankutti että kyllä se on niin että hän kosii julkisesti, tahdon mä tai en!
    Ilmoitin silloin et teepäs se niin ystävyytemme loppuu siihen paikkaan, ei kuule sovi enää kaveruuskaan sen jälkeen.

Ei uskonut minua!
    Kosi ja lopputulos oli se et nyt ei olla enää missään väleissä!
    En minä halua ketään riiputtaa hirressä... tai siis yllä pitää turhaa toivetta.
    Parempi hänelle ja mulle, ett "potkin" hänet kylmästi irti ja pois lähietäisyydeltä.
    Hänellä on nykyään uus oikea morsian, taitavat jopa asua yhdessä...oon kuullut.

Mä aloitan nyt työt!

1Äänestä

Köyhyys on kin se on tuomittu.

Äänestä

Se nainen kävi katsomassa mitä maajussilla on tilallaan tarjottavana, ei riittänyt ja valitsi sit toisen miehen. Tätä samaa touhuahan on nykyään tämä nettideittailu ja tinderöint, nainen valitsee koska se hän voi. Minäkin aikoinaan tapailin joitain naisia kymmeniä kertoja, jossain vaiheessa ehdottelinkin vakavempaa. Mutta samaan aikaan naisilla oli useiden muidenkin kanssa sutinaa ja he valitsivat parhaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Minulla on vakava suhde jo 13v enkä kertaakaa pettänyt ja 5lasta. Voisi luulla että naiset oppisi ettei ne vaihtamalla parane.
    Aina heikkouden voi korvata lelulla tai selvittelyllä ja tukemalla.
    Kyllä minulle ukkoseni tunteet kaikkein tärkeimmät😍

Väliin pelkään ettei se ole sama toisinpäin..

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Minulla on vakava suhde jo 13v enkä kertaakaa pettänyt ja 5lasta. Voisi luulla että naiset oppisi ettei ne vaihtamalla parane.
    Aina heikkouden voi korvata lelulla tai selvittelyllä ja tukemalla.
    Kyllä minulle ukkoseni tunteet kaikkein tärkeimmät😍

Väliin pelkään ettei se ole sama toisinpäin..

Mutta miksi pelkää johtuu suhteen alusta. 7vuotta riideltiin ja napsittiin yhteen paloja.

Äänestä

No parempi näin ajoissa, kun vasta sitten kun on jo sydämen valittu. Jos nyt farmille lähteissään jo mietti toista miestä, niin sitten toki olisi voinut olla kokonaan farmille lähtemättä. Kieltäytyä jatkotarjouksesta jatkaa farmille saakka. Voihan se olla, että empi kahden miehen välillä ja paremmin maajussia tarkasteltuaan empiminen ratkesi Janin hyväksi. Ehkä hänen piti varmistua asiasta.

Joskus tuntuu, että nämäkin on osin käsikirjoitettuja tarinoita. Saadaan sarjaa kiinnostavaksi, kun tämmöinen käänne tulee kuvaan mukaan. Tai sitten olen vaan skeptinen. :)

Äänestä
  • Aloittaja

En jaksa jauhaa mutta mies menetti mahdollisuuden parempaan naiseen , menetti mahdollisuuden samaan aloituksen muiden maajussien tavoin ja jos on kerran hyljetty, ei sellaisen miehen kanssa enää hirveän tervettä suhdetta saa aikaa vaikka jokin palaisi kolmanneksi.

Koska olisi voinut olla että valinnut muun tilalle.
    Jos nainen sanoo jatkaneen vaan kertoakseen on se tunne köyhyyttä josta kärsi hän ja ne muut.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

En jaksa jauhaa mutta mies menetti mahdollisuuden parempaan naiseen , menetti mahdollisuuden samaan aloituksen muiden maajussien tavoin ja jos on kerran hyljetty, ei sellaisen miehen kanssa enää hirveän tervettä suhdetta saa aikaa vaikka jokin palaisi kolmanneksi.

Koska olisi voinut olla että valinnut muun tilalle.
    Jos nainen sanoo jatkaneen vaan kertoakseen on se tunne köyhyyttä josta kärsi hän ja ne muut.

Minusta Timo ei menettänyt mitään. Hyvä vaan jos kiinnostumattomat lähtee pois eikä jää teeskentelemään ihastunutta. Tuo mies on nyt päässyt näkyviin ja naisten tietoisuuteen, en usko että hänen mahdollisuudet jäävät vain ohjelmaan ilmoittautuneiden varaan. Jatkossa. :)

Parempaa onnea toivoen Timolle kuitenkin. Voihan olla, että kirjeiden joukossa oli joku kiinnostava, jonka puhelinnumeroon kenties kilauttaa ohjelman jälkeen ja löytää sieltä se kainaaloonsa kaipaavan.

2Äänestä

• old_profile_98286 kirjoitti:

Minusta Timo ei menettänyt mitään. Hyvä vaan jos kiinnostumattomat lähtee pois eikä jää teeskentelemään ihastunutta. Tuo mies on nyt päässyt näkyviin ja naisten tietoisuuteen, en usko että hänen mahdollisuudet jäävät vain ohjelmaan ilmoittautuneiden varaan. Jatkossa. :)

Parempaa onnea toivoen Timolle kuitenkin. Voihan olla, että kirjeiden joukossa oli joku kiinnostava, jonka puhelinnumeroon kenties kilauttaa ohjelman jälkeen ja löytää sieltä se kainaaloonsa kaipaavan.

Joskus tulee valittua väärät tyypit jatkoon (muutenkin kuin ohjelmissa), se on kiusallista ettei aina tiedä millä metodilla se toinen lähtee sinun kanssasi jatkamaan. Onko puhtaat jauhot pussissa vai joku "kun en parempaakaan saa" tms. Toivoa saattaa, että kolauksista huolimatta se joku hyvä saa kuitenkin tilaisuutensa jonkun toisen mutkan kautta.

Jos joku ihan tosissaan on kiinnostunut Timosta, hän varmasti näkee vaivaa löytääkseen tiensä Timon luokse vielä haasteista huolimatta. Tai niin minä asian näen, että jos jonkun kanssa todella haluaa löytää yhteyden sen eteen on valmis näkemään vaivaa ja käyttämään aikaansa.

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_98286 kirjoitti:

Joskus tulee valittua väärät tyypit jatkoon (muutenkin kuin ohjelmissa), se on kiusallista ettei aina tiedä millä metodilla se toinen lähtee sinun kanssasi jatkamaan. Onko puhtaat jauhot pussissa vai joku "kun en parempaakaan saa" tms. Toivoa saattaa, että kolauksista huolimatta se joku hyvä saa kuitenkin tilaisuutensa jonkun toisen mutkan kautta.

Jos joku ihan tosissaan on kiinnostunut Timosta, hän varmasti näkee vaivaa löytääkseen tiensä Timon luokse vielä haasteista huolimatta. Tai niin minä asian näen, että jos jonkun kanssa todella haluaa löytää yhteyden sen eteen on valmis näkemään vaivaa ja käyttämään aikaansa.

Ikävä kyllä alkujaan pois ne kaikki joilla ei ole puhtaat ajatukset ja todelliset tunteet pelissä.
    "Sen vuoksi pidän etäisyyttä koska en tiedä kellä on puhtaat ajatukset ystävistä"

Mutta en usko että leimaisin, ne muut harakoiksi jos lähtenyt sarjaan mukaan. Tunteellinen herkästi ottaa itseensä tuollaisen valinnan jälkeen, eikä etsi enää käsiin muuta kuin harakat etsisi.

Miehet ole kuin sukkia niillä on tunteet.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ikävä kyllä alkujaan pois ne kaikki joilla ei ole puhtaat ajatukset ja todelliset tunteet pelissä.
    "Sen vuoksi pidän etäisyyttä koska en tiedä kellä on puhtaat ajatukset ystävistä"

Mutta en usko että leimaisin, ne muut harakoiksi jos lähtenyt sarjaan mukaan. Tunteellinen herkästi ottaa itseensä tuollaisen valinnan jälkeen, eikä etsi enää käsiin muuta kuin harakat etsisi.

Miehet ole kuin sukkia niillä on tunteet.

Mmm, nuo ohjelmat varmaan ajaa joukkoon heitäkin joille julkisuus on yksi tärkeä asia koko hommaa. Vaikea ajatella, että monikaan olisi tunteidensa vuoksi mukana, ihan tosissaan niin ihastuneita jo alkuun tuntemattomaan, että voisi vielä tietää miten tosissaan lopulta ovat. Eiköhän moni lähde periaatteella, "katsotaan mitä tuleman pitää".

Uteliaana ja avoimin mielin.

