Kalua reikään

Karvamuna-

Minä nussin naista kunnolla takaapäin mutta en kestänyt kovin pitkään vaan laukesin naisen sisään takaapäin. Hoikka kaunis nainen joten ei sitä pysty kestämään kahta minuuttia kauempaa mutta nainen oli kuitenkin tyytyväinen koska esileikki kesti puolisen tuntia ja nuolin naiselle kaksi orgasmia

13

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenonsynnytyskone

Ei nainen tarvi orgasmia.

• Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.

Tuollainen sovinistinen ajattelu luo vain paineita naiselle seksin suhteen. Kyllä nainen saa olla saamatta orgasmeja, jos haluaa!

• kokeneemmanneuvo

Aloittajalta loppunut aloitteliamaisesti kaljat jo alkuillasta. Nyt sitten rapulassa toive naidaan mielikuvitus naista.

• tämä-selvä

Jos mies ei nuole pillua niin se on homo

• asioistatietävätaho

Kyllä se on hyvä jos takaapäin nussiessa kestää kauemmin kuin minuutin.

• minuteman444

Minuutti liikaa. Ryhdistaydy toveri

• 41v-sinkku

Minun piti tyytyä 37 v naiseen eilen mutta oli ihan hyvä pano koska nainen on aika nätti ja tosi mukava. Sitäkin naista vonkasin 2 vuotta sänkyyn ja vihdoin onnistuin.

• EvpKäppänä

Minää en ole persereikää nussinu varmaa
      kolemeenkymmenee vuoteen.
      Tokkopa tuo ennää niin herkkupaikka oliis.

• kaisanoasaa

Tuskin, ainakaan jos se on se sama persereikä mitä viimeksi nussit.

• Parisuhdemies-

Pillun saaminen tekee iloiseksi

• Eipä tuo ukkokaan kestänyt kauan aamulla kun otti mua. Nopeasti ohi varmasti alle 19ttönöllä kun ensin sisälle pääsi.

• Siis työnnöllä. Eikä siihen hoikka tarvinnut olla lusikka kelpas sille. Oli nopeasti ohi.äitsykkä antoi isille kyydin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe