Ad impossibilia nemo tenetur.

15

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monesko.kerta.jo

Kui se ny sillai kuali?

• hjallisrunoilija

Harkimon imitaatiohahmo kuittaisi "Älä nyt vittu valehtele, ei tää palsta mihinkään kuole. Ei ruttoon ei kranaattiin

• ei_me_oo_kualtu

.

"Varmistin asian me ei oo kualtu"

har!11

.

• Ei se mihinkään oo kuollu, keräilee voimia.

• kutsu-niitä

Trollhättaneitten poissalolo kaivertaa palstaa.

• Eiköhän ne viikonlopuksi ilmaannu :) Mulla on ikävä yhtä, joka muistaa kaikki mun palstan kirjoitukset ulkoa, sellaisetkin, mitä ei itse kykene. Onko se unhoittanut minut? :( Se on myös mukavan kriittinen, kaikissa mun lausahduksissa on joku jännä pimeä sivumerkitys, mitä itse en oo tajunnutkaan. Tahtoo takaisin!

• trolli-vaihtoi-palstaa
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Eiköhän ne viikonlopuksi ilmaannu :) Mulla on ikävä yhtä, joka muistaa kaikki mun palstan kirjoitukset ulkoa, sellaisetkin, mitä ei itse kykene. Onko se unhoittanut minut? :( Se on myös mukavan kriittinen, kaikissa mun lausahduksissa on joku jännä pimeä sivumerkitys, mitä itse en oo tajunnutkaan. Tahtoo takaisin!

Genio kirjoittelee nykyään sioille.helmiä-nikillä sinkut-palstalla.

• Trollhättanissa---

Eiköhän ne viikonlopuksi ilmaannu :) Mulla on ikävä yhtä, joka muistaa kaikki mun palstan kirjoitukset ulkoa, sellaisetkin, mitä ei itse kykene. Onko se unhoittanut minut? :( Se on myös mukavan kriittinen, kaikissa mun lausahduksissa on joku jännä pimeä sivumerkitys, mitä itse en oo tajunnutkaan. Tahtoo takaisin!

.

"Ollaanks myö # TROLLHÄTTANISSA ?????????? #"

https://www.youtube.com/watch?v=KZy6qQBjxIg

har

.

• hahhhhaa

Tuo on oikeesti pelottava video D:=

Eiköhän ne viikonlopuks ilmaannu (trollit) sanoit.. olit aika oikeassa... :)

• hahhhhaa kirjoitti:

Eiköhän ne viikonlopuks ilmaannu (trollit) sanoit.. olit aika oikeassa... :)

Missämissä?? Mun aloitukseen hushus! Trollit ja trollittomat!

• pelottavat_kädet--

Tuo on oikeesti pelottava video D:=

.

"Joo ja mitä ne kuvissa vilahtavat kädetkin on hui :)"

har!1

.

• Lääkelehtinen

Ukki! Oot hengissä! Melkoinen ylläri .

harvittu!!1111

• Saatanavittu sinä joka olet kärsinyt hapenpuutteesta koko elämäsi, niin sinullakin on vielä toivoa, jos olet ollut sen Lahtelaisen apteekin asiakas.

• hapenpuute_welii--

.

"Happivajaus-welii taas häiriköimässä täällä todella sivistymätöntä käytöstä hyiiiii"

har!1

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2483
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1774
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      320
      1415
    4. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      57
      1018
    5. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      979
    6. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      55
      870
    7. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      854
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      37
      786
    9. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      37
      717
    10. Sinulle vain

Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy
      Ikävä
      45
      688
    Aihe