Härski panojuttu

tomituomo

Nussittiin viime yönä anopin kaa. Oon nuori kundi ja join olutta koko illan, soitin sit sil ja nähtiin, asia johti toiseen ja se vaan tapahtu. Siis voi ei...mitä mä nyt teen?

9

4060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ressukkaoot

Olet vaan lapsellinen ja pahasti häiriintynyt provoilija. Mene häpeemään!

• tohtoriziminginen

Ei hätä ole tämän näköinen. Tasapuolisuuden vuoksi panet appiukkoa ensi kerralla, kun vedät kännit. Kyllä maailma siitä taas kirkastuu!

• dfrqby

No sattuu olemaan tällaisiakin ihan ilman mielikuvitusta. Meillä avioparina on appivanhempien kanssa aika mutkaton suhde seksissä, kaikki bi. Lienee tosin harvinaista. Täysi-ikäisten insestiä ei muuten mitenkään tule sotkea pedofiliaan!

• Anonyymi

Kirkasta koneeseen ja tasapuoliset mällit appeen , niin balance säilyy!

• löylykauha-

hanuriin...

• paraslahja

odotan joulua. olemme anopin kanssa jakaneet suvun lahjat 4.v eikä kertaakaan ole pukki palkatta jäänyt. on niin puna poskinen tonttu että. kyselee lahjatoiveita kesälläkin

• Xerof

Anoppini on seksikäs ja kerran kun olimme kahden mökillä se tapahtui saunassa. Hän tuli muka vahingossa sisään ja pahoitteli, tähän minä, että tule tänne vain, kyllä tänne viereen mahtuu. No siinä kävi juuri niinkuin olin kauan haaveillut. Olipa saunareissu joka ei heti unohdu. Sovimme jälkeenpäin, että asia jää meidän väliseksi ja niin on jäänytkin.

• ItsekkinTollo

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

• Anonyymi
        ItsekkinTollo kirjoitti:

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

Nytten juolahti mieleen että poikkinainti on ristiinpanemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      189
      8652
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4688
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3720
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3096
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2732
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2458
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1718
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1485
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      64
      1308
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      417
      1255
    Aihe