"Elämä jatkuu radallaan,
kaikki kuolee omalla ajallaan."
http://aijaa.com/jaxQSN
Ad impossibilia nemo tenetur.
15
109
Vastaukset
- monesko.kerta.jo
Kui se ny sillai kuali?
- hjallisrunoilija
Harkimon imitaatiohahmo kuittaisi "Älä nyt vittu valehtele, ei tää palsta mihinkään kuole. Ei ruttoon ei kranaattiin
- ei_me_oo_kualtu
.
"Varmistin asian me ei oo kualtu"
har!11
.
Ei se mihinkään oo kuollu, keräilee voimia.
- kutsu-niitä
Trollhättaneitten poissalolo kaivertaa palstaa.
Eiköhän ne viikonlopuksi ilmaannu :) Mulla on ikävä yhtä, joka muistaa kaikki mun palstan kirjoitukset ulkoa, sellaisetkin, mitä ei itse kykene. Onko se unhoittanut minut? :( Se on myös mukavan kriittinen, kaikissa mun lausahduksissa on joku jännä pimeä sivumerkitys, mitä itse en oo tajunnutkaan. Tahtoo takaisin!
- trolli-vaihtoi-palstaa
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Eiköhän ne viikonlopuksi ilmaannu :) Mulla on ikävä yhtä, joka muistaa kaikki mun palstan kirjoitukset ulkoa, sellaisetkin, mitä ei itse kykene. Onko se unhoittanut minut? :( Se on myös mukavan kriittinen, kaikissa mun lausahduksissa on joku jännä pimeä sivumerkitys, mitä itse en oo tajunnutkaan. Tahtoo takaisin!
Genio kirjoittelee nykyään sioille.helmiä-nikillä sinkut-palstalla.
- Trollhättanissa---
.
"Ollaanks myö # TROLLHÄTTANISSA ?????????? #"
https://www.youtube.com/watch?v=KZy6qQBjxIg
har
. Trollhättanissa--- kirjoitti:
.
"Ollaanks myö # TROLLHÄTTANISSA ?????????? #"
https://www.youtube.com/watch?v=KZy6qQBjxIg
har
.Tuo on oikeesti pelottava video D:=
- hahhhhaa
Tuo on oikeesti pelottava video D:=
Eiköhän ne viikonlopuks ilmaannu (trollit) sanoit.. olit aika oikeassa... :)
hahhhhaa kirjoitti:
Eiköhän ne viikonlopuks ilmaannu (trollit) sanoit.. olit aika oikeassa... :)
Missämissä?? Mun aloitukseen hushus! Trollit ja trollittomat!
- pelottavat_kädet--
Tuo on oikeesti pelottava video D:=
.
"Joo ja mitä ne kuvissa vilahtavat kädetkin on hui :)"
har!1
.
- Lääkelehtinen
Ukki! Oot hengissä! Melkoinen ylläri .
harvittu!!1111Saatanavittu sinä joka olet kärsinyt hapenpuutteesta koko elämäsi, niin sinullakin on vielä toivoa, jos olet ollut sen Lahtelaisen apteekin asiakas.
- hapenpuute_welii--
.
"Happivajaus-welii taas häiriköimässä täällä todella sivistymätöntä käytöstä hyiiiii"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947813- 374127
- 483680
- 2533358
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232856Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482680
- 462663
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292609