Ihastunut työkaveri?

Amorinnuolii

Onko tällainen mielestänne ihastuneen työkaverin (naisen) käytöstä:

-Hän tervehtii aamulla minua hymy korvissa, muita työkavereita tervehtii "neutraalisti".
-Hakeutuu tauoille samaan aikaan kanssani tai jopa ehdottaa tauon pitämistä yhtä aikaa.
-Jutellessamme venyttelee usein niskaansa, pyörittelee hiuksiaan tai availee ja sulkee työtakin nappejaan.
-Katsoo aina pitkiä aikoja suoraan silmiin, usein huomaan myös hänen sivusilmällä tarkkailevan minua kauempaa.
-Kyselee todella pikkutarkasti asioista, joista olen hänelle kertonut.
-Joskus tulee ihan kylkeen kiinni, jos kysyn neuvoa jostain asiasta, vaikka ei olisi tarvetta tulla niin lähelle.
-Kehuu joskus ihan perustehtävienkin suorittamisesta lähes yliampuvasti.

Vai voiko olla vaan niin, että hän pitää minua muuten mukavana tyyppinä, jonka kanssa on helppo keskustella ja siksi hakeutuu seuraani?

11

3274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikapuusilmäolet

No jos et noista ymmärrä, niin...

• sitä.ootellassa

minäkin naisena toivoisin että hän MIES käyttäytyisi noin kun työpaikalla kohdataan;-).

• onkohanlievaimitä

Availee rintaliivejä ja työvaatteita tms :D

• Amorinnuolii

Jotta asia ei olisi niin yksinkertainen, niin tämä kyseinen nainen sattuu olemaan varattu. Siksi olen miettinyt, että voisiko kyseessä olla jonkinlainen oman viehätysvoiman testaus, jos kotona ei tule tarpeeksi huomiota. Että jos hän tekeekin nuo jutut tarkoituksella nähdäkseen reaktioni niihin. Tai flirttailee keventääkseen välillä kireää ilmapiiriä työpaikalla. Tuskinpa tästä nyt mitään romanssia kuitenkaan kehkeytyisi, en halua itse varattuun sekaantua.

• Amorinnuolii

Nyt on jo muutkin työkaverit huomanneet tämän naisen käytöksen ja itseäni tilanne alkaa jo vähän ahdistaa. Kohta varmaan alkaa liikkumaan huhuja meidän välisestä "salasuhteesta" tms. Vaikka tosiaan voi olla kyse ihan viattomasta flirtistäkin.

Miten tässä kannattaisi menetellä, jotta tilanne rauhoittuisi? Olen yrittänyt välillä vetäytyä vähän omiin oloihini, mutta siitä ei ole paljon apua. Silloin tämä nainen kyselee, onko jotain ikävää sattunut, kun olen hiljaisempi. Ja tietysti yrittää heti perään piristää flirttailemalla lisää...

• geijox

Nainen vaan testaa omaa viehätysvoimaasi sinuun turvallisessa ympäristössä. Ei ole ihastunut, mutta taiten toimimalla saat hänestä kaverin / panon / tyttöystävän / vaimon. Sen puolesta lähtökohta on aivan fantastinen.

Tee itse tyylikäs, sopivan neutraali mutta samalla tarpeeksi röyhkeän suora aloite, niin tilanne selkiää. Nainen vastaa "kyllä", jos on kiinnostunut.

• Amorinnuolii

Alitajuisilla signaaleilla nainen kuitenkin viestittää olevansa ihastunutkin (huulten ja kasvojen koskettelu minulle puhuessa, kynän tai muun " fallossymbolin" pyörittely käsissä, laajentuneet pupillit, oikean ranteen ja kaulan paljastaminen, korkeampi puheääni, omien liikkeitteni kopioiminen ym.). Lisäksi tulemme vähän liiankin hyvin juttuun välillä.

Tuo suora aloite voisi olla hyvä idea. Täytyy kehitellä joku sellainen, etten kuitenkaan nolaa itseäni jos olenkin kaikki merkit tulkinnut väärin

• kikoolo
        Amorinnuolii kirjoitti:

Alitajuisilla signaaleilla nainen kuitenkin viestittää olevansa ihastunutkin (huulten ja kasvojen koskettelu minulle puhuessa, kynän tai muun " fallossymbolin" pyörittely käsissä, laajentuneet pupillit, oikean ranteen ja kaulan paljastaminen, korkeampi puheääni, omien liikkeitteni kopioiminen ym.). Lisäksi tulemme vähän liiankin hyvin juttuun välillä.

Tuo suora aloite voisi olla hyvä idea. Täytyy kehitellä joku sellainen, etten kuitenkaan nolaa itseäni jos olenkin kaikki merkit tulkinnut väärin

Kaiken perusta: Varmistu, että naisella on sinusta positiivinen mielikuva. Tervehdi hymyn kera, ole kohtelias. Auta ja neuvo työasioissa, mutta kysele myös naisen arkipäivän kuulumiset, niistä syntyy aina luontevaa hyvän mielen juttelua. Pyydä tauolle samaan aikaan, istu vastapäätä. Kiinnostus ja ihastus saa ja pitääkin hieman näkyä. Tärkeää on aina toivottaa mukavat päivänjatkot. Mitä teet tänään töiden jälkeen? / Oliko kiva viikonloppu? jne.. Kysy ja kerro!

Tätä vaihetta on hyvä jatkaa pitkään, jotta nainen varmistuu siitä ettet ole kohtelias vain saadaksesi pesää. . Kuukaudesta puoleenkin vuoteen kannattaa mielensä malttaa. Usko pois: Nainen testaa sinua!

Aloitteen aika koittaa luonnostaan, huomaat kyllä oikean tilanteen ja hetken. Suoran aloitteen tulee olla hieman epäsuora: Voit vaikka kertoa viihtyväsi naisen seurassa, kehut jotain naisen luonteenpiirrettä ja valitella yhteisen ajan vähyyttä ( kun ollaan vaan töissä ) Tässä pitää mennä tilanteen mukaan, ei miettiä liikaa tai käyttää valmiiksi pohdittua iskurepliikkiä.

Naistahan et pyydä siis suoraan ulos / treffeille tms. Kuitenkin tässä kohtaa kiinnostunut nainen käy kyllä koukkuun

Friend zone: Naisen lokeroidessa sinut ystävälaatikkoon, kuittaa asia tyynesti sanomalla ettei mikään muu edes käynyt mielessäsi. Tässä kohtaa asetelma kääntyy: Nainen alkaa pohtia, että miksi hän ei ole sinulle kiinnostava romanttisessa mielessä. Äkkiä huomaatkin olevasi hyvinkin kaukana ystävälokerosta. Ja saat seksiä.

Nämä sisäistämällä saat naisen kun naisen mistä tahansa ja mihin tarkoitukseen tahansa.

• nou.hätä

Saattaa tuntea olonsa turvatuksi kanssasi. Et siis ole uhaksi parisuhteelle vaan friend zonea... Sori :/

• Suojele.elämäsi

Hän käyttäytyy kuin olisi kiinnostunut. On kyse vain sinusta miten siihen reagoit. Et halua sekaantua varattuun. Se on kunnioitettava ja hieno päätös, pidä se.

• eiliianvärikästä

Työpaikalla? Yhä odotetaan sitä neutraaliutta siellä, ettei eletä toisen ihmisen elämää kertomalla oman "mielipiteensä" tilanteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe