Auto tavaratilan mukaan

Tilaaaaa

Pähkäilly mikä auto sopii mulle.
Mietinnässä pikkupakut,farmarit (rek pakuksi),tila-autot (rek pakuksi).
Onko tietoa onko noissa suuria tilavuus/mittaeroja?
Tulee kuskailtua kaikenlaista pien tavaraeriä.
Ni siksi tilaa tarvian.
Oikeat pakut on taas liian isoja.
Vuodessa tulee km 30tkm.
Diesel pitää olla.
Yksin vaan ajelen.
En oo merkki uskollinen mut oon katellu toyota/ford.

Onko skoda farmarit isompia/tilavampia ku muut farkut.

Pikkupakuista oon katellu scudo,expert,connection.
Oisko vinkkejä vai onko suuria eroja tilan suhteen?

Sillo kun oon tarvinnu enemmän tilaa oon vuokrannu peräkärriä.
Mut farmariin on mahtunu viel tavarat mut ny mun auto niin loppuajettu,pitää vaihtaa pois.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunhanSoitanSuuta

      Eikos nuo virolaiset ainakin kulje lahden yli noilla scudo, expert, connecion ja vastaavilla? Olisko ne kustannustehokkaimpia?

    • Autojaa

      Kyllä pikkupakut on varmaa kustannustehokkaita mut funtsannu ku 70%ajoista on tyhjällä autolla ja ajan paljon 30tkm v. Ni onkoha pikkupakut kovin tehokkaita autoja.Tää on vaikea yhtälö ku pitäs olla autossa tilaa ja suht nopea /rivakka auto.

    • Koppi-Ikä-Kaikki

      Käy testaamassa, mutta eihän noilla jalkoihin normiajossa jää ja varsinkin kun ajat paljon tyhjällä autolla, et täydellä pokalla.

      Keskeinen asia on perusmekaniikan kestävyys hyvin huollettuna, joka ei itselleni tarkoita LongLife tappohuoltoja, vana perinteisiä vaihtovälejä.

      Itsellä ollut hieman sama tilanne ja harkitsin Ford Connectia Powershiftillä, eli kaksoiskytkin automaatilla kun en manuaalia enää haluaisi, mutta kaikki nuo kaksoiksytkimelliset kuitenkin arveluttaa pitkäikäisyytensä luotettavuudelta.

      Myös tila-autoja olen ajatellut tyyliin S-Max ymv. tai jotakin Mitzun Outlanderia jossa melko hyvät tilat penkit kaadettuina.

      Käytetyjä katselen ja lopputuleman edelleen täysin auki. Nykyisen asuinmaani käyttömaksut ja verot rajoittavat mieluisten mallien haarukoitia :/

      *

      2015 "Ford Transit Connect van review"

      "Ford's Transit Connect compact van offers a great drive and a well-thought-out, practical design"

      - http://www.autoexpress.co.uk/ford/transit-connect/90341/van

      *

      "Citroen Berlingo van review"

      "Citroen Berlingo offers a choice of bodystyles and payload options, sat-nav on all models and economical engines"

      " The ETG6 6-speed automated manual transmission is a further option as is Citroen's S&S start-stop technology."

      - http://www.autoexpress.co.uk/citroen/berlingo

      *

      2015 "Volkswagen Caddy van review"

      "Volkswagen’s latest Caddy compact van is a great all-rounder with few weak points"

      - http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/caddy

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe