Luottamuspula

Eksyksissä123

Ollan oltu 2 vuotta avoliitossa ja on yhteinen lapsi. meillä menee asiat hyvin ja avoimia toisillemme ollaan (ainakin luulin) . Mies salaa/jättää kertomatta että näkee ex vaimoaan jonkun verran ja matkaavat yhdessä myös venäjälle tankille. Kun jää valehtelusta kiinni suuttuu mulle kun sain tietää ja lähtee ovet paukkuen.. mustä voisi olla kyse?

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Mies ylläpitää haaremia. Tyydytko sinä lopuksi elämääsi siihen? Aiotko tehdä lisää lapsia haaremiin? Kuinka monta muuta kuuluu ryhmäänne? Asutteko kaikki saman katon alla? Miksi valitsit juuri hänet lapsesi isäksi?

• Asiantuntija-

50% avioliitoista päätyy eroon. Syitä eroon on seksin puute, valehtelu, luottamuksen puute, ei ota toista huomioon.

• opijo

Otit jonkun toisen jämän, sait toisen jämän. Heitä kolmannelle!

• älä_ole_paranoidi

Miksi miehesi ei saisi nähdä ex-vaimoaan?
      Mitä pahaa siinä on jos istuvat joskus samassa autossa?

• Näinseonvain

Niin voit sanoa että tiedät sen mutta et suutu. Jutelkaa avoimesti et pysty estämään oli sitten ystävyyttä tai jotain muuta. Älä ole mustasukkainen vaan kerro tietosi ja sano ettei sinua häiritse. Koska mies itse kantaa sen vastuun tekemisistään.

• jännämiesjollapanorinki

Noita raivokohtauksia ne salapanot teettää. Mulla on kokemusta niistä, sitä vaan kilahtaa ihan turhistakin jutuista. Etenkin tuollaiset salapanon paljastumiset saa kilahtamaan. Ei vaan pysty millään oleen viilee noissa tilanteissa, vaikka kuinka tietää että pitäis olla kuin ei oliskaan.

Miksi luulet, että olette avoliitossa yhä vaikka on lapsikin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe