jos Wizzin lavan päätä jossa on se kikkakuppi kuumentaa niin lähteekö kuppi pois vai pysyykö se siinä.
Fat Pipe Wiz kärkikuppi
13
3744
Vastaukset
- Tuamas
Siinähän on se kuppi jo valmiina, sitä vain syvennetään niin siitä lähtee...
Lapaan on kaikkien aikojen helpointa tehdä hyvä kikkakuppi.
Toisaalta se on hyvä asia, toisaalta huono... Kuppi pysyy jos lavan kerralla kuumentaa kunnolla...
Lapa on vallan mainio, itselläni kuppia ei ole yhtään lisätty, "vakiona" se on todella hyvä. Ei kupilla kikkaamiseen, vaan vedon ja pallonhallinnan parantamiseen...
Lapa on ominaisuuksiltaan todella hyvä, kuten koko mailakin. Menee vain hiukan aikaa totutella pallotuntumaan, kun on ennen ollut todella pehmeä fat pipen punainen lapa...- SabaGirl
menikö mun lapa nyt ihan paskaks?,ku mä kuumensin sen ja väänsin lapaa,ni siitä tuli tosi löysä,niin et sitä pystyy vääntämään ilman kuumennustakin ihan miten vain..mut,silti se on kyllä toiminu hyvin...alotuksetkin oon voittanu ihan normaalisti. siis mullakin on fatpipen wiz.
- Tuamas
SabaGirl kirjoitti:
menikö mun lapa nyt ihan paskaks?,ku mä kuumensin sen ja väänsin lapaa,ni siitä tuli tosi löysä,niin et sitä pystyy vääntämään ilman kuumennustakin ihan miten vain..mut,silti se on kyllä toiminu hyvin...alotuksetkin oon voittanu ihan normaalisti. siis mullakin on fatpipen wiz.
Ei oikein osaa sanoa.
Siis onko se selkeästi löysempi kuin ennen?
Yleensä lapa löystyy jos sitä käyristää liian pienellä lämmöllä niin se löystyy...
Jos liian kovalla lämmöllä lämmittää ja lapa sulaa, on sillä yleensä samankaltainen vaikutus... - SabaGirl
Tuamas kirjoitti:
Ei oikein osaa sanoa.
Yleensä lapa löystyy jos sitä käyristää liian pienellä lämmöllä niin se löystyy...
Jos liian kovalla lämmöllä lämmittää ja lapa sulaa, on sillä yleensä samankaltainen vaikutus...siis joo..on se selvästi löysempi. mut,ainoastaan sen huomaa vaan sillon ku käyristää sitä, ilman mitää kuumennuksia,ku ei siihen tarvita mitää kuumennusta ku se ihan muutenkin käyristyy..=)
SabaGirl kirjoitti:
siis joo..on se selvästi löysempi. mut,ainoastaan sen huomaa vaan sillon ku käyristää sitä, ilman mitää kuumennuksia,ku ei siihen tarvita mitää kuumennusta ku se ihan muutenkin käyristyy..=)
Joo....ei kannata väännellä lapaa käsin jos sitä ei oo lämmitetty kunnolla,se löystyy aika hyvin,jos sitä vääntelee kovasti ilman kuumennusta.Ihan hyvä lapa WIZ kyllä o,hiukkasen vaikeata pelata sillä alux ku oli tottunu Fatin punaseen lapaan...............
- öhöm
#27 kirjoitti:
Joo....ei kannata väännellä lapaa käsin jos sitä ei oo lämmitetty kunnolla,se löystyy aika hyvin,jos sitä vääntelee kovasti ilman kuumennusta.Ihan hyvä lapa WIZ kyllä o,hiukkasen vaikeata pelata sillä alux ku oli tottunu Fatin punaseen lapaan...............
www.fatpipe.fi ja lukekaa sielt se tiedote jos on jotai eriskummallista vikaa.. muutenki saba on perseestä ku ei oo kontaktia.. vois ees pikkase antaa ajaa..
- Tuamas
öhöm kirjoitti:
www.fatpipe.fi ja lukekaa sielt se tiedote jos on jotai eriskummallista vikaa.. muutenki saba on perseestä ku ei oo kontaktia.. vois ees pikkase antaa ajaa..
Kyllä salibandyssa saa kunnon kontaktia ottaa, kunhan ottaa kunnolla...
Pelaa joskus miesten kunnollisia pelejä.
Ei kukaan luonnollisestikaan halua nähdä kyynärpää- tai selästätaklauksia tässä lajissa, ei niitä hyväksytä lätkässäkään.
korkeamman tason salibandypelissä on usein jo varsin kovaa kontaktipelaamista... - ``masa´´
Tuamas kirjoitti:
Ei oikein osaa sanoa.
Jos liian kovalla lämmöllä lämmittää ja lapa sulaa, on sillä yleensä samankaltainen vaikutus...liian kovalla lämmöllä:
mul on toisenlainen vaikutus...
mun lapa muuttui kivi kovaksi ja katkes parin pelin jälkeen :(
mu lapa ei ollu viallinen ... - #11
SabaGirl kirjoitti:
ei menny paskaks. mut kannattaa muistaa et jos lapaa useinki lämmittää, muokkaa ja jähdyttää jne niin lavan rakenne heikkenee ja siitä tulee usein "löysä". ja löysästä lavasta ei lähde välttämät niin hyvin syötöt tai vedot ja löysä lapa halkee helpommin. suosittelen ostamaa uuden lavan ja muokkaamal kerral hyväks.
- ``masa´´
...että se kikkakuppi siitä mihinkään lähtis kun se kerran on siihen muotoon valettu...
- kurppa
ei se siitä minnekkään lähe ainakaan mulla ei lähteny
- `´kubbaZ`´
Mul on ollu pia 2vuotta mun wiz lavas semmone 'veivi' koukku. Ei se mihinkää oo lähteny vaik mä sil oon pelannu melkee joka päivä.
- Viljandeeros
Miten kikkakuppi mailaan tehdään? Oon koko aamun yrittäny tehä sit mutta ilman tulosta. En siis tarkoita koukkulapaa vaan semmoista syvennettyä kuppia lavan kärkeen. Onko jotain neuvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812