Tarvitsen apua. Ostin tänään k-kengästä kalliit nilkkurit tytölleni. Myytiin vedenpitävänä ja lämpimänä. Huomasin kotona että kengät on tehty Espanjasta. Uskon että ovat lämpimät, onhän sisällä aitoa villaturkistakin, mutta vedenpitävyys askaruttaa. Kerran erehdyin ostamaan italialaiset lämpimät saapaat, imivät vettä kuin wessapaperi. Uskallanko kokeilla näitä vai menenko heti palauttamaan.
Löytyykö kokemuksia Panama Jack Igloo nilkkurista?
2
9048
Vastaukset
- Rrriikka
Itse ostin samat, mutta aion käyttää vain pakkassäällä, koska sen verran kalliit, etten halua pilata loskassa. Sadesäälle ja plussakeliin mulla on jokasään kengät, joilla uskallan astua tarpeen tullen lätäkköön. Eihän nahka kuitenkaan vettä kestä siinä määrin kuin vaikka kumpparit. Varmasti nämä nilkkurit jotain kestävät, mutta eiköhän se vesi pilaa liiassa määrin kengän pinnan ja voi tulla saumoista läpi. Varmaan vähän sama kuin jossain vedenpitävissä takeissa luvataan, että kestää vettä sentin verran ja sen jälkeen tulee läpi. Eli eiköhän uskalla nytkin jopa käyttää, jos nyt ei suoraan lammikkoon astu.
- Anonyymi
Hyvä kun olet Panama Jackien kanssa varuillasi: tyttäreni osti pitkän pohdinnan jälkeen, kestävää kehitystä ajatellen ko. merkin €250 maiharit, joista toisen kanta repesi 5kk käytön jälkeen. Opiskelijavaihdon vuoksi ( kengät tallessa Suomessa sen ajan käyttämättömänä) reklamaation teko meni 9 päivää yli vuoden, joka on kuluttajakaupassa takaraja. Jälleenmyyjä Halonen oli kysynyt (?) suutarilta saako kenkää kuntoon, ei saanut kuulemma, ja lähetti asiakkaan kotiin käyttökelvottoman kengän kanssa.
(Nyt kenkä on käytetty taitavalla suutarilla, ja kengät voi ottaa käyttöön).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140