Eka kertani

innocencelost

Halusin vihdoin eroon siitä neitsyydestä joka oli kaveripiirissä harvinaista. Häpesin siis että olin neitsyt.

Eräänä päivänä menin baariin, kaupungin pahimpaan räkälään mitä kuvitella saattaa. Joku mua vähän vanhempi mies tuli juttelemaan ja tarjosi minulle siiderin.

Näin jälkeenpäin tuntuu ihan hullulta! Miten saatoin...

Mies alkoi ehdotteleen mulle jatkoja ja mä lähdin sen kotiin. Siellä oli tosi sotkuista, kaljatölkkiä siellä täällä. Tää mies kaato meille lasit jotain ällöttävää hedelmäviiniä ja mentiin sen parvekkeelle tupakalle. En siis oikeesti normaalisti polta mut sillä kertaa tuntui siltä et tarvitsin tupakan. Sit kun mentiin takas sisälle, se mies kehu mua kauniiks ja lupas viedä mut joskus ulos syömään. Sen jälkeen se ehdotti et mentäis makkariin ja et se haluis "nussia" mua. No mä sit suostuin.

En olis halunnut sitä yhtään. Halusin vain eroon neitsyydestä. Mies otti lompakostaan kondomin ja alko työntymään muhun. Ootin vain et se on ohi. Se ei meinannut millään aluks onnistuu, en kehdannut aluks sanoo et oon neitsyt. Lopulta tunnustin sen. Se katso mua jotenkin irvokas ilme kasvoilla. Sit se haki keittiöstä jotain ruokaöljyä ja levitti sitä mun intiimialueille. Se haisi valkosipulilta ja yrteiltä. Vähän nipisti, mut ei se sattunut niin paljon ku mä olin aatellu.

Mies oli saavuttamassa huippunsa kun se pyysi mua kääntymään ja menemään kontalleni. Sit se lopulta puristi mua pepusta ja tuli samalla. Kun se oli ohi, se mies nukahti.

Mä pukeuduin, keräsin kamppeet ja häivyin.

Että kun mua harmittaa ja kaduttaa tuo juttu. Tunnen itseni jotenkin "likaseks" ton takia ja seksi ei jotenki kiinnosta mua enää yhtään.

Nyt mä oon tavannut yhen kundin ja aletaan tässä pikku hiljaa olla jo pari. Mut tää seksi ei oo kuviois vielkään vaik aikaa on jo kulunut. Mulla on ahdistava olo tost mitä oon menny tekeen itelleni/kokenut mut en kehtaa tai halua kertoa sitä kellekään. Mite tai mitäköhän mä sanoisin tälle mun nykyselle, et miks "pihtaan" siltä. Tai et siis miten selittäsin sille et vika ei oo siinä. Oon siis 19 wee ja toi mitä tapahtu niin oon ollu täysi-ikäinen kyl. Mitään rikosta ei oo tapahtunut, tunnen vain oloni jotenkin saastaiseks

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimppakyytipoika

      No voi voi..ei sille mitään voi

      • 1123454345454345

        Aika parantaa haavat.Kun ikää karttuu voi olla armollinen itselleen ja toisille. Pystyy hyväksymään itsensä ja muut sellaisina kuin ovat.
        Mennyt on mennyttä , on luotava tulevaisuutta


    • hdlhkd

      Kyllä miehenä on todettava että joskus ja jotkut miehet ovat sikoja pahempia. Enemmänkin ihmetyttää kuinka te naiset olette niin heikkoitsetuntoisia, että annatte tällaisille?! Päiväsaikaan sellainen haiseva ukko ei kiinnostais hölkäsen pölähtävän, mutta te sitten annatte pillua sellaisille ja päiväsaikaan taas ootte niin siistejä tyttöjä.... että kauhean valikoivasti katsotte miehiin... Ei mee päähän tuo. Kai ootte samasta sikalasta ja siksi teillä on vetoa toisiinsa. Pysykääkin sitten siellä.

    • Hyvää_yötä

      Jo oli melkoinen provo ja satu.

    • muistansen

      totta se oli minä nuorempana jouduin kanssa hoitelemaan usean eri tytön neitsyyden pois aluksi painoin tietty paljaalla koska tauti pelkoa ei ollut ja loppua kohti viritin kumia päälle ennenkuin irtosi siemennesut pussiin. oli tiukkaa ja oli väljää, riippuen tytön teho/paino indeksistä
      ehkä se 14v neitsyt urheilija tyttö oli tiukin, munaan sattui sisään ja ulosvedossa vaikka oli litimärkä, hirveä puristus, oisi mukava painaa sitä näin yli 30 vuoden jälkeen ihan testimielessä miten mälli irtoaisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      189
      3276
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      181
      2456
    3. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1527
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1479
    5. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      104
      1370
    6. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1153
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1140
    8. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      26
      1029
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      62
      923
    10. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      12
      850
    Aihe