Olisi varmaan hyvä asennoitua tuollaisessa tilanteessa, missä vieraista tuntemattomista lähdetään hakemaan kumppania, että koskaan ei tiedä eikä voi vannoa, että mimmosiin ihmisiin sitä törmää. Aina on niitä jotka ei olekaan niin tosissaan hakemassa kumppania ja niitä, jotka ovat vähän liiankin tosissaan. Sitten pettyy.

Toisaalta moni nainen ehkä tunsi sympatiaa ja empatiaa Timoa kohtaan tuon Marikan lähdön jälkeen, kuten sinäkin ja sehän on yksi oiva tilaisuus kohdata jossain se nainen, joka tunsi kuten sinä tunnet. En tuottaisi pettymystä ja olisin tosissani. Eli kun yksi ovi sulkeutuu, toinen voi aueta. :)

Tietysti on tunteet. Realismilla vaan pääsee pidemmälle, kuin ihan pelkän tunteen varassa. Myös pettymyksissä.

Äänestä

• Aloittaja

Mmm, nuo ohjelmat varmaan ajaa joukkoon heitäkin joille julkisuus on yksi tärkeä asia koko hommaa. Vaikea ajatella, että monikaan olisi tunteidensa vuoksi mukana, ihan tosissaan niin ihastuneita jo alkuun tuntemattomaan, että voisi vielä tietää miten tosissaan lopulta ovat. Eiköhän moni lähde periaatteella, "katsotaan mitä tuleman pitää".

Uteliaana ja avoimin mielin.

Olisi varmaan hyvä asennoitua tuollaisessa tilanteessa, missä vieraista tuntemattomista lähdetään hakemaan kumppania, että koskaan ei tiedä eikä voi vannoa, että mimmosiin ihmisiin sitä törmää. Aina on niitä jotka ei olekaan niin tosissaan hakemassa kumppania ja niitä, jotka ovat vähän liiankin tosissaan. Sitten pettyy.

Toisaalta moni nainen ehkä tunsi sympatiaa ja empatiaa Timoa kohtaan tuon Marikan lähdön jälkeen, kuten sinäkin ja sehän on yksi oiva tilaisuus kohdata jossain se nainen, joka tunsi kuten sinä tunnet. En tuottaisi pettymystä ja olisin tosissani. Eli kun yksi ovi sulkeutuu, toinen voi aueta. :)

Tietysti on tunteet. Realismilla vaan pääsee pidemmälle, kuin ihan pelkän tunteen varassa. Myös pettymyksissä.

Itse en hyväksy huonosti käytöstä ja tässä oli niin menetelty.

En siltikään hyväksy.empatian kuin sympatian nousu ei avaa ovia vaan sääliä mutta toivon että saa parhaimman eukon. Toisia ei saa käsitellä kuin lapasia.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Itse en hyväksy huonosti käytöstä ja tässä oli niin menetelty.

En siltikään hyväksy.empatian kuin sympatian nousu ei avaa ovia vaan sääliä mutta toivon että saa parhaimman eukon. Toisia ei saa käsitellä kuin lapasia.

Itse taas en sekottaisi empatiaa ja sympatiaa sääliin. Sääli on toisen vähättelyä, empatia ja sympatia taas toisen asemaan ja olotilaan eläytymistä. Mutta toivotaan, että saa hyvä eukon. :)

Äänestä

• Aloittaja

Itse taas en sekottaisi empatiaa ja sympatiaa sääliin. Sääli on toisen vähättelyä, empatia ja sympatia taas toisen asemaan ja olotilaan eläytymistä. Mutta toivotaan, että saa hyvä eukon. :)

Sääli ei ole toisen vähättelyä.
    Sitä asiaa et muuta sanomalla.

Äänestä

• Aloittaja

Ilmeisesti ymmärretään sääli sana erilailla. Liitän linkin, jossa aika kivasti kerrottu näkemys säälistä. :)

http://henriheikkinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/141732-saali-on-sairautta

Säälillä ihmiset on saanut lievemmän tuomion sillä on armahdettu. Köyhiä autettu ja vanhuksia menty auttaa.
    Se ei tee toisesta vähempiarvoista

Äänestä

Se nainen kävi tarkasramassa että onko sitä kuuluisaa Kemiaa. Ei hän olis sinne edes lähtenyt jos oikeita tunteita ollut siihen toiseenkaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Tunne köyhä ei löydä sitä edes sopivasta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016110222554309_vi.shtml

En ole sarjan ainuttakaan osaa nähnyt mutta tämä paljasti luoteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu