Nyt olen raunio...Ruoka ei pysy sisällä ja janottaa vain....... Rasva pursuu jo silmistä...... ja naama muistuttaa Pattijoen Pelinjohtajan viuhkaa....... ja käsivareet kuin mopedin bensaletkut jotka roikkuvat sivuillani toimettomina......... Tämän viestin kirjoitti avustajani Veijo Ilarikki Puustinen swe
Vhh Mursi elämäni.!
11
96
Vastaukset
- syökääkanaa
Kokeilepa tuolla ohjeella:
https://www.youtube.com/watch?v=87QjX-nRKCk&sns=em - KaupanTäti
ette s aata muuten uskoa ,mutta mun on nälkä....... Vhh: la kun ei saa syödä muuta kuin rasvaa ja se ei nälkä vie,,,,,,,,, Ja jos meet valittamaan herroille lääkäreille , niin ne lyö eteen sellaiset rätingit,,että sulla ei voi olla nälkä..., ja että vhh poistaa jopa rahapulan saati sitten nälän...?? Keep Calm and struggle ON...!
- jovainon
Voi hyvä kaupanTäti, kun et ymmärrä hyvän ruuan päälle pennin vertaa.
Tämän maksaa sisältävän annoksen, kun tempaiset, niin ei ole nälkä koko päivänä, koska se ei sisällä liian paljon hiilihydraatteja. Hiilihydraatteja, joka on sekoittanut kaupanTädin arvostelukyvyn.
http://3.bp.blogspot.com/-_ny-2qrv_HI/Vh6YGlm69gI/AAAAAAAAC5M/Gnw2269EmFY/s1600/maksapihvi lanttu muusilla.jpg
- Vhhisabitch
Atkins sai sydänkohtauksen, Annika Dahlqvist sairastui diabetekseen, Mary Enig kuoli infarktiin, Heikkilälle kasvoi iso vatsa.
Sellaista se vhh saa aikaiseksi...- VHH-Onparas
Siinäpä oiva lista VHH menestyjistä, kaikii heistä saanut suuren hyödyn karppauksests!!
- 5657567
ja mattilalle ISONTALON PIIMÄLEILI NAAMAAN
- 567575755
mattilan naama punoitaa kuin ruumisauton jarruvalo
- 465575675
Jurruvalo on hyvä vertaus.
- NAITTIITNAI
PUUSTISEN MOPOKAAN ei ole vielä käynnistynyt yli 10 v polkemisenkaan ansiosta?MIKSI ?
- mäjaksanuskoa
heheheheheheh
- artikkeli
Jos tämä Heh heh heh heh porukka lukisi tämän artikkeli.
http://suomenravintoterapia.fi/oletko-hyvaa-vauhtia-sokeristumassa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631374Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28929En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917