http://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/170013/735a14a80e
Perussuomalaisten ajatuspajan tuore julkaisu on kokoelma feministejä parjaavia mielipidekirjoituksia. Kirjoittajien joukossa ei ole yhtään vakavasti otettavaa tutkijaa, vaan kyseessä on lähinnä kokoelma kummallisia mielipidekirjoituksia.
Kirjan julkaiseminen on erikoinen veto Suomen Perustalta ja sen lähinnä perussuomalaisista kansanedustajista koostuvalta hallitukselta. Ajatuspajan tehtävä kun tuskin on karkottaa puolueen viimeisetkin naiskannattajat.
Naiset pakenee persuista
16
62
Vastaukset
- näin-on-käynyt
Persuista on lyhyessä ajassa lähtenyt 16 naispuolista kunnanvaltuutettua. Niin kertoo Soinismin Musta Kirja. Ilmeisesti vain naiset, jotka tahtovat käyttää persupuoluetta jonkun henkilökohtaisen kaunansa kostovälineenä, kannattavat enää persuja??
- VoeTaevas
Mikä on henkilökohtainen kauna?
VoeTaevas kirjoitti:
Tuskin kukaan, keskenäänkin rähisevän ja kähisevän peräreikäpuolueen kautta, kuvittelee mihinkään yhteiseen voivan mitenkään vaikuttaa. Jäljelle jää henkilökohtaisen kostamisen motiivi. Sikäli, kun sekään, suomen surkeimman puolueen kantta onnistuu.
- 17plus
VoeTaevas kirjoitti:
Muistaakseni muuan persuja läheisesti rakastava kokoomusedustaja oli sukunimeltään Kauna. Hänen mielestään maahanmuuttajilla on aivan liian hyvät lastenvaunut.
- tuomittu_pikarakastaja
Putkonen on tämänkin persujen hengen tuotteen paras puolesta puhuja ja se kertoo paljon !!!
- PepePallopää
Miksi täällä kirjoitellaan ihan höpöjuttuja?
- ikävissään.piruilevat
Naiset purkavat pahaa oloaan ryhtymällä persujen kannattajiksi. Mistä se paha olo johtuu? Tiedän ainakin yhden varman tapauksen, mutta ei siitä sen enempää ;-) Politiikalla asian kanssa ei loppujen lopuksi ole kuitenkaan juuri mitään tekemistä.
- PepePallopää
Puhu ihan omasta puolestas vaan :-)
- vuosipäivät.vilistää
Ei se paha olo persuilemalla lähde. Se lähtee jollain ihan muulla, kuten hyvin tiedät?! ;-)
- P.Pallopää
Yleensä lähtee lepäämällä?
- ihmeellisiä-asioita
Totta tuokin. Tosin, se on ratkaisevaa missä lepää ja miten lepää. Jos on ollut oikein paha olo, tarvitaan suusta suuhun tekohengitystä. Siinä helposti lähistön kuusetkin kaatuu??
- P.Pallopää
Niinhän se menee, että lusikka seinässä kaataa pitkän rivin kuusia. Näin sanoo ikiwanhat
- simasuun.nähnyt
Oi niitä aikoja - ja tapoja!!
- P.Pallopää
Hmmm, niinpä.
- i-w
Meitin muija mihinkään lähe. Tossa se köllöttelee onnellisna.
- MihinNaisiaTarvitaan
Leijonariipus-Lindströmin kotikaupungissa naisten syrjintä on ollut ehkä kaikkein räikeintä. Kaikki pätevimmät naiset on systemaattisesti syrjäytetty ja jäljelle on jäänyt vain kahvinkeittäjäpönöttäjät, joista ei ole vaaraa ministerin poliittiselle uralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2293215Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4411476Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221386Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5351276- 1091238
- 1121212
- 46964
- 66954