Karvanpoisto"voiteet"

Todella_epätoivoinen

Onhan tuo nimitys niille joita voi suihkussa esim. käyttää ja lähtevät karvat sitten kivuttomasti pois?
Mitenkäs nuo käytännössä toimii?

Niin minkäslaisia näitä nyt sitten on, ajattelin että jos jollakin on hyviä kokemuksia jostain tuotteesta niin voipi kertoa kun bikirajalta ja muutenkin vähän siistimmän näköisempää alapäätä haluaisin, pitäisi poistaa karvoja ja olen yrittänyt nyt höylää, siitä tulee vain kauhea sänki ja välillä alkaa vuotamaan vertakin vaikka suihkussa vetelisi ja monta kertaa joutuu sen tekemään viikossa ---> kierre & hirveän näköinen häpykumpu jne. Epilaattoria en edes halua
kokeilla vaikka sääriin sitä käytänkin, tekis niin kipeetä, vahaliuskoja en kyllä ole tosin kokeillut.o0 Sitten mulla on semmonenkin surraava hommeli joka ei poista niitä karvoja sieltä tupesta asti niinkuin epilaattori mutta ei myöskään ole höylä, miksikäs tuota nyt sitten kutsutaan, ladyshaveri varmaankin.;D Niin sitäkin olen kokeillut ja eipä se oikein auta kun sillä joutuu surraamaan monta kymmentä minuuttia että saisi edes sileän lopputuloksen ja kuitenkin saattaa joutua vielä höylällä jäänteet vetämään.

Argh, auttakaas vähän meitsiä pulassa, en halua rehottaa.:D Auttaisiko nuo suihkussa käytettävät hommelit ja jos niin millä nimellä niitä kulkee jotta voisi ostaa?

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovastialkuun

Voi kokeilla bikinialueille tarkoitettuja suihkuversioita, mutta älä ylitä vaikutusaikaa, älä käytä lastaa (menee iho rullalle...) ja älä päästä ainetta limakalvoille.
      Jos näin onnistuu (ei kirvele liikaa), niin etuna on että kasvavat karvat ovat päistä ohuempia, joten sänki ei ole niin pistelevä ja raappiva kuin höylän jäljiltä.

Alkuun kannattaa tehdä mieluimmin parinkolmen päivän välein, eikä ylitä vaikutusaikaa, jos 1. yrittämällä aine ei tehonnut, koska muutoin iho voi olla verillä.

• aitoBlueteam

tummelia reikään

• sheivaajaks

Mä tykkäisin tosta hommasta. Saleilla on kaikkia palveluita mm. hierontaa niin miks siinä viereisessä kopissa ei vois olla tällaista karvanpoistoon erikoistunutta yrittäjää ?

• Autsjaauts

Salin hierojalta ei saa hapiendiä, joten joudut menemään myös jalkovälistä muualle sokeroitavaksi.

• aitoBlueteam

naapurin pertsa on todella karvainen jalmari

olen nähnyt pertsan aivan alasti

• Naapurin.Pertsa-Jalmari

Tervetuloa silittämään, pusipusi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4