Kuntavaalit lähestyy ja erään ehdokkaan (sdp) lausumaa:
-" Älkää ottako kommentointiani (vaali lupaukset) henkilökohtaisesti. Se ei ole sitä, jollen erikseen sitä mainitse."
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos vaali lupaukset noudattaa epäilemättä ideatasolla organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
Poliitikko ainesta
7
79
Vastaukset
- SivullinenIhmettelijä
Kappas, persu yrittää epätoivoisena levittää nimettömiä huhuja. Ei kai siinä, vaalitaktiikka tuokin.
- ÄläNytTaasJaksa
Paskapuhettahan nämä kaikki on siihen asti kunnes lyöt nimen ja lähteen pöytään.
- Täikönkari
Ai sekö on se paikallinen maailmanparantaja, hippi, Kyllitäti ja pikku diktaattori.
Vai kunnanvaltuustoom? No huh huh! 😂😂😂
http://areena.yle.fi/1-3704947 - Voi_
hiton paska mikä kikattelija. Siinä menee valtuuston kokousaikataulut uusisksi, jos tolle puheaikoja annetaan?
- Sometaisto
Tosiasia on, että vihervassarien ja demarien pääkonttorista on ohjeistettu pelaamaan somessa rumaa peliä parjaamalla ja valehtelemalla. Se toimii, täytyy tunnustaa. Kuulemma kenttäväkeäkin hävettää jotkut massalevityjsenä lähetellyt viestit.
- Oijavoi
Kaikkea sitä kuuleekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522