Hei, olen lähdössä huomenna koko päiväksi Tallinnaan. Kerkeisikö joku, joka tietää, kertomaan näin lyhyellä varoituksella, mistä Tallinnasta löytyisi lyhyelle ja paksulle arkivaatteita. Olen lähinnä kiinnostunut farkuista ja collegepusakoista. Toreilla voisi olla, mutta riittääkö laatu/ulkonäkö?? Lisäksi toreilla sovitus vaikeaa tai mahdotonta. Pusakoissa ei sais olla mitään isoja tekstejä ja kuvia. Käteistä varmaan tarttii ottaa??
Käynyt Tallinnassa tän tapasilla ostoksilla varmaan 10 v sitten 10 v nuorempana ja 10 kg hoikempana.
Lyhyille ja paksuille vaatteita Tallinnasta
PaksuhkoNainen
2
286
Vastaukset 2
- lyhyt_paksu
olento - tynnörin suoja verhokangas. Keskustelua käyty
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10589117/isoja-vaatteita-tallinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482