Oletko sapioseksuaali?

homo.sapiens_

58

897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älykkyys ei varsinaisesti kiihota, mutta liika tyhmyys häiritsee.

      • 55577644

        Näin päin minullakin. Tyhmyys epäkiihottaa ja vie halun.


      • Mutta noin minä sanoisin ulkonäöstäkin. Useimmat ihmiset ovat riittävän hyvän näköisiä.


    • lkjslkjsk

      Olen joo. Älykkäät miehet ovat seksikkäitä.

    • mies_mies

      Tuo on naisten juttu. Jos mies olisi tuollainen, ei paljon olisi valinnanvaraa. Naiset vaan ovat aika tyhmiä. Enkä puhu nyt koulujen käymisestä. Edes korkeakoulu ei tee naisesta älykästä.

      • höpöä

        Vagina ei estä aivojen toimintaa. Jos näin luulee, on itse aika tyhmä.


      • pilluohjaanaista

        Näyttää estävän. Nainen ei osaa olla järkevä. Naista ohjaavat tunteet ja hormonit sekä pillu


      • höpöä
        pilluohjaanaista kirjoitti:

        Näyttää estävän. Nainen ei osaa olla järkevä. Naista ohjaavat tunteet ja hormonit sekä pillu

        Enpä ole huomannut, että pillu olisi ollut mukana läheskään kaikissa elämäni suurissa päätöksissä, tunteet kylläkin. Ette te miehet mitään erityisiä järki-ihmisiä ole naisiin verrattuna. Keskimäärin ihmiset ovat tyhmiä ja tekevät päätöksiä tunteiden perusteella, vaikka perustelisivat niitä itselleen järkisyin.


      • grabthembythepussy
        pilluohjaanaista kirjoitti:

        Näyttää estävän. Nainen ei osaa olla järkevä. Naista ohjaavat tunteet ja hormonit sekä pillu

        Mutta hei onneksi miehiä ei koskaan ohjaa hormonit eikä keulavisiiri!


      • Nnnainennnnnn

        Miehille pitää esittää alkuun olevansa tyhmempi kuin hän jotta mies saa loistaa Miehenä.


      • 1säpappa
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Miehille pitää esittää alkuun olevansa tyhmempi kuin hän jotta mies saa loistaa Miehenä.

        Muhun nyt ei ainakaan tyhmyys tee positiivista vaikutusta.
        Älykkyys tekee.


      • Kenellä on valinnanvaraa kenellä ei. Kyllä yliopistopiireissäkin naisen löytämisessä voi työtä olla mutta viisaus ei siihen paljon lisähaastetta tuo.


      • älykkäätmuualla
        1säpappa kirjoitti:

        Muhun nyt ei ainakaan tyhmyys tee positiivista vaikutusta.
        Älykkyys tekee.

        Miksä olet täällä tyhmien kanssa?


      • 1säpappa
        älykkäätmuualla kirjoitti:

        Miksä olet täällä tyhmien kanssa?

        Jaa-a, hyvä kysymys.

        Seuraava kysymys?


    • omatajatukset

      Sitäkin, mutta enemmän demiseksuaali. Kun ihastun, ihastun henkisellä tasolla tietyistä piirteistä ihmiseen liittyen. Suhteessa seksi ei ole tärkeässä asemassa vaan muu yhdessäolo ja harrastaminen.

      • Mutta seksihän on mitä mainioin yhteinen harrastus, jossa pääsee hyvin lähelle toista ihmistä.


    • Tekniikkasukeltaja

      Mjaa

      Ajattelin tätä ensin väärästä kulmasta, ja vasta sitten käsitin, että kuvakulma pitää siirtää sosiaaliseen kontekstiin. Tulin siihen lopputulokseen, että mun lähipiirissä ei ole yhtään vähemmän älykästä ihmistä.

      (Reps)

      • Tekniikkasukeltaja

        Mutta kuten aina, asiat vievät mennessään ja tissien mittailu unohtuu.

        Eli eivät.

        Tai en osaa sanoa.

        (Hihitystä)

        (Naurua)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Mutta kuten aina, asiat vievät mennessään ja tissien mittailu unohtuu.

        Eli eivät.

        Tai en osaa sanoa.

        (Hihitystä)

        (Naurua)

        Yksi asia, joka minuun henkilökohtaisesti vetoaa, ja joka voidaan luokitella älykkyyden jatkumoksi tai jatkeeksi, on yllättävä asioiden yhdistely, joka tuottaa minulle suurta mielihyvää. Eli se edm kuvakulman muuntelu ja fakkiutumien juuriharjaaminen näppäryyspinseteillä on se joka sytyttää.

        Lyhyesti: näkökulmakorjaus.

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Yksi asia, joka minuun henkilökohtaisesti vetoaa, ja joka voidaan luokitella älykkyyden jatkumoksi tai jatkeeksi, on yllättävä asioiden yhdistely, joka tuottaa minulle suurta mielihyvää. Eli se edm kuvakulman muuntelu ja fakkiutumien juuriharjaaminen näppäryyspinseteillä on se joka sytyttää.

        Lyhyesti: näkökulmakorjaus.

        (Hihitystä)

        Se on luultavasti etäistä sukua mielipide-erolle.

        Serkku, tai jotain.

        (Hirn)


    • pelottavaN

      Olen! Älykkyys on tärkeämpää kuin viisaus.
      Toki pitää osata myös leikitellä.

    • Tuossa tekstissähän se oli jo hyvin sanottu. Riippuu siitä, mitä pitää älykkyytenä.

    • Joo, viehättää. Naiset vain aina niin taitavasti piilottavat älynsä. Toisin kuin tissinsä, joiden he antavat loistaa.

      • Ehkä tissien näyttelyn takana on just sellaista älykkyyttä, joka sua viehättää.


      • exex-atn kirjoitti:

        Ehkä tissien näyttelyn takana on just sellaista älykkyyttä, joka sua viehättää.

        Ehkä. Mulla on vaan alimitoitettu itsetunto kuvittelemaan, että näyttely olisi minua varten. Joten se äly jää myös löytymättä sieltä takaa, sikäli kun edes sitä ymmärtäisin.


    • Taidan olla lapioseksuaali, pitää komauttaa lapiolla että herään. No ei nyt ihan, mutta ei tässä nyt kauheasti tommosia kiihottumisia ole tullut mietittyä.

      Sanoisin, että keskiverto älykäs ihminen on ihan hyvä. Ei tässä järjen jättiläisiä olla itsekään. Mutta aina on pärjätty näillä eväin ihan kivasti.

    • erkki-täti

      Älykkyys on kuin kangastus erämaassa. Katsojasta riippu, miten ja milloin sen havaitsee.

      Taitaa olla niin, että kaikissa ihmissuhteissa me ihmiset olemme niin omahyväisiä (tietämättämme), että meitä viehättää sellainen älykkyyden määrä, mikä on lähellä omaamme. Myös arvomaailman tulee kohdata, ainakin jonkun verran.

      Jos joku on pikkiriikkisen itseämme älykkäämpi, voimme ihailla häntä estottomasti. Jopa nostaa jalustalle, mikäli arvomaailmamme ovat samanlaisia. Tasavertaisestikin voidaan ihailla toinen toistaan: ai että kun sä oletkin sitten älykäs ja viisas! No niin säkin! Täydellinen harmonia.

      Jos taas joku on huomattavasti itseämme älykkäämpi (varsinkin jos arvomaailma poikkeaa paljon omastamme), emme ymmärrä sellaista ihmistä ja leimaamme hänet hyvin helposti pässinpääksi tai jopa hulluksi.
      Teemme itseämme älykkäämmistä ihmisistä helposti myös kaikenlaisia päätelmiä, usein pelkkien luulojen ja yleistyksien pohjalta. Meidän pitää löytää jokin järkeenkäyvä syy, miksi emme pidä jostakusta, ja se syy ei saa löytyä omasta vajavaisesta älystämme, vaan se on löydyttävä siitä toisesta tyypistä.

