Löytyykö kokemuksia Panama Jack Igloo nilkkurista?

äiskä02

Tarvitsen apua. Ostin tänään k-kengästä kalliit nilkkurit tytölleni. Myytiin vedenpitävänä ja lämpimänä. Huomasin kotona että kengät on tehty Espanjasta. Uskon että ovat lämpimät, onhän sisällä aitoa villaturkistakin, mutta vedenpitävyys askaruttaa. Kerran erehdyin ostamaan italialaiset lämpimät saapaat, imivät vettä kuin wessapaperi. Uskallanko kokeilla näitä vai menenko heti palauttamaan.

2

9968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrriikka

Itse ostin samat, mutta aion käyttää vain pakkassäällä, koska sen verran kalliit, etten halua pilata loskassa. Sadesäälle ja plussakeliin mulla on jokasään kengät, joilla uskallan astua tarpeen tullen lätäkköön. Eihän nahka kuitenkaan vettä kestä siinä määrin kuin vaikka kumpparit. Varmasti nämä nilkkurit jotain kestävät, mutta eiköhän se vesi pilaa liiassa määrin kengän pinnan ja voi tulla saumoista läpi. Varmaan vähän sama kuin jossain vedenpitävissä takeissa luvataan, että kestää vettä sentin verran ja sen jälkeen tulee läpi. Eli eiköhän uskalla nytkin jopa käyttää, jos nyt ei suoraan lammikkoon astu.

• Anonyymi

Hyvä kun olet Panama Jackien kanssa varuillasi: tyttäreni osti pitkän pohdinnan jälkeen, kestävää kehitystä ajatellen ko. merkin €250 maiharit, joista toisen kanta repesi 5kk käytön jälkeen. Opiskelijavaihdon vuoksi ( kengät tallessa Suomessa sen ajan käyttämättömänä) reklamaation teko meni 9 päivää yli vuoden, joka on kuluttajakaupassa takaraja. Jälleenmyyjä Halonen oli kysynyt (?) suutarilta saako kenkää kuntoon, ei saanut kuulemma, ja lähetti asiakkaan kotiin käyttökelvottoman kengän kanssa.
      (Nyt kenkä on käytetty taitavalla suutarilla, ja kengät voi ottaa käyttöön).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe