Minä nussin naista kunnolla takaapäin mutta en kestänyt kovin pitkään vaan laukesin naisen sisään takaapäin. Hoikka kaunis nainen joten ei sitä pysty kestämään kahta minuuttia kauempaa mutta nainen oli kuitenkin tyytyväinen koska esileikki kesti puolisen tuntia ja nuolin naiselle kaksi orgasmia
Kalua reikään
13
137
Vastaukset
- nainenonsynnytyskone
Ei nainen tarvi orgasmia.
Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta mies jota ei kiinnosta naisensa viihtyvyys saa pidemmän päälle tyytyä omiin kätösiinsä.
Tuollainen sovinistinen ajattelu luo vain paineita naiselle seksin suhteen. Kyllä nainen saa olla saamatta orgasmeja, jos haluaa!
- kokeneemmanneuvo
Aloittajalta loppunut aloitteliamaisesti kaljat jo alkuillasta. Nyt sitten rapulassa toive naidaan mielikuvitus naista.
- tämä-selvä
Jos mies ei nuole pillua niin se on homo
- asioistatietävätaho
Kyllä se on hyvä jos takaapäin nussiessa kestää kauemmin kuin minuutin.
- minuteman444
Minuutti liikaa. Ryhdistaydy toveri
- 41v-sinkku
Minun piti tyytyä 37 v naiseen eilen mutta oli ihan hyvä pano koska nainen on aika nätti ja tosi mukava. Sitäkin naista vonkasin 2 vuotta sänkyyn ja vihdoin onnistuin.
- EvpKäppänä
Minää en ole persereikää nussinu varmaa
kolemeenkymmenee vuoteen.
Tokkopa tuo ennää niin herkkupaikka oliis.- kaisanoasaa
Tuskin, ainakaan jos se on se sama persereikä mitä viimeksi nussit.
- Parisuhdemies-
Pillun saaminen tekee iloiseksi
Eipä tuo ukkokaan kestänyt kauan aamulla kun otti mua. Nopeasti ohi varmasti alle 19ttönöllä kun ensin sisälle pääsi.
Siis työnnöllä. Eikä siihen hoikka tarvinnut olla lusikka kelpas sille. Oli nopeasti ohi.äitsykkä antoi isille kyydin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815