Moi, katsastuksessa katsastaja ihmetteli, kun lisäjarruvalo ei syty, kuin pitkien valojen asennossa, siis äärioikealla,eikä kytkinkään toimi muissa asennoissa ja hylkäys tuli !
Mielestäni takasumarissa ei olemitään toimintahäiriötä, onko muilla tietoa asiasta?
Transporter 2000, lisäjarruvalo
Hzm
2
239
Vastaukset 2
- tsuikkapää
no jo se että kytkin ei toimi kun pitkien valojen asennossa riittää hylkäysen perusteeksi.kyllä kytkimen kuuluu toimia vaikka ilman valoja.onhan se nyt pirun vaikeaa ajella ja vaihtaa vaihteita toimimattomalla kytkimellä,paitsi jos on pitkätvalot päällä.
- mikävalosenytsitoli
Olen samaa mieltä. Takasumarissa ei taida olla mitään vikaa. Et ainakaan kerro että olisi.
Mutta eikös se hylky tullut lisäjarruvalosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45682- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52544
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48457
- 38450
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437