Nussittiin viime yönä anopin kaa. Oon nuori kundi ja join olutta koko illan, soitin sit sil ja nähtiin, asia johti toiseen ja se vaan tapahtu. Siis voi ei...mitä mä nyt teen?
Härski panojuttu
9
3709
Vastaukset
- Ressukkaoot
Olet vaan lapsellinen ja pahasti häiriintynyt provoilija. Mene häpeemään!
- tohtoriziminginen
Ei hätä ole tämän näköinen. Tasapuolisuuden vuoksi panet appiukkoa ensi kerralla, kun vedät kännit. Kyllä maailma siitä taas kirkastuu!
- dfrqby
No sattuu olemaan tällaisiakin ihan ilman mielikuvitusta. Meillä avioparina on appivanhempien kanssa aika mutkaton suhde seksissä, kaikki bi. Lienee tosin harvinaista. Täysi-ikäisten insestiä ei muuten mitenkään tule sotkea pedofiliaan!
- Anonyymi
Kirkasta koneeseen ja tasapuoliset mällit appeen , niin balance säilyy!
- löylykauha-
hanuriin...
- paraslahja
odotan joulua. olemme anopin kanssa jakaneet suvun lahjat 4.v eikä kertaakaan ole pukki palkatta jäänyt. on niin puna poskinen tonttu että. kyselee lahjatoiveita kesälläkin
- Xerof
Anoppini on seksikäs ja kerran kun olimme kahden mökillä se tapahtui saunassa. Hän tuli muka vahingossa sisään ja pahoitteli, tähän minä, että tule tänne vain, kyllä tänne viereen mahtuu. No siinä kävi juuri niinkuin olin kauan haaveillut. Olipa saunareissu joka ei heti unohdu. Sovimme jälkeenpäin, että asia jää meidän väliseksi ja niin on jäänytkin.
- ItsekkinTollo
Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D
- Anonyymi
ItsekkinTollo kirjoitti:
Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D
Nytten juolahti mieleen että poikkinainti on ristiinpanemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048