Olen yksitoista. Haluaisin aloittaa telinevoimistelun. Olenko liian vanha? Pääsen kaikki spagaatit pohjaan ja ole voimakas mutta laiha ja siro. Asun Turun alueella Voisinko aloittaa.
Harrastan tanssia missä pitää olla hyvä kuntoinen ja vahva. Ja olen notkea. Olisiko mahdollisuuksia. Olen käynyt pari kertaa tunneilla kauan sitten mutta nyt mahdollista.
Voiko yksitoista vuotias aloittaa telinevoimistelu
2
241
Vastaukset
- Gymnastgirll
Itse harrastan telinevoimistelua ja aloitin vasta nyt syksyllä ja olen 13-vuotias eli hyvin voit aloittaa! Kannattaa eka kattoo vaan joku sopiva seura ja joku harrasteryhmä jossa alottais ja näin.. Eikä siellä tarvi osata mitään valmiiksi, mutta hyvä peruskunto on tietenkin vaan hyväksi! :) kannattaa kokeilla, mulla ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että parhain harrastus mitä olen koskaan harrastanut, reenejä ootan aina ku kuuta nousevaa! :DD
- Kilpavoimistelija
Voi aloittaa! Vaikka itsellä ei minkäänlaista kokemusta aloittamisesta silloin mutta mun joukkueessa aloitti yks tyttö 12 vuotiaana ja hyvin pärjäs:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030