Onhan tuo nimitys niille joita voi suihkussa esim. käyttää ja lähtevät karvat sitten kivuttomasti pois?
Mitenkäs nuo käytännössä toimii?
Niin minkäslaisia näitä nyt sitten on, ajattelin että jos jollakin on hyviä kokemuksia jostain tuotteesta niin voipi kertoa kun bikirajalta ja muutenkin vähän siistimmän näköisempää alapäätä haluaisin, pitäisi poistaa karvoja ja olen yrittänyt nyt höylää, siitä tulee vain kauhea sänki ja välillä alkaa vuotamaan vertakin vaikka suihkussa vetelisi ja monta kertaa joutuu sen tekemään viikossa ---> kierre & hirveän näköinen häpykumpu jne. Epilaattoria en edes halua
kokeilla vaikka sääriin sitä käytänkin, tekis niin kipeetä, vahaliuskoja en kyllä ole tosin kokeillut.o0 Sitten mulla on semmonenkin surraava hommeli joka ei poista niitä karvoja sieltä tupesta asti niinkuin epilaattori mutta ei myöskään ole höylä, miksikäs tuota nyt sitten kutsutaan, ladyshaveri varmaankin.;D Niin sitäkin olen kokeillut ja eipä se oikein auta kun sillä joutuu surraamaan monta kymmentä minuuttia että saisi edes sileän lopputuloksen ja kuitenkin saattaa joutua vielä höylällä jäänteet vetämään.
Argh, auttakaas vähän meitsiä pulassa, en halua rehottaa.:D Auttaisiko nuo suihkussa käytettävät hommelit ja jos niin millä nimellä niitä kulkee jotta voisi ostaa?
Karvanpoisto"voiteet"
6
85
Vastaukset
- Varovastialkuun
Voi kokeilla bikinialueille tarkoitettuja suihkuversioita, mutta älä ylitä vaikutusaikaa, älä käytä lastaa (menee iho rullalle...) ja älä päästä ainetta limakalvoille.
Jos näin onnistuu (ei kirvele liikaa), niin etuna on että kasvavat karvat ovat päistä ohuempia, joten sänki ei ole niin pistelevä ja raappiva kuin höylän jäljiltä.
Alkuun kannattaa tehdä mieluimmin parinkolmen päivän välein, eikä ylitä vaikutusaikaa, jos 1. yrittämällä aine ei tehonnut, koska muutoin iho voi olla verillä. - aitoBlueteam
tummelia reikään
- sheivaajaks
Mä tykkäisin tosta hommasta. Saleilla on kaikkia palveluita mm. hierontaa niin miks siinä viereisessä kopissa ei vois olla tällaista karvanpoistoon erikoistunutta yrittäjää ?
- Autsjaauts
Salin hierojalta ei saa hapiendiä, joten joudut menemään myös jalkovälistä muualle sokeroitavaksi.
- aitoBlueteam
naapurin pertsa on todella karvainen jalmari
olen nähnyt pertsan aivan alasti- Naapurin.Pertsa-Jalmari
Tervetuloa silittämään, pusipusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886