En olisi muuten tehnyt, mutta kun pyydettiin.
Tästä aloitus
10
145
Vastaukset
- a.no
Tässä vähän pihviä hampurilaiseesi eli täysi huuhaa- uutinen päivän lehdestä. Jää sinä aloittaja pohtimaan, että onko aikainen vai myöhäsyntynyt aprillipila!
http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-2000001954662.htmlKuvasta päätellen Pentti Saarikoski on tehnyt pitkän uran ikäkausiurheilijana.
Minulla ei ole mitään pihviä vastaan, kiitos vain.- a.no
Tämä keskustelu ei ole aloituksen arvoinen! Olen lukenut koko Pentti Saarikosken tuotannon ja tästä lajista ei siinä mainittu mitään. Lähimmäksi pääsee: "Vessa, vesiposti ja Matti Makkosen ruumisautoliike samassa talossa."
Eikö ole ihmeellistä, että nykyään laitetaan keihäänheitossa kädensijaan pihkaa, mutta varmaan sen takia, että jos siihen laittaisi saippuaa kitkan vähentämiseksi, niin yu- stadionit kävisivät liian lyhyiksi ja hengenvaarallisiksi päätykatsojilla.
Tämä artikkeli siis väittää, että jos pyörii keihäs kädessä kuin kiekonheitossa konsanaan ja keihäs on vielä hyvin saippuoitu, niin tuntemattomampikin suuruus lähentelee sataa metriä - tosin jutussa todetaan, että se keihäs saattaa lähteä sitten mihin suuntaan tahansa, joten mittamiehiä tarvitsee hajauttaa joka suunnalle. a.no kirjoitti:
Tämä keskustelu ei ole aloituksen arvoinen! Olen lukenut koko Pentti Saarikosken tuotannon ja tästä lajista ei siinä mainittu mitään. Lähimmäksi pääsee: "Vessa, vesiposti ja Matti Makkosen ruumisautoliike samassa talossa."
Eikö ole ihmeellistä, että nykyään laitetaan keihäänheitossa kädensijaan pihkaa, mutta varmaan sen takia, että jos siihen laittaisi saippuaa kitkan vähentämiseksi, niin yu- stadionit kävisivät liian lyhyiksi ja hengenvaarallisiksi päätykatsojilla.
Tämä artikkeli siis väittää, että jos pyörii keihäs kädessä kuin kiekonheitossa konsanaan ja keihäs on vielä hyvin saippuoitu, niin tuntemattomampikin suuruus lähentelee sataa metriä - tosin jutussa todetaan, että se keihäs saattaa lähteä sitten mihin suuntaan tahansa, joten mittamiehiä tarvitsee hajauttaa joka suunnalle.Mittamiesten hajauttaminen olisi sitä paitsi työllisyyttä lisäävää, kuten ehkä muutenkin barra vasca.
HYvä että joku pyytää ja hyvä että joku toinen tekee. Eihän täällä olisi mitään ilman alotuksia. Huuhaakaan ei sattumalta sinkoile,poukkoile tai soluna jakaudu olemassaolollaan niinkuin ateistinen maailmankuva.
Miksi viitsisi vaivautua itse, jos voi teettää kaverilla? Tätä sääntöä voi noudattaa aika monessa asiassa, paitsi esim. oman kullan kanssa hellitellessä. Johonkin se raja on vedettävä. :)
- a.no
Tässä toinen aihe aloitukseen tuttimies! Kun virkamies tekee kirjoitusvirheen on se ovela harhautus rikollisia ajatellen. Kun minä teen kirjoitusvirheen, niin olen tyhmä vajakki! Ajokortissani siis lukee todellakin "ajokrotti."
Tää sun täytyy ottaa esille, kun Hannu Karpokin on jo eläkkeellä - olet pienen vähäväkisen ihmisen ainoa huutava ääni erämaassa!!!Voikohan tätä edes Huuhaalla paljastaa, mutta aikoinaan oli samantapainen kirjoitusvirhe passissa, tyyliin soumi, kun piti olla suomi. KRP:llä tietävät, kuka ne virheet on tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712931
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472210Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752110Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541740- 711485
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761052