En oikein tiedä

JOTAKIN888

No siis tyttöystäväni on muslimi ja aina kun puhutaan jostakin vaikka ulkonäöstä, niin se välttelee sitä. Tiedän et se pitää Robert downey jr:n ulkonäöstä mut jos vaikka puhun omastani nii se on hiljaa, nii eikö se tarkoita et se ei pidä minua kovinkaan kummoisen näköisenä??

Toinen on se et, hän sanoo olevansa ei niin uskonnollinen.. Silti kun puhutaan vaikka seksistä, nii hän vain ilmaisee, et se on kiellettyä ennen avioliittoa. No tuohon liittyen, hän itse voisi ja haluaisi harrastaa seksiä (on sanonut näin) muttakun se hänen uskontonsta kieltää sen, nii mitä? Hän haluaisi seksiä mutta pitää odottaa avioliittoon asti.. Nii onko tuo vaan tekosyy vai täh?

Kysymys siis lähinnä naisille, jotka ymmärtää tämän päälle paremmin :D itse olen ensimmäisessä parisuhteessa Jei! ja minusta tuntuu, et olen vain plan B tai jotain :DD

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Påpåpåpåu

Hän varmaan tarkoittaa että haluja kyllä on, mutta ei oikeasti voi uskontonsa puolesta seksiä harrastaa ennen avioliittoa. Jaksatko itse odottaa?

• Jotakin888

Noh kyl jaksan ja en jaksa, siis haluan kyllä häntä mutta omasta mielestä tommonen oottaminen on vanhanaikasta.. Mut kai se on pakko ku rakastan kyllä häntä kovasti haha

• vaarallisra

Ei seksiä ennen avioliittoa- terveydelle vaarallinen

• suihinottoaodotellessa

Kai se ottaa kuitenkin suhin?

• JOTAKIN888

Ei yhtään mitään sellasta.. Pusuja antaa kuitenkin jei

• tätämieltä

Seksi voi odottaa, ei ole mikään itsetarkoitus vaikka tyttö olisi kristitty.
        Liian paljon painotetaan nykyään seksin voimaan.
        Yhteinen oleminen ja hengellinen yhteiselo tärkeämpää. Sitä kannattaa vaalia; harvinaista nykyään.

• Jokolmevitonen

Se varmastikin tarkoittaa ei uskonnollisuudellaan sitä ettei ole mikään hihhuli vaan samanlainen tapauskovainen kuin täälläkin on kristityt esim.. siihen uskontoon kerran kuuluu tuo,niin ok :) onhan sullakin kristinuskosta saatuja arvoja ja meidän kulttuurista..

Siinäpä sitä, kosi sitä,menet naimisiin ja sitten saat sitä nannaa ;) mikä ongelma? Jos haluut vaan tyhjentää pusseja etkä sitoutua,niin tuolla on sitä varten vaikka kuin paljon sellasia naisia!
      Mulla ainakin olly sen verta paljon irtoseksijuttuja ja niistä lapsiakin tullu,et voisin helposti jo jaksaa odottaa avioon..
      Tyhjä olo. En osaa muuta kuvailla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      150
      5148
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      83
      2742
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      86
      1735
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1206
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      956
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      828
    Aihe