MIKSI ???

HyiSaatana

Ällöttävää. Niin ällöttävää!

Miksi melkein kaikki Kosmettiika bloggaajat/vlogaajat ovat niin LIHAVIA?

Toinen toistaan paivavampaa eukkoa lyllertämässä jokaisessa kauneustapahtumassa vinkumassa ilmaisa tuotteita ja mussuttamassa kitusiinsa ilmaista ruokaa että lihovat vieläkin isommiksi.

Ainoa mitä ne hakevat ovat ilmaisia tuotteita joita pitää olla kassikaupalla.
Mistään muusta eivät osaa puhuakaan.
Mistään muusta ei tehdä messu/kauneustapahtuma juttuja.
Vain siitä mitä saivat ilmaiseksi ja kuinka paljon.

Kun vertaa ulkomaalaisiin kosmetiikkaharrastajiin jotka pitävät huolta painostaan, ulkonäöstään ja hiuksistaan - Suomalaiset tonnikeijut pitävät huolta vain siitä että saavat ilmaista ruokaa ja ilmaisia tuotteita.

Muka KAUNEUS bloggaajia/vlogaajia...H-Y-I!
Laihduttamaan siitä, rasvapallot!

14

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnetontunari

      Mikähän sun ongelma on? Etkö oo ite pärjännyt? mitä väliä mitä kukakin painaa... Se tuskin on se pointti.

      • Läski-ei-ole-kaunista

        No enpä tiedä.
        Kyllä AP asiaa puhuu.
        "Kauneus"vlogaaja joka jakaa kauneusvinkkejä ja painaa itte parisataa kiloa ei juurikaan tiedä kauneudesta yhtään mitään.
        Kyllä näitä Suomalaisia läskitiinuja kattoessa on kauneus kaukana.
        Jokainen kärsii jos jonkinasteisesta terveysongelmasta kun läskiä on jakaa pienelle kylälle.
        Ei se järin kaunista ole kattoa kun lihatiinut lyllertävät kilpaa ilmaista kamaa hakemassa ja sitten läskiposket täristen kehuvat kerjuureissujensa saalista YouTubessa. Rasvan turvottaman kurkun puhekin on kun olisi kuuma peruna suussa.
        Puhina ja ähinä vaan kuuluu ja ilmaiseksi saadut vaatteetkin näyttävät nauretttavilta kun on pitäny ahneuksissaan haalia liian pieniä ja kireitä kamppeitta.
        Pakkelia naamaan kilokaupalla ettei läskipunoitus tai ihon sairaanloinen kellerrys näy. Hien valumista peitellään tupsuttamalla massiivinen määrä puuteria ja mitäkaikkea mömmöjä pitkin naamaa.
        Läskipallot eivät vaivaudu edes hiuksiaan pesemään vaan pitää tuhria sinne kuivashampoota jota ehtimiseen pitää kerjätä uutta ja uutta.
        Menisivät duuniin ja Kävelisivät duunimatkat niin lähtis ne läskitkin vähän sulamaan.
        Mä kuljen dunimatkat (3,5 kilsaa yhteen suuntaan) aina kävellen ja pysyn hoikkana ja terveenä. Kun teen kunnon duunia, saan hyvää palkkaa eikä tartte kerjätä.
        Eikä tartte paikata itsetunoa mussuttamalla kermapullaa lohtusyömiseksi.


      • Läski-ei-ole-kaunista
        Läski-ei-ole-kaunista kirjoitti:

        No enpä tiedä.
        Kyllä AP asiaa puhuu.
        "Kauneus"vlogaaja joka jakaa kauneusvinkkejä ja painaa itte parisataa kiloa ei juurikaan tiedä kauneudesta yhtään mitään.
        Kyllä näitä Suomalaisia läskitiinuja kattoessa on kauneus kaukana.
        Jokainen kärsii jos jonkinasteisesta terveysongelmasta kun läskiä on jakaa pienelle kylälle.
        Ei se järin kaunista ole kattoa kun lihatiinut lyllertävät kilpaa ilmaista kamaa hakemassa ja sitten läskiposket täristen kehuvat kerjuureissujensa saalista YouTubessa. Rasvan turvottaman kurkun puhekin on kun olisi kuuma peruna suussa.
        Puhina ja ähinä vaan kuuluu ja ilmaiseksi saadut vaatteetkin näyttävät nauretttavilta kun on pitäny ahneuksissaan haalia liian pieniä ja kireitä kamppeitta.
        Pakkelia naamaan kilokaupalla ettei läskipunoitus tai ihon sairaanloinen kellerrys näy. Hien valumista peitellään tupsuttamalla massiivinen määrä puuteria ja mitäkaikkea mömmöjä pitkin naamaa.
        Läskipallot eivät vaivaudu edes hiuksiaan pesemään vaan pitää tuhria sinne kuivashampoota jota ehtimiseen pitää kerjätä uutta ja uutta.
        Menisivät duuniin ja Kävelisivät duunimatkat niin lähtis ne läskitkin vähän sulamaan.
        Mä kuljen dunimatkat (3,5 kilsaa yhteen suuntaan) aina kävellen ja pysyn hoikkana ja terveenä. Kun teen kunnon duunia, saan hyvää palkkaa eikä tartte kerjätä.
        Eikä tartte paikata itsetunoa mussuttamalla kermapullaa lohtusyömiseksi.

        Joo, muutama kirjoitusvirhe, entäs sitten?
        Ei tartte tulla mussuttamaan, mulla nyt sattuu olemaan lukihäiriö.


      • LäskiäLotinaa

        Onnetontunari, sulle kolahti? Osuiko noin pahasti.
        En mä oo ainaskaan nähny ulkomaisissa kauneustubettajissa samanlaisii laardipalloja kuin nämä Suomalaiset Ryhävalaat on.
        Pari normaalinkokoista siellä välissä inisemässä kun läskivuoret vyöryy eteenpäin.
        Jytinä on kaamea. Ilmaista sapuskaa vaativat tonnikeijut, mässytys ja massutus on armotonta. Silmät kiiluu kun lahjusten perässä vyörytään. Siellä on laiheliinien henkikulta vaarassa!


    • Laulunsanoin

      Lihavat on lepposia. Ei ne tee, muille kepposia...ei oo koskaan vihainen, kun on runsaslihainnen.

    • onnetontunariII

      Läskiälotinaa, ei se kummemmin kolahtanut. Ihmettelen vaan miksi arvostelet muita kilojen takia. Taisit itse epäonnistua tubettajana? Käypikö katteeks

    • Läskiämontasataakiloa

      Ketkä muka on niin lihavia kauneusbloggaajia/vloggaajia kertokaa? :D

      • KasVain

        Iman nimeämistä -ilmanherjaamista, mutta kyllähä se N-Ä-K-Y-Y kuka on mitä ja kuka ei.
        @LäskiäLotinaa ; tunnistamme Ironisen Innasen sanoissanne.
        Kuulosteleme tulevaa.
        Oli läskiä tai ei, kerjät he kaikki.


      • NiiMuttaKun

        Läskiämontasataakiloa - Älä edes viittii !!! Mee kattoon You Tben Kauheustube niin siellä ne Tonnikeijut pelautuu! Maano on ok. (Onks Maano siinä pelletouhus ?) IA MU on ok...Mutta hei - oikeeesti --- Mä oon lihava - XXL- ´voisko moi kauneustuben ämmöt OIKEESTI tulla ulos läskikaapista !!! MakeupPirota: Plusat ja suukot ISOT halit, et oo koskaan salannu et sulla on vähän enemmän painoa - Et oo edes mikäään superläski! Muillekin HUO: Tulkaa ulos sieltä LÄSKI kaapista


      • SanonSuoraan
        NiiMuttaKun kirjoitti:

        Läskiämontasataakiloa - Älä edes viittii !!! Mee kattoon You Tben Kauheustube niin siellä ne Tonnikeijut pelautuu! Maano on ok. (Onks Maano siinä pelletouhus ?) IA MU on ok...Mutta hei - oikeeesti --- Mä oon lihava - XXL- ´voisko moi kauneustuben ämmöt OIKEESTI tulla ulos läskikaapista !!! MakeupPirota: Plusat ja suukot ISOT halit, et oo koskaan salannu et sulla on vähän enemmän painoa - Et oo edes mikäään superläski! Muillekin HUO: Tulkaa ulos sieltä LÄSKI kaapista

        IA MU jo koskaan luet näitä niin lähde helvettiin noista Kauneustube hölmöilystä!
        Samoin Maano Meiikkaa!
        Ja MakeupPirita!
        Kauneustube YouTube --- pilaa teidän maineen!
        Ja Pauliina helvettiin sieltä kasnsa, sä olet raskaan tason AMMATTILAINEN ja vaihda jo se You Tube kanavanimikkeesi. Se on Naurettava!


    • LäskiäLotinaa

      @onnetontunariII ; No mä en harrasta tubettamista, mulla on oikeita harrastuksia, mutta mun pikkusysteri on hurahtanu kauneustubeeen ja -kyllä, mä kyttään mitä siellä tapahtuu, systeri on vasta 12 vuotias- joten mulle ei käy kateeeks jos joku menestyy tubes. Ei se jatkuva videoitten tekokaan voi iisiiä duunia olla, ei käy kateeks.
      Ällöä on kattoo ett toi pikkulikka otaa mallia kerjäävistä tyhjäpäisisit tonnikeijuista.
      Että silleen.

    • hvghvnghht

      Tämä onNIIN TOTTA.
      Mutta esim: You Tuben Kauneusutube kanavalta:
      IA MU : normaalipaipainoinen - uskmattoman alhjakas laulaja.
      MAANO MEIKKAA : Normaalipainoinen , meikkaaaja/maskeeraaja.
      MAKEUPPIRIT: Ammattikolnsultti , uskomattoman ihana PERHEENÄITI, joka ei yrtä olla mitään muuta kuin on.
      Piritasta pitäisi tehdä oikeasti Vuoden Eeva - ihminen joka pystyy pyörittäään perhearkea, You Tube kanavaaa - aktiivista sellaista - on silti tavallinen tallaaja ja menee kaiken aikaa eteenpäin ja se4
      Ihana Ääni...oi voi.....

      JA KAIKKI NÄMÄ IMEELLISET NAISET TUHOAVAT MAINEENSA JOSSAKIN SURKEALLA KAUNEUSTUBE KANAVALLA

      • hvghvnghht

        Anteeksi mu huono Suomi , koska tulen Saksasta.
        Korjauksia:

        *lahjakas
        *ihmeelliset


    • HelmiäKeräämässä

      Menin kattoon IA MUn kanavaa koska näin tään ketjun.
      Voi miten ihana nainen! Ei mikään ahne hyödykkeen perässä juoksija.
      Cruelty free, vegaani ja wicca. Ja osaa ihanasti laulaa: WAUH!
      Kun vaan tekis noita ASMR videoitakin vielä, niin täydellinen pakkaus.
      Nyt kattoon Maano Maano Meikkaa maskeerauksia ja sitten meen Piritan kanavalle kun kaikki kehuu häntä kilpaa.
      Hehm Anniekin on pakko tsekata negakommenttien takia ja Helmin vois vilkaista kun sekin on aika no-no (juoksee "goodiebagien " perässä) .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe