Hän tahtoo aina, että menen hänen luokseen. Meillä on välimatkaa n. 100 km. Missä vika?
Mies ei tule kylään
14
671
Vastaukset
- 12345abcde
Kysy mieheltä. Teillä on muutakin välimatkaa kuin maantieteellistä.
- josrakastatsitä
Ei sillä ole rahaa, ja sä ämmä meet
- miesäästäsiitä
aavistellenko oikein? miehen etunimi alkaa F...a
- senjälkeenkerronlisää
kuka on se mies???
- petturimieseimuuta
mies siinnä säãstã ja matkustele jonkun toisen naisen kotiin. Voi näinkin olla ja yleensä näin se menee
- FCO
miksi mies menisi sinulle kylään, kuin itte juokset sinne, on sillä muitakin panopuita
- kallekustiikullio
Säästää bensassa ja autoo...Fiksu kaveri..:D
- kljkuiop
Ei ihan niin fiksu kaveri, jos saa naisen ihmettelemään käytöstä tai epäilemään miehen sitoutuneisuutta suhteeseen. Kovin outoon tai laiskaan kyllästyy, joten omaa käytöstä kannattaa miettiä. Ylipäätään nuukuus ei ole hyve. Minusta kuulostaa laiskalta ja mukavuudenhaluiselta kaverilta. Mutta kysymällä, miksi ei halua tulla luoksesi, asia selviää.
- justinäinluullen
uskon syvästi että ulkomaalainen mies ja ehkäpä jo tunnen sen tyypin, ratsasta niin siinnä kuin siellä. Sun vika kun niin tyhmä oot, oisko "herralla " vihreä henkilöauto?
- välimatkaa
Tosiies haluaa olla siellä missä ei tarvitse kysellä lupaa mihin saa istua.
Missä vika?
Jos tässä on joku vika niin se on sinulla päässä tai matkakustannuksissa. - mieFCO
minulle tuli kylään vaikka välimatka 140km, sun oma vika että itse menet kylään
- mkojiu
juu sama homma muija asui rivarissa itte puulämmitteisessä talossa ja aina olisipitänyt mennä sen luokse viikonlopuksi istumaan sohvalle, sit tulee kotiin sunnuntaina ja kämppä jäässä, mutta ainakin munat tyhjinä vastapainoksi
- no.long.distance.to.me
Juuri tämän takia en haluaisi pitkän matkan suhdetta.
Jos haluaa nähdä toista useamman kerran viikossa niin aika tylsää olisi ajella jotain 100 km suuntaansa.
Joku 50km voisi olla sellainen raja ehkä mitä vielä jaksaisi ajaa. - Ei.koskaan.enää
Yhden tiedän itsekin, A*i nimeltään.
Pitää naista esineenä. Rahaa lainaa, vaikka hyväpalkkainen työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579