En tarkoita tässä tuntemuksella tietämystä, vaan tunnetta.
Minä tunnen ja koen musiikin hyvin vahvasti, ja pienenäkin tuli tehtyä vähän sellaista juttua sen vuoksi joka sai minut näyttämään nololta... mieleen tulee aina uusia melodioita, jotka yritän kirjoittaa alas sävellyksiä varten - varmuuden vuoksi, jos niistä saisi muodostettua kappaleen.
Minulle tulee monenkinlaisen musiikin kuuntelusta jopa euforinen olo, ekstaasi. En todellakaan tarvitse siis mitään "lisäaineita" päästäkseni siihen olotilaan kun oikeanlainen musiikki riittää. Mieluiten hifivarusteilla tietenkin.
Kaikessa hyvässä musiikissa on minusta jotakin hengellistä, oli siinä sanoja tai ei. Miellän sen jonkinlaiseksi kauniiksi kauiksi sellaisesta joka on itseämme suurempaa ja etäistä, mutta silti käsin kosketeltavaa - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Sitten on tietenkin se musiikki joka kelpaa lähinnä taka-alalle, työtä vauhdittamaan. Jotenkin saan paremmin aikaiseksi, kun on jotakin ei-häiritsevää taustaääntä.
Mutta mihin kategoriaan te oikein kuulutte, musiikin kuuntelijoina?
Kuunteletteko te musiikkia? Vai tunnetteko sen?
1
138
Vastaukset
- sallinappanahka
Hyvin puhuttu, Tunteisiin on mentävä tai jätän kuuntelematta. Taustamusa häiritsee kotirauhaa kaikkialla.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919