      Itseämme tyhmempiä katselemme mielellämme alaspäin, ja koemme ylemmyyttä. Joskus ihmiset saattavat kuitenkin erehtyä, ja se alaspäin katseltu tyyppi onkin huomattavasti älykkäämpi kuin itseään älykkäänä pitävät keskinkertaisuudet.

      Kaikki me siis vaellamme erämaassa, ja havaitsemme keitaat ja kangastukset omalla tavallamme.

      Ajattelin ennen, että tottakai älykkyys on kiihottavaa. Mutta tarkemmin asiaa mietiskeltyäni en ole enää niin varma.

      Minua ei kiihota pätkääkään joku sinänsä varmasti ihan perusälykäs mies, joka ontuvalla tietopohjalla jauhaa kiihkeästi suvaitsevaisuusmantraa ja on muutenkin sellainen cityvihreä-soija-latte-paskanmarja-huivikaula-hipsteri.

      Sellaiset miehet sijoitan automaattisesti neutriboxiin Risu-Ukon ja Bull Mentulan kanssa.

      Eli myönnän syyllisyyteni kaikkiin alussa erittelemiini synteihin, mitä tulee muiden ihmisten kohtaamiseen ajattelevina olentoina.

      • Hyvin sanottu. Sä kun oletkin sitten älykäs ja viisas!

        :D

        Älyähän kaikilla on tarpeeksi. On liian rumia, liian lyhyitä, liian ujoja, liian kilttejä, liian kunnollisia, liian melkeinmitävaan mutta älyä on aina kaikilla juuri sopivasti.


      • erkki-täti
        scrg kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Sä kun oletkin sitten älykäs ja viisas!

        :D

        Älyähän kaikilla on tarpeeksi. On liian rumia, liian lyhyitä, liian ujoja, liian kilttejä, liian kunnollisia, liian melkeinmitävaan mutta älyä on aina kaikilla juuri sopivasti.

        Me ollaan niin samiksii!

        Mutta joo, mietiskelin lisää. Minua taitaa eniten viehättää uteliaisuus ja rohkeus. Ja rohkeudella tarkoitan avointa mieltä.

        Että uskaltaa tutkia ja tarkastella asioita ja ilmiöitä lähemmin, unohtaen hetkeksi muun maailman antamat ennakkoluulot.

        Nykyihmiset useimmiten klikkailevat otsikoita, eivätkä pysähdy ihmettelemään mitään, luulen ma. Luontoelämyksetkin tuntuvat olevan suorittamista kameran linssin kautta, eikä ihmettelylle (ajattelulle) anneta aikaa.

        Minä olen utelias ja estoton mietiskelijä. Mutta alan olla kovin väsynyt ihmisiin. Ennen olin uteliaampi ihmisluontoa kohtaan ja suhtauduin ihmisiin rakastavammin.

        Taidan olla matkalla kohti erakkoluolaa :)


      • HarmaatHiirulaiset
        erkki-täti kirjoitti:

        Me ollaan niin samiksii!

        Mutta joo, mietiskelin lisää. Minua taitaa eniten viehättää uteliaisuus ja rohkeus. Ja rohkeudella tarkoitan avointa mieltä.

        Että uskaltaa tutkia ja tarkastella asioita ja ilmiöitä lähemmin, unohtaen hetkeksi muun maailman antamat ennakkoluulot.

        Nykyihmiset useimmiten klikkailevat otsikoita, eivätkä pysähdy ihmettelemään mitään, luulen ma. Luontoelämyksetkin tuntuvat olevan suorittamista kameran linssin kautta, eikä ihmettelylle (ajattelulle) anneta aikaa.

        Minä olen utelias ja estoton mietiskelijä. Mutta alan olla kovin väsynyt ihmisiin. Ennen olin uteliaampi ihmisluontoa kohtaan ja suhtauduin ihmisiin rakastavammin.

        Taidan olla matkalla kohti erakkoluolaa :)

        Olisi niin sääli, jos erkki-täti kauniine pakaroineen ja kipakoine luonteineen menisi erakkolaan. Miehetkin tarvitsevat unelmia jaksaakseen.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Me ollaan niin samiksii!

        Mutta joo, mietiskelin lisää. Minua taitaa eniten viehättää uteliaisuus ja rohkeus. Ja rohkeudella tarkoitan avointa mieltä.

        Että uskaltaa tutkia ja tarkastella asioita ja ilmiöitä lähemmin, unohtaen hetkeksi muun maailman antamat ennakkoluulot.

        Nykyihmiset useimmiten klikkailevat otsikoita, eivätkä pysähdy ihmettelemään mitään, luulen ma. Luontoelämyksetkin tuntuvat olevan suorittamista kameran linssin kautta, eikä ihmettelylle (ajattelulle) anneta aikaa.

        Minä olen utelias ja estoton mietiskelijä. Mutta alan olla kovin väsynyt ihmisiin. Ennen olin uteliaampi ihmisluontoa kohtaan ja suhtauduin ihmisiin rakastavammin.

        Taidan olla matkalla kohti erakkoluolaa :)

        "Minä olen utelias ja estoton mietiskelijä. Mutta alan olla kovin väsynyt ihmisiin. Ennen olin uteliaampi ihmisluontoa kohtaan ja suhtauduin ihmisiin rakastavammin. "

        Semmoisestahan puhutaan kuin sisäisestä lapsesta. Se on kai pohjimmiltaan utelias, innostunut ja iloinen. Mitä paskaa se on, minkä alle se hautautuu.


      • OlkinukenVierustoveri

        Siis etkö ole enää varma, onko älykkyys mielestäsi kiihottavaa, koska olet luonut harhan epä-älykkäästä miehestä muine ominaisuuksineen ja kategorisoinut hänet sukupuolettomaksi hänen (pitääkö tai edes voiko mielikuvahenkilöstä tai -ihmisluokan yksilöstä käyttää pronominia hän?) mielipiteidensä vuoksi?


    • En jaksa lukea mutta älykkyys on oltava korkea koska en jaksa kädestä suuhun syöttää tietoa, rautaa vääntämällä.

    • ulkoinenfiksuuskunniaan

      Pidän naisista, jotka ovat ulkoisesti fiksuja eli hyvän näköisiä

    • Saa kyllä nainen olla aika pässi että sänkyyn ei kelpaa jos puitteet on kunnossa..

      • Näintäällä

        Sellaisiakin kyllä löytyy, mutta joo, sänkyynmenoon nyt on muutenkin vähän eri kriteerit kuin parisuhteeseen.

        Vähän tyhmempikin saattaa siis kelvata sänkyyn, parisuhteeseen en tyhmää huolis.


      • Näintäällä kirjoitti:

        Sellaisiakin kyllä löytyy, mutta joo, sänkyynmenoon nyt on muutenkin vähän eri kriteerit kuin parisuhteeseen.

        Vähän tyhmempikin saattaa siis kelvata sänkyyn, parisuhteeseen en tyhmää huolis.

        No en miekään huolis jotain aikapommia parisuhteeseen...


    • flowersreally

      Sitä pitää olla jotta sen osaa ohittaa.

    • Täälläkään ei olisi yhtään neitsytsetää, jos naiset oikeasti pitäisivät miehessä älykkyydestä.

      • Se on välttämätön muttei riittävä ehto. Mutta kyllähän sä sen tiesit.

        Onko nuo sun vaihtuvat profiilikuvat sellaisia, että joku olisi saanut yhdistämällä koko kuvan?


      • Kierot naiset haluaa vähemmän itseään älykkäämmän miehen että voi sitä pyörittää sormilla koska niitä ei kiinnosta toimiiko se normaalisti, voi syyttää miestä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kierot naiset haluaa vähemmän itseään älykkäämmän miehen että voi sitä pyörittää sormilla koska niitä ei kiinnosta toimiiko se normaalisti, voi syyttää miestä.

        Miehen voi silloin putsata helpommin.


      • scrg kirjoitti:

        Se on välttämätön muttei riittävä ehto. Mutta kyllähän sä sen tiesit.

        Onko nuo sun vaihtuvat profiilikuvat sellaisia, että joku olisi saanut yhdistämällä koko kuvan?

        Ei. Mulla on ne kaikki tallella ja kokeilin kerran yhdistää niitä. Niistä saa kokonaiset kasvot (silmät, nenä ja suu), mutta koska kuvakulmat ovat erilaisia, lopputulos ei ole yhtään näköinen.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Ei. Mulla on ne kaikki tallella ja kokeilin kerran yhdistää niitä. Niistä saa kokonaiset kasvot (silmät, nenä ja suu), mutta koska kuvakulmat ovat erilaisia, lopputulos ei ole yhtään näköinen.

        Siitä tulisi sitten sellainen picassomainen kokokuva. Enemmän vaan pisteitä taiteellisesta vaikutelmasta, koska tekniset pisteethän on insinöörillä varmaan kunnossa.

        Eräs nainen kerran ihmetteli asuntoni seinällä roikkuvia taidejulisteita. Hän kai oletti että siellä olisi jotain formula-autoja tai panssarivaunuja.


      • mitäpäsemullekuuluu
        scrg kirjoitti:

        Siitä tulisi sitten sellainen picassomainen kokokuva. Enemmän vaan pisteitä taiteellisesta vaikutelmasta, koska tekniset pisteethän on insinöörillä varmaan kunnossa.

        Eräs nainen kerran ihmetteli asuntoni seinällä roikkuvia taidejulisteita. Hän kai oletti että siellä olisi jotain formula-autoja tai panssarivaunuja.

        Eikö miehellä muunlaisia kuvia saa olla seinällä?

        Entä huonekasveja? Saako miehellä olla sellaisia vai onko se liian homoa?


      • Sellainen.picassomainen


      • Sellainen.picassomainen
        HC-ätmel kirjoitti:

        En tee.

        No ei sitten.


      • 879876989876
        HC-ätmel kirjoitti:

        Ei. Mulla on ne kaikki tallella ja kokeilin kerran yhdistää niitä. Niistä saa kokonaiset kasvot (silmät, nenä ja suu), mutta koska kuvakulmat ovat erilaisia, lopputulos ei ole yhtään näköinen.

        Olen itse kuvien kanssa NIIN paljon tekemisissä, että tiedän kyllä miltä näytät. Sama koskee erästä toista nimimerkkiä. Näillä tiedoilla en tietenkään tee mitään. Minulla on siis "valokuvamuisti", ja paljon kokemusta kuvankäsittelystä.


    • kukatahansaolet

      Ihminen, jonka olemassaolo, tapa olla ja jakaa jokin yhteinen aika ja tila, ja joka herättää tunteet... olkoon se todellista älykkyyttä jos niin on... sellainen ihminen viehättää myös seksuaalisesti.

    • onkohan.yhtään

      Onko täällä yhtään lisääntymisseksuaalia? Lisääntymisseksuaalisuus on äärimmäisen ihmeellistä, sitä on vaikea ymmärtää.

      • Minä kun tiedän että on lisääntyvää sorttia enemmän tekee mieli😂


    • Puuroaivo

      Rasittavaa paskantärkeilyä todeta parin sanan asia parillakymmenellä sanalla.

    • naisen-mielestä

      Nykyään liitetään usein sanaan seksi jokin uusi etuliite, jotta saadaan lisää klikkauksia. Sapioseksuaali, demiseksuaali, kuulin niistä ekan kerran täällä.

      Vastaus kysymykseen: harvat viehättävät, useimmat eivät.

    • äykäs

      En usko että voisin rakastua tyhmään, mutta voisin olla seksuaalisesti kiinnostunut tyhmästä.

    • Älykkö11

      Mua kiihottaa oma älykkyyteni :D

    • sivua ei löydy.... so what ever.... älykkäät ihmiset kyllä kiehtovat minua....mutteivat "turn me on"... ymmärrän kaikkien tietynvitunlaisia erikoisuuksia...mutta tänään mulle merkitsi jotain löytää yksi vitun juttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      joten tähän kun se tyssäsi niin hai8sta pasjka

    • Anonyymi

      Oletko Manuaali?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe