Karvanpoisto"voiteet"

Todella_epätoivoinen

Onhan tuo nimitys niille joita voi suihkussa esim. käyttää ja lähtevät karvat sitten kivuttomasti pois?
Mitenkäs nuo käytännössä toimii?

Niin minkäslaisia näitä nyt sitten on, ajattelin että jos jollakin on hyviä kokemuksia jostain tuotteesta niin voipi kertoa kun bikirajalta ja muutenkin vähän siistimmän näköisempää alapäätä haluaisin, pitäisi poistaa karvoja ja olen yrittänyt nyt höylää, siitä tulee vain kauhea sänki ja välillä alkaa vuotamaan vertakin vaikka suihkussa vetelisi ja monta kertaa joutuu sen tekemään viikossa ---> kierre & hirveän näköinen häpykumpu jne. Epilaattoria en edes halua
kokeilla vaikka sääriin sitä käytänkin, tekis niin kipeetä, vahaliuskoja en kyllä ole tosin kokeillut.o0 Sitten mulla on semmonenkin surraava hommeli joka ei poista niitä karvoja sieltä tupesta asti niinkuin epilaattori mutta ei myöskään ole höylä, miksikäs tuota nyt sitten kutsutaan, ladyshaveri varmaankin.;D Niin sitäkin olen kokeillut ja eipä se oikein auta kun sillä joutuu surraamaan monta kymmentä minuuttia että saisi edes sileän lopputuloksen ja kuitenkin saattaa joutua vielä höylällä jäänteet vetämään.

Argh, auttakaas vähän meitsiä pulassa, en halua rehottaa.:D Auttaisiko nuo suihkussa käytettävät hommelit ja jos niin millä nimellä niitä kulkee jotta voisi ostaa?

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovastialkuun

      Voi kokeilla bikinialueille tarkoitettuja suihkuversioita, mutta älä ylitä vaikutusaikaa, älä käytä lastaa (menee iho rullalle...) ja älä päästä ainetta limakalvoille.
      Jos näin onnistuu (ei kirvele liikaa), niin etuna on että kasvavat karvat ovat päistä ohuempia, joten sänki ei ole niin pistelevä ja raappiva kuin höylän jäljiltä.

      Alkuun kannattaa tehdä mieluimmin parinkolmen päivän välein, eikä ylitä vaikutusaikaa, jos 1. yrittämällä aine ei tehonnut, koska muutoin iho voi olla verillä.

    • aitoBlueteam

      tummelia reikään

    • sheivaajaks

      Mä tykkäisin tosta hommasta. Saleilla on kaikkia palveluita mm. hierontaa niin miks siinä viereisessä kopissa ei vois olla tällaista karvanpoistoon erikoistunutta yrittäjää ?

      • Autsjaauts

        Salin hierojalta ei saa hapiendiä, joten joudut menemään myös jalkovälistä muualle sokeroitavaksi.


    • aitoBlueteam

      naapurin pertsa on todella karvainen jalmari

      olen nähnyt pertsan aivan alasti

      • Naapurin.Pertsa-Jalmari

        Tervetuloa silittämään, pusipusi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      236
      2250
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1486
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1049
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      68
      857
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe