Joulun tuoksu?

Lokarilapista

Haiseeko teidän joulu eltaaneelle rasvalle? Tossa naapuri tarjoili lämpimäisiä ja mukaankin vielä leipomiaan. Kehui vielä kuinka heleppo, mutta se maku ja haju kumpi pahempi. Paketin aineksissa oli, että osittain kovetettu kasvirasva ja tuossa esitteessä ei mainita. Osittain kovetettussa on niitä trans rasvoja joten iloitkaa vaan terveystuotteesta.

"Taikinalevyt sulatetaan erillään huoneenlämmössä 15 min. Leikataan levyistä leivonnaisia ja täytetään. Voidellaan halutessa munalla. Leivonnaisia paistetaan 225-asteisen uunin keskitasolla 15–20 min tuotteen koosta riippuen.

Ainekset

VEHNÄJAUHO, kasvirasva ja -öljy (palmu, rypsi), vesi, suola, aromi, hapettumisenestoaine (E334), väri (E160a)."

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SikaMattila

Kun on VHH:lla saa syödä voitakin suoraa paketista,,,,,,, Me muutamme Intiaan koska siellä kuukin on kuumempi kuin täällä aurinko ,,,,ja voi myydään siellä pulloissa , on helppo juoda voisulaa........ Tosin minun suosikkijuomani on ollut KINKUN PAISTORASVA, siitä asti kun siirryin VHH:lle n 11 v sitten... Kyll on kiva kun saa syödä ja juoda transrasvaa............. Meill on ollut niin mukavaa-----oi jospa oisit saanut olla mukanaa... nöf...nöf...ihiiiiiiiiiiiiiii......

• VHH-kannattaja-------

VHH:ta noudattavilla on joulu ainainen ruoan suhteen.
      VHH ruoka, kun n paljon maukkaampaa. Tämän on todennut jokainen karppaaja.

• Junttisähkömies

Hahahahahahaaaaa köyhät on eväät karpeilla jouluna tämän voi todeta jokainen joka on nähnyt erään sähkömiehen linkittämiä rasvausruokakuvia.

• jonninjoutavaa
        Junttisähkömies kirjoitti:

Hahahahahahaaaaa köyhät on eväät karpeilla jouluna tämän voi todeta jokainen joka on nähnyt erään sähkömiehen linkittämiä rasvausruokakuvia.

Laita kuva perunamuusista ja nakkikastikkeestasi.
        Tuskin maksasta edes tykkäät, niin paljon olet kieroutunut yksilö
        Yleensä, kun huomaa olleensa huonommalla puolella aletaan solvaamaan ilman syytä. Tämän te tiedätte itsekin.

• 35353

vhh joulu------------= Kilo voita ja kinkunpaistorasvaa juoksevana.......heheheh haistakaa vhh papat vittu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe