Härski panojuttu

tomituomo

Nussittiin viime yönä anopin kaa. Oon nuori kundi ja join olutta koko illan, soitin sit sil ja nähtiin, asia johti toiseen ja se vaan tapahtu. Siis voi ei...mitä mä nyt teen?

9

3565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ressukkaoot

Olet vaan lapsellinen ja pahasti häiriintynyt provoilija. Mene häpeemään!

• tohtoriziminginen

Ei hätä ole tämän näköinen. Tasapuolisuuden vuoksi panet appiukkoa ensi kerralla, kun vedät kännit. Kyllä maailma siitä taas kirkastuu!

• dfrqby

No sattuu olemaan tällaisiakin ihan ilman mielikuvitusta. Meillä avioparina on appivanhempien kanssa aika mutkaton suhde seksissä, kaikki bi. Lienee tosin harvinaista. Täysi-ikäisten insestiä ei muuten mitenkään tule sotkea pedofiliaan!

• Anonyymi

Kirkasta koneeseen ja tasapuoliset mällit appeen , niin balance säilyy!

• löylykauha-

hanuriin...

• paraslahja

odotan joulua. olemme anopin kanssa jakaneet suvun lahjat 4.v eikä kertaakaan ole pukki palkatta jäänyt. on niin puna poskinen tonttu että. kyselee lahjatoiveita kesälläkin

• Xerof

Anoppini on seksikäs ja kerran kun olimme kahden mökillä se tapahtui saunassa. Hän tuli muka vahingossa sisään ja pahoitteli, tähän minä, että tule tänne vain, kyllä tänne viereen mahtuu. No siinä kävi juuri niinkuin olin kauan haaveillut. Olipa saunareissu joka ei heti unohdu. Sovimme jälkeenpäin, että asia jää meidän väliseksi ja niin on jäänytkin.

• ItsekkinTollo

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

• Anonyymi
        ItsekkinTollo kirjoitti:

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

Nytten juolahti mieleen että poikkinainti on ristiinpanemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe