Minä nussin naista kunnolla takaapäin mutta en kestänyt kovin pitkään vaan laukesin naisen sisään takaapäin. Hoikka kaunis nainen joten ei sitä pysty kestämään kahta minuuttia kauempaa mutta nainen oli kuitenkin tyytyväinen koska esileikki kesti puolisen tuntia ja nuolin naiselle kaksi orgasmia
Kalua reikään
13
169
Vastaukset
- nainenonsynnytyskone
Ei nainen tarvi orgasmia.
Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.
Tuollainen sovinistinen ajattelu luo vain paineita naiselle seksin suhteen. Kyllä nainen saa olla saamatta orgasmeja, jos haluaa!
- kokeneemmanneuvo
Aloittajalta loppunut aloitteliamaisesti kaljat jo alkuillasta. Nyt sitten rapulassa toive naidaan mielikuvitus naista.
- tämä-selvä
Jos mies ei nuole pillua niin se on homo
- asioistatietävätaho
Kyllä se on hyvä jos takaapäin nussiessa kestää kauemmin kuin minuutin.
- minuteman444
Minuutti liikaa. Ryhdistaydy toveri
- 41v-sinkku
Minun piti tyytyä 37 v naiseen eilen mutta oli ihan hyvä pano koska nainen on aika nätti ja tosi mukava. Sitäkin naista vonkasin 2 vuotta sänkyyn ja vihdoin onnistuin.
- EvpKäppänä
Minää en ole persereikää nussinu varmaa
kolemeenkymmenee vuoteen.
Tokkopa tuo ennää niin herkkupaikka oliis.- kaisanoasaa
Tuskin, ainakaan jos se on se sama persereikä mitä viimeksi nussit.
- Parisuhdemies-
Pillun saaminen tekee iloiseksi
Eipä tuo ukkokaan kestänyt kauan aamulla kun otti mua. Nopeasti ohi varmasti alle 19ttönöllä kun ensin sisälle pääsi.
Siis työnnöllä. Eikä siihen hoikka tarvinnut olla lusikka kelpas sille. Oli nopeasti ohi.äitsykkä antoi isille kyydin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586