Että audilla bemarilla ja mersulla ajaa pienimuaisimmat miehet.
Olen noita treffaillut useamman kuukauden,voi luoja miten pienet niillä on, sama kuin kuorettomalla nakilla jyystäisi, mitään iloa ei noista saa kaikenlisäksi surkeaa sähläämistä.
Millä autolla liikkuu mies jolla on kunnon vehkeet ja taito tyydyttää nainen?
Nyt se on todistettu
21
108
Vastaukset
- eiladoilla
Hmmm...Onko noilla merkeillä ajavat naiset vastaavasti puenipillusia? ...ihan vaan vetäsin päästäni...
- Merkilläsiisväliä
Olen nainen ja ajan yhdellä mainitulla merkillä eli siis onko minulla nyt tiukka? Upeaa olen siis ostanut oikean merkkisen auton. Helpotti kovasti kun tuo opeli oli vaihtoehto!
- Pienijapippurinen_
Ei naiset yleensä huoli miesten kuola-astioita. Naisella pitää olla pieni ja pippurinen ja oikean värinen. Siis puhe on autosta.
- TeatteriaKaikki
Ne on uraihmisiä. Toisten ihmisten huomioonottaminen on heille väline oman uran pönkittämiseen.
Aivan. Automerkistä voi päätellä kaiken miehistä. Aivan kuin naisesta, millainen käsilaukku sillä on. Eikä ole mitään eroa, ajaako vanhalla 315:lla vai uudella X6:lla.
315:sen apukuskin paikalla istuu sosiaalimarkkinatalous kun uuden X6:sen apukuskin paikalla istuu markkinaarvopakkaus.
:) 315 demari. Ai että tuosta on muistoja. Eka auto jolla ajelin ja opettelin jäällä ajamaan, sellassena pikku natiaisena, että ratin jli ei nähny ilman tyynyjä perseen alla ja jalat yltti just just polkimille.
Usiampi tankillinen tuli cruisailtua talven aikana. Huvittavaa oli myös se, että bensa mittarin tyhjää näyttävä luhenne oli R-kirjain, joka on miun isän etunimen eka kirjain. "Nyt on siun vuoro ajella, kun mittari näyttää Rebelliä." :)- hahhahhahaa
mersakuski älähti :D
No kyllähän se vituttaa, jos joku väittää ranskalaisella autolla ajavalla olevan suurempi työkalu. :-(
- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
No kyllähän se vituttaa, jos joku väittää ranskalaisella autolla ajavalla olevan suurempi työkalu. :-(
Ehkäpä se ei ranskiskuskeille ainakaan ole niin iso ongelma kuin teille.
Ikis..M kirjoitti:
Ehkäpä se ei ranskiskuskeille ainakaan ole niin iso ongelma kuin teille.
Niin sen täytyy olla. Ei kai niidenkään psyyke loputonta määrää ongelmia kestä.
- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin sen täytyy olla. Ei kai niidenkään psyyke loputonta määrää ongelmia kestä.
Minä en kyllä näe että missä ihmeessä ranskiskuskeilla pitäisi olla ongelmaa?
Ikis..M kirjoitti:
Minä en kyllä näe että missä ihmeessä ranskiskuskeilla pitäisi olla ongelmaa?
No autossa ainakin. Jos epäilyttää, niin katselepas tilastoja, miten ne säilyttävät jälleenmyyntiarvonsa. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
No autossa ainakin. Jos epäilyttää, niin katselepas tilastoja, miten ne säilyttävät jälleenmyyntiarvonsa. :-)
Lähipiirissä on sanonta, "Ranskalaiset ei osaa kyllä tehä mitään muuta, kuin kortsuja ja hajuvesiä." :)
- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos on hankintahintakin edullisempi niin mitä väliä jollakin jälleenmyyntiarvolla muka on? Se kun vaan kylmä fakta sattuu olemaan niin että kinneri kuin kinneri pudottaa arvoaan sen verran vuosittain että minusta niitä jälleenmyyntihintoja on turha miettiä, viisainta vaan jos ajaa itse sitten nolla-arvoiseksi hankinnan tai ainakin lähelle sitä. Sitäpaitsi, on ihan sama minkä merkkinen tämän päivän henkilöautoista erityisesti diesel mutta luultavasti bensakin on, muutaman vuoden päästä sille on turha kuvitella mitään hintaa kun sähköllä kulkevat tulevat nyt lujaa.
pete_pjn kirjoitti:
Lähipiirissä on sanonta, "Ranskalaiset ei osaa kyllä tehä mitään muuta, kuin kortsuja ja hajuvesiä." :)
Jep. :-)
Ikis..M kirjoitti:
Jos on hankintahintakin edullisempi niin mitä väliä jollakin jälleenmyyntiarvolla muka on? Se kun vaan kylmä fakta sattuu olemaan niin että kinneri kuin kinneri pudottaa arvoaan sen verran vuosittain että minusta niitä jälleenmyyntihintoja on turha miettiä, viisainta vaan jos ajaa itse sitten nolla-arvoiseksi hankinnan tai ainakin lähelle sitä. Sitäpaitsi, on ihan sama minkä merkkinen tämän päivän henkilöautoista erityisesti diesel mutta luultavasti bensakin on, muutaman vuoden päästä sille on turha kuvitella mitään hintaa kun sähköllä kulkevat tulevat nyt lujaa.
Et siis viitsinyt tarkistaa. Niin se vaan on, että uutena samanhintaisen ranskalaisen ja saksalaisen jälleenmyyntiarvossa on merkittävä ero.
Sähköautojen yleistyminen vie vielä kauan. Vaikka akkutekniikka kehittyisi niin, että niillä pääsisi saman matkan kuin bensakoneilla, niin hinnat eivät vielä pitkään aikaan ole kilpailukykyisiä.- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
Et siis viitsinyt tarkistaa. Niin se vaan on, että uutena samanhintaisen ranskalaisen ja saksalaisen jälleenmyyntiarvossa on merkittävä ero.
Sähköautojen yleistyminen vie vielä kauan. Vaikka akkutekniikka kehittyisi niin, että niillä pääsisi saman matkan kuin bensakoneilla, niin hinnat eivät vielä pitkään aikaan ole kilpailukykyisiä.Joo en tarkistanut. Viittaatko nyt sitten siihen ettei VAG -konsernin kinnereitä oteta liikkeisiin enää ollenkaan vaihdossa? Sitäkin nimittäni esiintyy niillä, mersulla ehkä vähän parempi tilanne ja kuka nyt puhuukaan uusista autoista? Minä ainakin yleensä hankin sopivasti käytetyn alle 100t ajetun. Ja mitä väliä muutenkaan niin kuin aiemmin sanoin, auto on huono sijoituskohde jokatapauksessa.
Ei muuten vie kauaa, akkupuolella alkaa olla suunnilleen ikuisesti kestäviä, polttokennot tuleen jne. jostain perusdieselistä et pääse kohta eroon enää:
http://www.iltalehti.fi/autot/2015052219735155_au.shtml
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001927934.html
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/bensiini-ja-dieselautot-kielletaan-2-maassa-vain-sahkoautot-sallituiksi-6537052
2025 on jo aika lähellä, mitä luulet että haluaako joku viiden vuoden päästä enää kiellettäväksi tulevaa mallia vaikka se kokonaisuutena käytön kannalta paras vielä olisikin? Ikis..M kirjoitti:
Joo en tarkistanut. Viittaatko nyt sitten siihen ettei VAG -konsernin kinnereitä oteta liikkeisiin enää ollenkaan vaihdossa? Sitäkin nimittäni esiintyy niillä, mersulla ehkä vähän parempi tilanne ja kuka nyt puhuukaan uusista autoista? Minä ainakin yleensä hankin sopivasti käytetyn alle 100t ajetun. Ja mitä väliä muutenkaan niin kuin aiemmin sanoin, auto on huono sijoituskohde jokatapauksessa.
Ei muuten vie kauaa, akkupuolella alkaa olla suunnilleen ikuisesti kestäviä, polttokennot tuleen jne. jostain perusdieselistä et pääse kohta eroon enää:
http://www.iltalehti.fi/autot/2015052219735155_au.shtml
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001927934.html
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/bensiini-ja-dieselautot-kielletaan-2-maassa-vain-sahkoautot-sallituiksi-6537052
2025 on jo aika lähellä, mitä luulet että haluaako joku viiden vuoden päästä enää kiellettäväksi tulevaa mallia vaikka se kokonaisuutena käytön kannalta paras vielä olisikin?Noh, arvaus se on tuokin. En tosin löisi vetoa tuon asian puolesta.
- Dickturpin
Pikkuautolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717